Heroes III: Tvrz (Stronghold)

. Posted in Heroes 3 Zobrazeno: 2531


 

Tvrz zastupuje Barbar a Bojový Mág. Při stavbě barbarského města budete potřebovat velké množství rudy a k tomu i dost krystalů. Zbylé suroviny už nebudou tak žhavé a pro rudu a dřevo je možné zbudovat zásobárnu surovin, pokud by v dosahu nebyl důl. Díky nenáročnosti na suroviny je toto město dobrou volbou pro malé mapy s omezeným množstvím surovin.

Na nižších úrovních bude třeba pěšáky bránit jediného střelce a co možná nejdříve vylepšit jezdce na vlcích, aby mohli útočit dvakrát v jednom kole. Na vyšších úrovních získáte druhého střelce, který navíc může celkem obstojně zastupovat katapult, takže obléhání hradů nebude problém. K tomu se přidá ještě jedna létající jednotka a s celkovou vyšší hodnotou útoku tak vojsko vynahrazuje nemnoho speciálních schopností. Nečekej však od tohoto města příliš kouzel a magie, je spíše zaměřeno na surovou sílu.

Pokud začínáte pouze s městem, můžete stavět ostatní městské budovy (změna oproti předchozím dílům), ale pro stavění líhní, které produkují jednotky už musíte vystavět hrad (či nižší stupeň opevnění).


Město

20

20

5000

Hrad


Jakmile máte postavený hrad, můžete se vrhnout na stavění jednotlivých líhní. Níže máte seznam všeho, co je možné postavit, cenu a požadavky na stavbu a také krátký popis účelu. Každé kolo (herní den) smíte postavit pouze jednu stavbu. Tato tabulka obsahuje obecné budovy, které neprodukují jednotky.

Stavba Cena Požadavky Popis

Cech Magie I
(Magic Guild I)

5

5
- - - -
2000
Vesnická rezidence Hrdina se může naučit kouzla I úrovně (5 kouzel).

Cech Magie II
(Magic Guild II)

5

5

4

4

4

4

1000
Cech Magie I Hrdina se může naučit kouzla II úrovně (4 kouzla).

Cech Magie III
(Magic Guild III)

5

5

6

6

6

6

1000
Cech Magie II Hrdina se může naučit kouzla III úrovně (3 kouzla).

Vesnická rezidence
(Village Hall)
- - - - - - - vždy postavena +500  denně

Městská rezidence
(Town Hall)
- - - - - -
2500
Vesnická rezidence
Hospoda
+1000  denně

Velkoměstská rezidence
(City Hall)
- - - - - -
5000
Městská rezidence
Kovář
Cech Magie I
Tržiště
+2000  denně

Hlavní Město
(Capitol)
- - - - - -
10.000
Velkoměstská rezidence
Hrad
+4000  denně

Pevnost
(Fort)

20

20
- - - -
5000
Vesnická rezidence Městské hradby.

Citadela
(Citadel)
-
5
- - - -
2500
Pevnost Hradní příkop, hlavní střílna, +50% k přírůstku jednotek.
Zranění hradního příkopu: kůly (70 poškození).

Hrad
(Castle)

10

10
- - - -
5000
Citadela Postranní střílny, vylepšené hradby, +100% k přírůstku jednotek.

Kovář
(Blacksmith)

5
- - - - -
1000
Vesnická rezidence
Prodává Vozík s municí za 1000 

Dílna
(Ballista Yard)

5
- - - - -
1000
Kovář
Prodává Balistu za 2500 

Hospoda
(Tavern)

5
- - - - -
500
Vesnická rezidence

Najímání hrdinů, zjišťování informací o nepřátelích.


Únikový Tunel
(Escape Tunnel)

5

5
- - - -
2000
Pevnost

Umožní hrdinovi utéct/vzdát se při obléhání hradu.


Síň Valhally
(Hall of Valhalla)
- - - - - -
1.000
Pevnost

Každý hrdina, který navštíví město získá trvale +1 k Útoku
(pouze jednou).


Tržiště
(Marketplace)

5
- - - - -
500
Vesnická rezidence Možnost směny suroviny. Další tržiště vám zlepší směnný kurz.

Zásobárna Surovin
(Resource Silo)
-
5
- - - -
5000
Tržiště +1  denně, +1  denně.

Obchodník s Otroky
(Freelancer's Guild)
- - - - - -
1000
Tržiště Možnost prodat nepotřebné jednotky za suroviny.

Monument Vojevůdců
(Warlords' Monument)
- - - - - - -
Grál
+50% k přírůstku jednotek.
+5000  denně.
+20 k Útoku pro hrdinu v posádce při obléhání hradu.


