Heroes III: Soutok (Conflux)

. Posted in Heroes 3 Zobrazeno: 2673


 

Soutok zastupuje Sférochodec a Elementalista. Stavba tohoto města nebude příliš náročná na zlato, zato ale spotřebuje dost vzácných surovin a nejvíce pak rtuť, která je ve velkém množství potřeba i na nejsilnější jednotku. Naštěstí vám pomůže zásobárna surovin, která produkuje jednu rtuť denně.

Co se týče jednotek, má toto město jednu výhodu a jednu nevýhodu oproti ostatním. Ta výhoda spočívá v tom, že jednotky nižších úrovní, hlavně pak druhé a třetí, jsou silnější, než ostatní. Je to dáno tím, že tento hrad de facto vznikl spojením čtyřech neutrálních jednotek (elementálů) a doplněním třech dalších jednotek. Využijte toho a vytvořte hned ze začátku tlak na blízké nepřátele. Jinak se totiž dostaví ona nevýhoda - poměrně slabé jednotky na vyšších úrovních. Budete mít sice tři letce a dva střelce, což bude dobré při dobývání hradu, ale nesmíte zapomínat na náchylnost elementálů na některá kouzla. Nečekejte tedy, než nepřítel zaklepe na bránu vašeho hradu a udělejte to naopak vy.

Pokud začínáte pouze s městem, můžete stavět ostatní městské budovy (změna oproti předchozím dílům), ale pro stavění líhní, které produkují jednotky už musíte vystavět hrad (či nižší stupeň opevnění).


Město

20

20

5000

Hrad


Jakmile máte postavený hrad, můžete se vrhnout na stavění jednotlivých líhní. Níže máte seznam všeho, co je možné postavit, cenu a požadavky na stavbu a také krátký popis účelu. Každé kolo (herní den) smíte postavit pouze jednu stavbu. Tato tabulka obsahuje obecné budovy, které neprodukují jednotky.

Stavba Cena Požadavky Popis

Cech Magie I
(Magic Guild I)

5

5
- - - -
2000
Vesnická rezidence Hrdina se může naučit kouzla I úrovně (5 kouzel).

Cech Magie II
(Magic Guild II)

5

5

4

4

4

4

1000
Cech Magie I Hrdina se může naučit kouzla II úrovně (4 kouzla).

Cech Magie III
(Magic Guild III)

5

5

6

6

6

6

1000
Cech Magie II Hrdina se může naučit kouzla III úrovně (3 kouzla).

Cech Magie IV
(Magic Guild IV)

5

5

8

8

8

8

1000
Cech Magie III Hrdina se může naučit kouzla IV úrovně (2 kouzla).

Cech Magie V
(Magic Guild V)

5

5

10

10

10

10

1000
Cech Magie IV Hrdina se může naučit kouzla V úrovně (1 kouzlo).

Vesnická rezidence
(Village Hall)
- - - - - - - vždy postavena +500  denně

Městská rezidence
(Town Hall)
- - - - - -
2500
Vesnická rezidence
Hospoda
+1000  denně

Velkoměstská rezidence
(City Hall)
- - - - - -
5000
Městská rezidence
Kovář
Cech Magie I
Tržiště
+2000  denně

Hlavní Město
(Capitol)
- - - - - -
10.000
Velkoměstská rezidence
Hrad
+4000  denně

Pevnost
(Fort)

20

20
- - - -
5000
Vesnická rezidence Městské hradby.

Citadela
(Citadel)
-
5
- - - -
2500
Pevnost Hradní příkop, hlavní střílna, +50% k přírůstku jednotek.
Zranění hradního příkopu: voda (70 poškození).

Hrad
(Castle)

10

10
- - - -
5000
Citadela Postranní střílny, vylepšené hradby, +100% k přírůstku jednotek.

