Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne
  • Strana:
  • 1
  • 2

Téma:

Hunger Games Aréna v H7 10. říj 2016 16:39 #291

  • Antalyan
  • Avatar uživatele Antalyan Autor tématu
  • Offline
  • Nováček
  • Nováček
  • Příspěvky: 103
  • Obdržená poděkování 12
Jsem rád, že Vám dnes mohu představit některé detaily mé nové mapy/arény pro MMH7.
Inspirován slavnou knižní a filmovou sérií, vytvořil jsem následující mapu:

Shrnutí informací o projektu
Typ mapy: velká scénářová mapa pro multiplayer (pouze hotseat kvůli omezení hry) i singleplayer
Hráči: až 6 hráčů
Koncept: navržena jako unikátní mapa s mnoha různými cestami k vítězství a vysokou znovuhratelností
Vydání poslední verze 2.0: 07/05/2018
Jazyk: angličtina
Download: Maps4heroes

Popis mapy
Jde o upravenou verzi původní mapy Hunger Games se zcela předělaným začátkem, aby byl mnohem rychlejší a fungoval i pro jednoho hráče.
Unikátní koncept scénáře, vhodný pro SINGLEPLAYER a HOTSEAT MULTIPLAYER.

DŮLEŽITÉ INFORMACE
- mapa je naskriptována pro až 6 hráčů
- je doporučeno hrát se systémem náhodných dovedností pro spravedlivější hru
- měli byste si updatovat hru na nejnovější verzi 2.21, případně doplnit Neoficiálním Komunitním Patchem UCP

Jak nastavit frakce (DŮLEŽITÉ!!!: nemají vliv na hratelnost, ale určují funkčnost skriptů)
- hráč 1 musí být vždycky člověk a může si zvolit libovolnou frakci
- lidští hráči na pozicích 2-6 NESMÍ VYBRAT AZYL (azyl aktivuje skripty pro hratelnou AI)
- AI (počítačem) řízení hráči na pozicích 2-6 MUSÍ VYBRAT AZYL
- pokud chcete snížit počet hráčů v aréně, nastavte počítač (AI) na ostatní pozice a vyberte jim jakoukoli jinou frakci než Azyl; když Hladové hry začnou, tito hráči do ní nevstoupí a prohrají.

Hlavní rozdíly oproti verzi 1.0
- můžete hrát proti počítači (viz výše)
- přípravná fáze zabere pouze týden, takže hra je mnohem dynamičtější a rychlejší (dostanete se hned do arény)
- opraveny rozbité skripty

Koncept mapy
Každý ze 6 hráčů ovládá 2 hrdiny vybrané v komunitním průzkumu a města různých frakcí (reprezentují tak všech 12 krajů).
Každý z hráčů dostane týden na přípravu, aby postavil své armády a aby vylepšil své hrdiny (to vše probíhá v podzemí). Během této doby, hráči mají striktně zakázáno útočit na sebe navzájem či na svá města (skončilo by to okamžitou porážkou hráče).
Než vyprší časový limit, hrdinové se musí přesunout na středový ostrov a teleportovat se do arény, kde proběhne samotná bitva.
Jakmile limit vyprší, všechny bariéry mezi hráči se prolomí a hráči mohou začít bojovat, dokud nezbyde pouze jeden vítězný splátce. V aréně nejsou žádná města a hrdinové svá počáteční ztratí spolu se všemi surovinami a artefakty, jakmile vstoupí do arény. Pochopitelně v aréně jsou neztrální armády, místa na najímání jednotek, suroviny i artefakty, ale bude o ně nutné svést tuhý boj s nepřítelem... Oproti původní verze je tato verze mapy mnohem rychlejší, takže se dostanete do samotné arény již po několika minutách hraní a celý boj může být rozhodnut za několik minut... nebo i hodin, záleží jen na vás.

Hrdinové
Hrdinové byli vybráni hlasováním komunity:

Hráč 1
Kraj 1 - Ella
Kraj 2 - Fredrik

Hráč 2
Kraj 3 - Darkstorm
Kraj4 - Reem

Hráč 3
Kraj 5 - Nur
Kraj 6 - Yrris

Player 4
District 7 - Gem
District 8 - Ludmilla

Hráč 5
Kraj 9 - Christian
Kraj 10 - Amari

Hráč 6
Kraj 11 - Ciele
Kraj 12 - Svea

Odpovědi na některé běžné otázky, které jsem dostal:
Q:Bude zde více map tohoto typu? Co třeba tématické mapy (sníh, džungle, poušť...)?
A: V současnosti plánuji pouze jednu mapu. Nicméně jakmile bude dokončena, pokud sklidí úspěch, můžu uvažovat na předělávce arény v jiném prostředí na stejném přípravném základě.