V druhé tabulce najdete výčet budov pro najímání jednotek (tzv. líhně):

Stavba Cena Požadavky Popis

Gobliní Ubikace
(Goblin Barracks)

5

5
-  -  -  - 
200
Pevnost
Rekrutuje jednotku Goblin.
15/týden

vylepšené Gobliní Ubikace
(Upgraded Goblin Barracks)

5

5
- - - -
1000
Gobliní Ubikace
Rekrutuje jednotku Hobgoblin.
15/týden

Jídelna
(Mess Hall)
- - - - - -
1000
Gobliní Ubikace +8 k přírůstku  

Vlčí Ohrada
(Wolf Pen)

10

5
- - - -
1000
Gobliní Ubikace
Rekrutuje jednotku Vlčí Jezdec (Wolf Rider).
9/týden

vylepšená Vlčí Ohrada
(Upgraded Wolf Pen)

5

5
- - - -
1000
Vlčí Ohrada
vylepšené Gobliní Ubikace

Rekrutuje jednotku Vlčí Nájezdník (Wolf Raider).
9/týden
 
Skřetí Věž
(Orc Tower)

5

5
- - - -
1000
Gobliní Ubikace
Rekrutuje jednotku Skřet (Orc).
7/týden
 
vylepšená Skřetí Věž
(Upgraded Orc Tower)

2

2
- - - -
1000
Skřetí Věž
Kovář

Rekrutuje jednotku Skřetí Náčelník (Orc Chieftain).
7/týden

Zlobří Pevnost
(Ogre Fort)

20
- - - - -
2000
Skřetí Věž
Rekrutuje jednotku Zlobr (Ogre).
4/týden

vylepšená Zlobří Pevnost
(Upgraded Ogre Fort)

5

5
- -
5
-
2000
Zlobří Pevnost
Cech Magie I

Rekrutuje jednotku Zlobří Mág (Ogre Magi).
4/týden

Hnízdo
(Cliff Nest)
-
10
- - - -
2500
Vlčí Ohrada
Rekrutuje jednotku Roch (Roc).
3/týden

vylepšené Hnízdo
(Upgraded Cliff Nest)

5

5
- - - -
2000
Hnízdo
Rekrutuje jednotku Hromový Pták (Thunderbird).
3/týden

Jeskyně Kyklopů
(Cyclops Cave)
-
20

20
- -

-


3500
Zlobří Pevnost
Rekrutuje jednotku Kyklop (Cyclops).
2/týden

vylepšená Jeskyně Kyklopů
(Upgraded Cyclops Cave)

5

5
- - - -
3000
Jeskyně Kyklopů
Rekrutuje jednotku Král Kyklopů (Cyclops King).
2/týden

Doupě Behemothů
(Behemoth Lair)

10

10

10
- - -
10.000
Hnízdo
Rekrutuje jednotku Behemoth.
1/týden

vylepšené Doupě Behemothů
(Upgraded Behemoth Lair)

10

10

20
- - -
15.000
Doupě Behemothů
Rekrutuje jednotku Prastarý Behemoth (Ancient Behemoth).
1/týden


Jako poslední je pro vás připravena tabulka s detailním popisem všech jednotek:

Jednotka  Útok   Obrana   Poškození   Životy   Rychlost   Přírůstek  Cena Pozn.

Goblin
4 2 1-2 5 5 hexů 15
40
-

Hobgoblin
5 3 1-2 5 7 hexů 15
50
-

Vlčí Jezdec
7 5 2-4 10 6 hexů 9
100
-

Vlčí Nájezdník
8 5 3-4 10 8 hexů 9
140
Útočí 2x za kolo.

Skřet
 8 4 2-5 15 4 hexy 7
150
12 střel 

Skřetí Náčelník
8 4 2-5 20 5 hexů 7
165
24 střel

Zlobr
13 7 6-12 40 4 hexy 4
300
-

Zlobří Mág
13 7 6-12 60 5 hexů 4
400
Jednou za bitvu může seslat kouzlo
Krvežíznivost (Síla = 3).

Roch
13 11 11-15 60 7 hexů
letec
3
600
-

Hromový Pták
13 11 11-15 60 11 hexů
letec
3
700
20% šance seslat kouzlo Blesk na cíl
(zranění = 10x počet jednotek).

Kyklop
15 12 16-20 70 6 hexů 2
750
16 střel
Může útočit na zdi hradu jako katapult
se sílou rovnající se dovednosti Balistika I.

Král Kyklopů
17 13 16-20 70 8 hexů 2
1100
24 střel
Může útočit na zdi hradu jako katapult
se sílou rovnající se dovednosti Balistika II.

Behemoth
17 17 30-50 160 6 hexů 1
1500
Útokem sníží obranu cíle o 40% (do konce
bitvy).

Prastarý Behemoth
19 19 30-50 300 9 hexů 1
3000

1
Útokem sníží obranu cíle o 80% (do konce
bitvy).

Tags: Heroes III

Komentovat články mohou pouze registrovaní uživatelé. Zaregistrujte se / přihlašte se na stránkách pro odesílání komentářů.