Kovář
(Blacksmith)

5
- - - - -
1000
Vesnická rezidence
Prodává Balistu za 2500 

Univerzita Magie
(Magic University)

10

10
- - - -
5000
Cech Magie I Učí hrdiny všechny magické dovednosti: Magie Vzduchu,
Magie Vody, Magie Ohně, Magie Země.
   

Hospoda
(Tavern)

5
- - - - -
500
Vesnická rezidence

Najímání hrdinů, zjišťování informací o nepřátelích.


Tržiště
(Marketplace)

5
- - - - -
500
Vesnická rezidence Možnost směny suroviny. Další tržiště vám zlepší směnný kurz.

Zásobárna Surovin
(Resource Silo)
-
5
- - - -
5000
Tržiště +1  denně.

Obchodníci s Artefakty
(Artifact Merchants)
- - - - - -
10.000
Tržiště Prodává různé artefakty.

Polární Záře
(Aurora Borealis)
- - - - - - -
Grál
+50% k přírůstku jednotek.
+5000  denně.
Naučí každého hrdinu, který navštíví město, všechna kouzla.


V druhé tabulce najdete výčet budov pro najímání jednotek (tzv. líhně):

Stavba Cena Požadavky Popis

Kouzelná Lucerna
(Magic Lantern)

5

5
-  -  -  - 
300
Pevnost
Rekrutuje jednotku Skřítek (Pixie)
20/týden

vylepšená Kouzelná Lucerna
(Upgraded Magic Lantern)
- - - - - -
1000
Kouzelná Lucerna
Rekrutuje jednotku Víla (Sprite).
20/týden

Zahrada Života
(Garden of Life)
- - - - - -
1000
Kouzelná Lucerna +10 k přírůstku  

Oltář Vzduchu
(Altar of Air)
-
5
- - - -
1500
Kouzelná Lucerna
Rekrutuje jednotku Vzdušný Elementál (Air Elemental).
6/týden

vylepšený Oltář Vzduchu
(Upgraded Altar of Air)

2
- - -
2

2

1500
Oltář Vzduchu
Rekrutuje jednotku Bouřný Elementál (Storm Elemental).
6/týden

Oltář Vody
(Altar of Water)
-
5
-   -  
1500
Kouzelná Lucerna
Rekrutuje jednotku Vodní Elementál (Water Elemental).
6/týden
 
vylepšený Oltář Vody
(Upgraded Altar of Water)
-
5
- - -
5

2000
Oltář Vody
Rekrutuje jednotku Ledový Elementál (Ice Elemental).
6/týden

Oltář Ohně
(Altar of Fire)

5

5
- - - -
2000
Oltář Vzduchu
Rekrutuje jednotku Ohnivý Elementál (Fire Elemental).
5/týden

vylepšený Oltář Ohně
(Upgraded Altar of Fire)
-
5
- -  - 
5

2000
Oltář Ohně
Rekrutuje jednotku Energetický Elementál (Energy Elemental).
5/týden

Oltář Země
(Altar of Earth)
-
10
- - - -
2000
Oltář Vody
Rekrutuje jednotku Zemský Elementál (Earth Elemental).
4/týden

vylepšený Oltář Země
(Upgraded Altar of Earth)
- - -
5
- -
1000
Oltář Země
Rekrutuje jednotku Magmatický Elementál (Magma Elemental).
4/týden

Oltář Myšlenek
(Altar of Thought)

5

5

2

2

2


2


3000
Oltář Země
Oltář Ohně

Rekrutuje jednotku Psychický Elementál (Psychic Elemental).
2/týden

vylepšený Oltář Myšlenek
(Upgraded Altar of Thought)
- -
3

3

3

3

3000
Oltář Myšlenek
Rekrutuje jednotku Magický Elemental (Magic Elemental).
2/týden

Hranice
(Pyre)

10

10
- - -
10

10.000
Oltář Myšlenek
Rekrutuje jednotku Ohnivák (Firebird).
2/týden

vylepšená Hranice
(Upgraded Pyre)

10

10
 -  - -
20

15.000
Hranice
Rekrutuje jednotku Fénix (Phoenix).
2/týden


Jako poslední je pro vás připravena tabulka s detailním popisem všech jednotek:

Jednotka  Útok   Obrana   Poškození   Životy   Rychlost   Přírůstek  Cena Pozn.