Q:Rád bych viděl kampaňové hrdiny v aréně. Budou zde někteří?
A: Několik z nich bylo zahrnuto v komunitním průzkumu, abych zjistil, zda o ně bude zájem. Protože zájem byl, rozhodl jsem se je úplně vyřadit z této mapy s tím, že by to ztěžovalo výběr hrdinů/hráčů.

Q: Budou zde odměny za zabití nepřátel?
A: Samozřejmě, motivace je důležitá. Jinak by hráči čekali, až soupeře vyřídí někdo jiný, a mapa by postrádala dynamiku.

Q: Budou zde neutrální příbytky na mapě?
A: Samozřejmě, kde jinde by v aréně hráč získával jednotky?

Další informace
Díky všem za feedback i otázky. Pokud vás cokoliv napadá, ozvěte se v diskuzi, napište mi soukromu zprávu nebo na email Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Pokud neznáte Hunger Games, je mapa určena i pro Vás, znalost tohoto fenoménu není nutná a ani nijak neznevýhodňuje, jen samozřejmě fanoušci ocení některé podobnosti...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Antalyan.

Hunger Games Aréna v H7 10. říj 2016 19:20 #292

  • filozof
  • Avatar uživatele filozof
  • Offline
  • Návštěvník
  • Návštěvník
  • Příspěvky: 4
  • Obdržená poděkování 1
Tak jsem ti to vyplnil, celou dobu jsem musel přepínat na heropedii tak si toho važ. :)

Několik připomínek:
  • Nechápu proč je v nabídce Myrim když města nejdou dobývat a Bart pokud tam nebude moře.
  • Ve městech by neměla být putyka, ať nejdou najímat další hrdinové.
  • Pokud nechceš aby si hráči chodili k sobě přes podzemí a zabírali si doly, udělej do podzemí průchod pouze jednosměrným portálem. do města by se vracelo portálem městským.
  • Doufám že v aréně budou nějaké příbytky na neutrály, ať je větší sranda!

Jinak určitě nepřestávej s Pendragonem, na to se těším úplně nejvíc! ;)
Poděkovali: Antalyan

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Hunger Games Aréna v H7 10. říj 2016 20:14 #293

  • Antalyan
  • Avatar uživatele Antalyan Autor tématu
  • Offline
  • Nováček
  • Nováček
  • Příspěvky: 103
  • Obdržená poděkování 12
Díky za vyplnění :cheer:

Připomínky jsou samozřejmě vždycky vítány, teď je odpovědět:

Myrim, Bart - protože většina specializací v MMH7 je poměrně na nic, tak specializace nehrají zas tak velkou roli. Můžou být vybráni kvůli třídě a sympatii ;) Jinak samozřejmě jsou těmi méně logickými vobami, to je pravda.

Putyku, cech artefaktů ani městský portál ve městech nenajdeš. Stejně tak zatím nejsou v plánu ani doly, háči si budou muset vystačit po dobu v podzemí s počátečními (samozřejmě rozšířené). Když hrdina dobyje cizí město, tak automaticky prohraje.

Příbytky s neutrály samozřejmě budou, stejně jako odměny za zabití nepřítele, aby byla motivace bojovat a ne čekat, až se ostatní vyřídí navzájem.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Hunger Games Aréna v H7 11. říj 2016 18:46 #294

Odhlasováno!

Jsem zvědavý, jak bude tvá myšlenka fungovat v praxi, jelikož jsem na něco podobného myslel, ale pak jsem si říkal, kdo ví, jak se hráči zachovají a jak moc budou hrát dle tvých pravidel. Takže držím palec, ať to vyjde B)
Ještě jedno kolo a jdu spát!

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Hunger Games Aréna v H7 11. říj 2016 19:37 #295

  • Antalyan
  • Avatar uživatele Antalyan Autor tématu
  • Offline
  • Nováček
  • Nováček
  • Příspěvky: 103
  • Obdržená poděkování 12
Díky, i já jsem poměrně zvědav, do jaké míry to (ne)bude fungovat B)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Hunger Games Aréna v H7 16. říj 2016 19:30 #296

  • Antalyan
  • Avatar uživatele Antalyan Autor tématu
  • Offline
  • Nováček
  • Nováček
  • Příspěvky: 103
  • Obdržená poděkování 12
Update: výsledky a odpovědi na otázky.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Antalyan.
  • Strana:
  • 1
  • 2
Vygenerováno za 0.228 sekund