Heroes III: Frakce a hrdinové

. Posted in Heroes 3 Zobrazeno: 2760

Ve třetím díle Heroes došlo k prohloubení rozmanitosti hrdinů a každá frakce měla vždy po jednom zástupci Síly a Magie. Celkem tak bylo 18 tříd hrdinů, kteří se dále dělili dle specializací, startovní armády a popřípadě i nějakého kouzla. Každý hrad měl tedy k dispozici 16 různých hrdinů s unikátním portrétem, příběhem a specializací.

Frakce zde zastupovaly přímo názvy hradů, zůstaneme tedy u tohoto označení i v následující tabulce:

 Město (frakce)  Síla
Útok

Obrana

Síla (kouzel)

Znalost
Magie

Hrad
(Castle)

Rytíř
(Knight)
2 2 1 1

Klerik
(Cleric)
1 0 2 2

Bašta
(Rampart)

Hraničář
(Ranger)
1 3 1 1

Druid
0 2 1 2

Peklo
(Inferno)

Pán Démonů
2 2 1 1

Heretik
(Heretic)
1 1 2 1

Nekropole
(Necropolis)

Rytíř Smrti
(Death Knight)
1 2 2 1

Nekromant
(Necromancer)
1 0 2 2

Kobka
(Dungeon)

Dozorce
(Overlord)
2 2 1 1

Černokněžník
(Warlock)
0 0 3 2

Tvrz
(Stronghold)

Barbar
(Barbarian)
4 0 1 1

Bojový Mág
(Battle Mage)
2 1 1 1

Pevnost
(Fortress)

Pán Zvířat
(Beastmaster)
0 4 1 1

Čarodějka
(Witch)
0 1 2 2

Věž
(Tower)

Alchymista
(Alchemist)
1 1 2 2

Kouzelník
(Wizard)
0 0 2 3

Soutok
(Conflux)

Sférochodec
(Planeswalker)
3 1 1 1

Elementalista
(Elementalist)
0 0 3 3


Primární dovednosti mají všichni hrdinové stejné s tím, že rozdělení startovních bodů v každé dovednosti se liší u jednotlivých tříd hrdinů (viz tabulka výše).


Útok
Hodnota hrdinova útoku přechází přímo na jeho jednotky, čímž se útok jednotek v bitvě zvýší právě o hodnotu této dovednosti hrdiny.
Příklad: pokud má hrdina útok = 4 a jednotka v bitvě zaútočí se základní hodnotou útoku = 2,
bude její konečná (modifikovaná) hodnota útoku = 6 bodům (4 + 2).
 

Obrana
Hodnota hrdinovy obrany přechází přímo na jeho jednotky, čímž se obrana jednotek v bitvě zvýší právě o hodnotu této dovednosti hrdiny. 
Příklad: pokud má hrdina obranu = 2 a jednotka v bitvě bude napadena se základní hodnotou obrany = 3,
bude její konečná (modifikovaná) hodnota obrany = 5 bodům (2 + 3).

Síla Kouzel

Hodnota hrdinovy síly kouzel určuje přímo buď: jaké zranění kouzly způsobí a nebo jak dlouho budou jeho kouzla trvat po seslání.
Příklad: pokud hrdina sešle kouzlo Ohnivá Koule (Fire Ball - výchozí síla tohoto kouzla je 10) a jeho síla kouzel bude = 2,
pak výsledné poškození bude = 20 bodům (2 x 10).
Příklad: pokud hrdina sešle kouzlo Oslepení (Blind) a jeho síla kouzel bude = 2, pak bude toto kouzlo trvat 2 kola.


Znalost
Hodnota hrdinovy znalosti určuje přímo počet magických bodů (Spell Points).
Příklad: hrdina bude mít znalost = 3, pak jeho celkový počet magických bodů bude = 30 (3 x 10). Kompletní obnova magických bodů probíhá při
setrvání (1 tah) v hradu s vystavěným cechem magie či návštěvou budovy na mapě dobrodružství určené k obnově magických bodů.

Dobrá Morálka
Hodnota dobré morálky přímo ovlivňuje morálku jednotek na bojišti. Pokud se objeví tento symbol nad vaší jednotkou, pak získá 1 tah navíc.
+1 k morálce
získá každá armáda složená z jednotek jedné frakce. Toto neplatí pro Nekropoli.

Špatná Morálka
Hodnota špatné morálky přímo ovlivňuje morálku jednotek na bojišti. Pokud se objeví tento symbol nad vaší jednotkou,
pak se nezmůže na žádnou akci a její tah v tomto kole bude přeskočen
. Pozor na smíšené armády s jednotkami z několika frakcí,
vaše morálka pak rapidně klesne.

Štěstí
Hodnota štěstí přímo ovlivňuje štěstí jednotek na bojišti. Pokud se objeví tento symbol nad vaší jednotkou, pak uštědří dvojnásobné zranění.

Neštěstí
Hodnota neštěstí přímo ovlivňuje neštěstí jednotek na bojišti. Pokud se objeví tento symbol nad vaší jednotkou, pak uštědří poloviční zranění.

Tags: Heroes III

Komentovat články mohou pouze registrovaní uživatelé. Zaregistrujte se / přihlašte se na stránkách pro odesílání komentářů.