Heroes II: Kouzelník (Wizard)

. Posted in Heroes 2 Zobrazeno: 1874


Při stavbě hradu Kouzelníka si již předem nastřádejte spousty surovin, jelikož je to jeden z nejnáročnějších hradů vůbec (na vzácné suroviny). Vyšší budovy na rekrutování jednotek spolu s cechem magie spotřebují od každé suroviny něco, nejvíce pak drahokamy.

Armáda Kouzelníka bude mít problémy s prosazením v prvních dnech a týdnech, kdy si musí dávat pozor na rychlé soupeře. Pokud se však udrží do pozdější fáze hry, ukáže svou pravou tvář a sílu. Ta spočívá ve třech střeleckých jednotkách, z čehož dvě jsou jedny z nejsilnějších na své úrovni. K tomu jeden letec a nepřítel za hradbami by se měl bát.


Pokud začínáte pouze s městem, bude třeba jej nejprve vylepšit na hrad, ve kterém pak budete moct dále stavět. Výstavba hradu vám zabere celý den (tah), takže stavba nových budov bude možná až den následující.

 


Město

20

20

5000

Hrad

 

Jakmile máte postavený hrad, můžete se vrhnout na stavění jednotlivých budov. Níže máte seznam všeho, co je možné v hradu kouzelníka postavit, cenu a požadavky na stavbu a také krátký popis účelu. Každé kolo (herní den) smíte postavit pouze jednu stavbu. Tato tabulka obsahuje obecné budovy, které neprodukují jednotky.

Stavba Cena Požadavky Popis

Cech Magie I - V
5 5 - - - - 2000 - Hrdina se může naučit kouzla I úrovně.
5 5 4 4 4 4 1000 Cech Magie I Hrdina se může naučit kouzla II úrovně.
5 5 6 6 6 6 1000 Cech Magie II Hrdina se může naučit kouzla III úrovně.
5 5 8 8 8 8 1000 Cech Magie III Hrdina se může naučit kouzla IV úrovně.
5 5 10 10 10 10 1000 Cech Magie IV Hrdina se může naučit kouzla V úrovně.

Cech Zlodějů
5 - - - - - 750 - Zobrazuje statistiky ostatních hráčů (počet měst, hradů, hrdinů, surovin,
nalezených obelisků a celková síla armády). Čím více cechů vlastníte,
tím detailnější informace získáte (ne přímo číselné hodnoty, ale jakýsi žebříček,
kdo si jak vede)
.

Hospoda
5 - - - - - 500 - Zvyšuje morálku všech bránících jednotek v hradu.

Studna
- - - - - - 500 - Zobrazuje celkový počet jednotek k najmutí, a také počet týdenního přírůstku,
který dále navyšuje o 2.

Loděnice
20 - - - - - 2000 dostupnost moře

Lze stavět lodě (10 dřeva + 1000 zlata). 


Socha
- 5 - - - - 1250 - +250 zlata denně.

Tržiště
5 - - - - - 500 - Možnost směny suroviny. Další tržiště vám zlepší směnný kurz.

Ovocný Sad
- - - - - - 1000 - +8 k týdennímu přírůstku jednotky Půlčík.

Levá střílna
- 5 - - - - 1500 - Při obléhání hradu přidá menší balistu, útočící na nepřítele.

Pravá střílna
- 5 - - - - 1500 - Při obléhání hradu přidá menší balistu, útočící na nepřítele.

Vodní příkop
- - - - - - 750 - Vodní příkop zastaví na jedno kolo pozemní jednotky a jejich obrana bude
snížena o -3 pokud budou stát v příkopu.

Kapitán stráže
- - - - - - 500 - Kapitán stráže nahrazuje hrdinu při obléhání hradu
(statistiky: útok 1, obrana 1, síla kouzel 1, znalost 1).

Knihovna
5 5 5 5 5 5 1500 - Přidá 1 kouzlo pro každou úroveň Cechu magie.


V druhé tabulce najdete výčet budov pro najímání jednotek (tzv. líhně):

Stavba Cena Požadavky Popis

Obydlí Půlčíků
- - - - - - 400 hrad
Rekrutuje jednotku Půlčík (Halfling).
8/týdně

Kančí Ohrada
- - - - - - 800 Obydlí Půlčíků
Rekrutuje jednotku Kanec (Boar).
6/týdně

Slévárna
5 5 - - - - 1500 Obydlí Půlčíků
Rekrutuje jednotku Železný Golem (Iron Golem).
4/týdně

vylepšená Slévárna
- - - - - 5 1500 Studna
Slévárna

Rekrutuje jednotku Ocelový Golem (Steel Golem).
4/týdně

Hnízdo
5 - - - - - 3000 Obydlí Půlčíků
Rekrutuje jednotku Roch (Roc).
3/týdně

Slonovinová Věž
5 5 5 5 5 5 3500 Slévárna
Cech Magie

Rekrutuje jednotku Mág (Mage).
2/týdně

vylepšená Slonovinová Věž
5 5 - - - - 4000 Knihovna
Slonovinová Věž

Rekrutuje jednotku Arcimág (Archmage).
2/týdně

Oblačný Hrad
5 5 - - 20 - 12.500 Hnízdo
Cech Magie


Rekrutuje jednotku Obr (Giant).
1/týdně



vylepšený Oblačný Hrad
5 5 - - 20 - 12.500 Oblačný Hrad


Rekrutuje jednotku Titán (Titan).
1/týdně


Jako poslední je pro vás připravena tabulka s detailním popisem všech jednotek kouzelníka:

Jednotka  Útok   Obrana   Poškození   Životy   Rychlost   Přírůstek  Cena Pozn.

Půlčík
2 1 1-3 3 pomalá 8
50
12 střel.

Kanec
5 4 2-3 15 velmi rychlá 6
150
-

Železný Golem
5 10 4-5 30 velmi pomalá 4
300
Kouzla živlů způsobují pouze 50%
poškození.

Ocelový Golem
7 10 4-5 35 pomalá 4
350
Kouzla živlů způsobují pouze 50%
poškození.

Roch
7 7 4-8 40 průměrná
letec
3
400
-

Mág
11 7 7-9 30 rychlá 2
600
12 střel
Bez postihu při útoku na blízko.

Arcimág
12 8 7-9 35 velmi rychlá 2
700
24 střel.
Bez postihu při útoku na blízko.
20% šance zrušit podpůrná
kouzla na svém cíli.

Obr
13 10 20-30 150 průměrná 1 1250  + 1  Imunita vůči kouzlům ovlivňující mysl.

Titán
15 15 20-30 300 velmi rychlá 1 5000  + 2  16 střel.
Bez postihu při útoku na blízko.
Imunita vůči kouzlům ovlivňující mysl.

Tags: Heroes II

Komentovat články mohou pouze registrovaní uživatelé. Zaregistrujte se / přihlašte se na stránkách pro odesílání komentářů.