Skřítek
2 2 1-2 3 7 hexů
letec
20
25
-

Víla
2 2 1-3 3 9 hexů
letec
20
30
Nepřítel neoplácí útok.

Vzdušný Elementál
9 9 2-8 25 7 hexů 6
250
Imunní vůči kouzlům ovlivňující mysl.
Imunní vůči kouzlu Sprška Meteorů.
Dvojnásobné zranění kouzly Ohnivá Bouře,
Blesk a Řetězový Blesk.

Bouřný Elementál
9 9 2-8 25 8 hexů 6
275
24 střel
Imunní vůči kouzlům ovlivňující mysl.
Imunní vůči kouzlu Sprška Meteorů.
Dvojnásobné zranění kouzly Ohnivá Bouře,
Blesk a Řetězový Blesk.
Umí seslat kouzlo Ochrana proti Vzduchu.

Vodní Elementál
 8 10 3-7 30 5 hexů 6
300
Imunní vůči kouzlům ovlivňující mysl.
Imunní vůči kouzlům Ledový Paprsek
a Ledový Kruh.
Dvojnásobné zranění ohnivými kouzly.

Ledový Elementál
8 10 3-7 30 6 hexů 6
375
24 střel
Imunní vůči kouzlům ovlivňující mysl.

Imunní vůči kouzlům Ledový Paprsek
a Ledový Kruh.
Dvojnásobné zranění ohnivými kouzly.
Umí seslat kouzlo Ochrana proti Vodě.

Ohnivý Elementál
10 8 4-6 35 6 hexů 5
350
Imunní vůči kouzlům ovlivňující mysl.
Imunní vůči kouzlům ohně.
Dvojnásobné zranění vodními kouzly.

Energetický Elementál
12 8 4-6 35 8 hexů
letec
5
400
Imunní vůči kouzlům ovlivňující mysl.
Imunní vůči kouzlům ohně.
Dvojnásobné zranění vodními kouzly.
Umí seslat kouzlo Ochrana proti Ohni.

Zemský Elementál
10 10 4-8 40 4 hexy 4
400
Imunní vůči kouzlům ovlivňující mysl.
Imunní vůči kouzlům Ohnivá Bouře, Blesk
a Řetězový Blesk.
Dvojnásobné zranění Sprškou Meteorů.

Magmatický Elementál
11 11 6-10 40 6 hexů 4
500
Imunní vůči kouzlům ovlivňující mysl.
Imunní vůči kouzlům Ohnivá Bouře, Blesk
a Řetězový Blesk.
Dvojnásobné zranění Sprškou Meteorů.
Umí seslat kouzlo Ochrana proti Zemi.

Psychický Elementál
15 13 10-20 75 7 hexů 2
750
Imunní vůči kouzlům ovlivňující mysl.
Útočí na všechny nepřátele kolem sebe.
Nepřítel neoplácí útok.

Magický Elementál
15 13 15-25 80 9 hexů 2
800
Imunní vůči všem kouzlům.
Útočí na všechny nepřátele kolem sebe.
Nepřítel neoplácí útok.

Ohnivák
18 18 30-40 150 15 hexů
letec
2
1500
Immuní vůči ohnivým kouzlům.
Útočí na 2 jednotky za sebou.

Fénix
21 18 30-40 200 21 hexů
letec
2
2000

1

Immuní vůči ohnivým kouzlům.
Útočí na 2 jednotky za sebou.
Po smrti se oživí určitá část Fénixů.

Tags: Heroes III

Komentovat články mohou pouze registrovaní uživatelé. Zaregistrujte se / přihlašte se na stránkách pro odesílání komentářů.