Heroes III: Peklo (Inferno)

. Publikováno v Heroes 3. Zobrazení: 9179


 

Peklo zastupuje Pán Démonů a Heretik. Výstavba tohoto města je velmi vyvážená v nárocích na suroviny. Nejvíce však bude třeba rtuť, především na verbování nejsilnějších jednotek. Je dobré si tedy zajistit alespoň jednu laboratoř či zásobárnu surovin.

Na nižších úrovních bude vaše vojsko velmi zranitelné, je proto třeba co nejdříve vylepšit druhou a třetí jednotku, čímž získáte plošné útoky. Zvláště Impy používejte jako živé štíty, jelikož se jedná o jednu z nejslabších jednotek (mimo neutrální Sedláky samozřejmě). Jakmile si vylepšíte Gogy a Pekelné psy, budete ničit jednotky ve velkém. Ovšem i mrtvý Imp je dobrý Imp, což dokazuje vylepšený Pekelný Sluha, který dokáže mrtvé jednotky první úrovně rázem proměnit (oživit) v jednotky čtvrté úrovně!

Kompletní sestava má jednu velkou slabinu - mimo Ďáblů a Efrítů nemá jediného letce či teleportující se jednotku. K tomu si přidejte pouze jednoho střelce a může nastat problém při obléhání hradu či v boji proti mnohem rychlejším letcům/střelcům. Zajistěte si proto co nejdříve balistu a kouzlo Zemětřesení, ať alespoň vyrovnáte síly se soupeřem dříve, než dosáhnete na vaše jediné letce.

Pokud začínáte pouze s městem, můžete stavět ostatní městské budovy (změna oproti předchozím dílům), ale pro stavění líhní, které produkují jednotky už musíte vystavět hrad (či nižší stupeň opevnění).


Město

20

20

5000

Hrad


Jakmile máte postavený hrad, můžete se vrhnout na stavění jednotlivých líhní. Níže máte seznam všeho, co je možné postavit, cenu a požadavky na stavbu a také krátký popis účelu. Každé kolo (herní den) smíte postavit pouze jednu stavbu. Tato tabulka obsahuje obecné budovy, které neprodukují jednotky.

Stavba Cena Požadavky Popis

Cech Magie I
(Magic Guild I)

5

5
- - - -
2000
Vesnická rezidence Hrdina se může naučit kouzla I úrovně (5 kouzel).

Cech Magie II
(Magic Guild II)

5

5

4

4

4

4

1000
Cech Magie I Hrdina se může naučit kouzla II úrovně (4 kouzla).

Cech Magie III
(Magic Guild III)

5

5

6

6

6

6

1000
Cech Magie II Hrdina se může naučit kouzla III úrovně (3 kouzla).

Cech Magie IV
(Magic Guild IV)

5

5

8

8

8

8

1000
Cech Magie III Hrdina se může naučit kouzla IV úrovně (2 kouzla).

Cech Magie V
(Magic Guild V)

5

5

10

10

10

10

1000
Cech Magie IV Hrdina se může naučit kouzla V úrovně (1 kouzlo).

Vesnická rezidence
(Village Hall)
- - - - - - - vždy postavena +500  denně

Městská rezidence
(Town Hall)
- - - - - -
2500
Vesnická rezidence
Hospoda
+1000  denně

Velkoměstská rezidence
(City Hall)
- - - - - -
5000
Městská rezidence
Kovář
Cech Magie I
Tržiště
+2000  denně

Hlavní Město
(Capitol)
- - - - - -
10.000
Velkoměstská rezidence
Hrad
+4000  denně

Pevnost
(Fort)

20

20
- - - -
5000
Vesnická rezidence Městské hradby.

Citadela
(Citadel)
-
5
- - - -
2500
Pevnost Hradní příkop, hlavní střílna, +50% k přírůstku jednotek.
Zranění hradního příkopu: láva (90 poškození).

Hrad
(Castle)

10

10
- - - -
5000
Citadela Postranní střílny, vylepšené hradby, +100% k přírůstku jednotek.

Kovář
(Blacksmith)

5
- - - - -
1000
Vesnická rezidence
Prodává Vozík s municí za 1000 

Hospoda
(Tavern)

5
- - - - -
500
Vesnická rezidence

Najímání hrdinů, zjišťování informací o nepřátelích.


Mračna Síry
(Brimstone Stormclouds)
- - -
5
- -
1000
Pevnost

+2 k Síle Kouzel pro hrdinu v posádce hradu.


Pekelná Brána
(Castle Gate)

5

5
- - - -
10.000
Citadela

Hrdina může volně cestovat mezi jednotlivými hrady Pekla, pokud
je v každém z nich postavena Pekelná Brána.


Řád Ohně
(Order of Fire)

5
- - - - -
1000
Cech Magie I Každému hrdinovi, který navštíví Řád Ohně,
zvýší Sílu Kouzel o +1 (pouze jednou).

Tržiště
(Marketplace)

5
- - - - -
500
Vesnická rezidence Možnost směny suroviny. Další tržiště vám zlepší směnný kurz.

Zásobárna Surovin
(Resource Silo)
-
5
- - - -
5000
Tržiště +1  denně.

Božstvo Ohně
(Deity of Fire)
- - - - - - -
Grál
+50% k přírůstku jednotek.
+5000  denně.
Všechny týdny jsou týdny Impů (+19 k přírůstku).


V druhé tabulce najdete výčet budov pro najímání jednotek (tzv. líhně):

Stavba Cena Požadavky Popis

Pec Impů
(Imp Crucible)

5

5
-  -  -  - 
300
Pevnost
Rekrutuje jednotku Imp.
15/týden

vylepšená Pec Impů
(Upgraded Imp Crucible)
- - - - - -
1000
Pec Impů
Rekrutuje jednotku Rarach (Familiar).
15/týden

Líhně
(Birthing Pool)
- - - - - -
1000
Pec Impů +8 k přírůstku  

Síň Hříchů
(Hall of Sins)
-
5
- - - -
1000
Pec Impů
Rekrutuje jednotku Gog.
8/týden

vylepšená Síň Hříchů
(Upgraded Hall of Sins)
- - - - -
5

1000
Síň Hříchů
Rekrutuje jednotku Magog.
8/týden
 
Kotce
(Kennels)

10
- - - - -
1500
Pec Impů
Rekrutuje jednotku Pekelný Pes (Hell Hound).
5/týden
 
vylepšené Kotce
(Upgraded Kennels)
- - -
5
- -
1500
Kotce
Rekrutuje jednotku Kerberos (Cerberus).
5/týden
 
Klece
(Cages)
- - - - - -
1000
Kotce +3 k přírůstku  

Brána Démonů
(Demon Gate)

5

5
- - - -
2000
Síň Hříchů
Rekrutuje jednotku Démon (Demon).
4/týden

vylepšená Brána Démonů
(Upgraded Demon Gate)

5

5
- - - -
2000
Brána Démonů
Rekrutuje jednotku Rohatý Démon (Horned Demon).
4/týden

Pekelná Jáma
(Hell Hole)
- - - - - -
3000
Brána Démonů
Rekrutuje jednotku Pekelný Sluha (Pit Fiend).
3/týden

vylepšená Pekelná Jáma
(Upgraded Hell Hole)
- - -
5
-
5

3000
Pekelná Jáma
Rekrutuje jednotku Pekelný Pán (Pit Lord).
3/týden

Ohnivé Jezero
(Fire Lake)
-
10
-
3

3


3


4000
Cech Magie I
Brána Démonů

Rekrutuje jednotku Efrít (Efreet).
2/týden

vylepšené Ohnivé Jezero
(Upgraded Fire Lake)
-
5
-
5

5

5

3000
Ohnivé Jezero
Rekrutuje jednotku Sultán Efrítů (Efreet Sultan).
2/týden

Opuštěný Palác
(Forsaken Palace)

10

10
- - -
20

15.000
Pekelná Jáma
Ohnivé Jezero

Rekrutuje jednotku Ďábel (Devil).
1/týden

vylepšený Opuštěný Palác
(Upgraded Forsaken Palace)

5

5
 -  - -
20

20.000
Opuštěný Palác
Rekrutuje jednotku Arciďábel (Archdevil).
1/týden


Jako poslední je pro vás připravena tabulka s detailním popisem všech jednotek:

Jednotka  Útok   Obrana   Poškození   Životy   Rychlost   Přírůstek  Cena Pozn.

Imp
2 3 1-2 4 5 hexů 15
50
-

Rarach
4 4 1-2 4 7 hexů 15
60
20% z ceny seslaného kouzla nepřítelem je
převedeno jako body magie hrdinovi.

Gog
6 4 2-4 13 4 hexy 8
125
 12 střel

Magog
7 4 2-4 13 6 hexů 8
175
24 střel
Střílí ohnivé koule, které zasáhnou cíl i okolí.

Pekelný Pes
 10 6 2-7 25 7 hexů 5
200
-

Kerberos
10 8 2-7 25 8 hexů 5
250
Útočí až na 3 nepřátele (vedle sebe stojící).
Nepřítel neoplácí útok.

Démon
10 10 7-9 35 5 hexů 4
250
 -

Rohatý Démon
10 10 7-9 40 6 hexů 4
270
-

Pekelný Sluha
13 13 13-17 45 6 hexů 3
500
-

Pekelný Pán
13 13 13-17 45 7 hexů 3
700
Jednou za boj může oživit padlé spojence jako
Démony. Maximální počet oživených jednotek
je roven počtu Pekelných Pánů.

Efrít
16 12 16-24 90 9 hexů
letec
2
900
Immuní vůči magii ohně.
150% zranění Džinům.

Sultán Efrítů
16 14 16-24 90 13 hexů
letec
2
1100
Immuní vůči magii ohně.
150% zranění Džinům.
Ohnivý Štít - kdokoliv zraní tuto jednotku,
je sám zraněn ohněm dle počtu bojovníků
v jednotce.

Ďábel
19 21 30-40 160 11 hexů
teleport
1
2700

1
Nepřítel neoplácí útok.
150% zranění Andělům.
-1 ke Štěstí nepřítele.

Arciďábel
26 28 30-40 200 17 hexů
teleport
1
4500

2
Nepřítel neoplácí útok.
150% zranění Andělům.
-1 ke Štěstí nepřítele.

Tags: Heroes III