Heroes IV: Nekropole (Necropolis)

. Posted in Heroes 4 Zobrazeno: 1594



    

Nekropole je město smrti a zatracení, ve kterém najdete pouze nemrtvé jednotky a démony a zplozence pekel. Hrdinové se dělí na Rytíře Smrti (síla) a Nekromanty (magie). Spřátelenými městy jsou Azyl a Akademie, jejichž kouzla se můžete naučit v místním cechu magie.

Na nejnižší úrovni lze naverbovat Kostlivce a Impy. Výhoda Kostlivců tkví v tom, že jakýkoliv střelecký útok vůči nim nebude tolik účinný, neboť mají dvojnásobnou obranu na dálku. Impové, kteří dokáží létat, se hodí všude tam, kde bojujete s nepřítelem sesílající kouzla a tím pádem využívajícím magických bodů. Ty Impové vysávají a předávají je svým spojencům.

Na druhé úrovni si musíte vybrat mezi Kerberem, jenž se báječně hodí na více slabších nepřátel díky svému trojhlavému útoku, nebo Duchy, které je jednak těžké zasáhnout (mají zvýšenou obranu) a jednak dokáží své nepřátele učinit staršími, což je citelně oslabí. Nezapomeňte, že jakmile postavíte jednu budovu této úrovně, druhá v daném městě již postavit nepůjde.

Třetí úroveň vám nabízí výběr mezi Upíry, proti nimž nelze provádět protiútoky a dokáží ze svých obětí doslova vysát život, a nebo Zplozenci Jedu, nebezpeční především svým otráveným střeleckým útokem. 
Nezapomeňte, že jakmile postavíte jednu budovu této úrovně, druhá v daném městě již postavit nepůjde.

Čtvrtá úroveň vám dá k dispozici buď Kostěné Draky, kteří odolávají střeleckým útokům a jejichž útok vystraší nepřátele natolik, že raději utečou. A nebo si vyberete mocné Ďábly, kteří si na pomoc dokáží přivolat nižší démony a jsou chránění oproti kouzlům magie Života a jednotkám Azylu. 
Nezapomeňte, že jakmile postavíte jednu budovu této úrovně, druhá v daném městě již postavit nepůjde.

Magie tohoto města se zaměřuje na různá prokletí (oslabení) nepřítele a oživování mrtvých.

Každé město začíná vystavěnou Vesnickou rezidencí (Village Hall). Aby bylo možné stavět jakékoliv líhně (budovy sloužící k najímání bojových jednotek města), musí být ve městě vystavěna Pevnost (Fort). Novinkou oproti předchozím dílům jsou líhně II. - IV. úrovně, ze kterých si vždy musíte vybrat jen jednu možnost a druhá bude v daném městě zapovězena. Toto omezení neplatí na líhně I. úrovně, ty můžete postavit oboje.

Stavba Cena Požadavky Popis
  
Věž Temnoty I

2

2
-
1
- -
1000
Vesnická rezidence Hrdina se může naučit 3 kouzla I. úrovně Magie Smrti.
Návštěva doplní 35% magických bodů (celý den pak všechny).

Věž Temnoty II
- - -
1
- -
1000
Posvátná Katedrála I Hrdina se může naučit 3 kouzla II. úrovně Magie Smrti.
Návštěva doplní 50% magických bodů (celý den pak všechny).

Věž Temnoty III
- - -
1
- -
1000
Posvátná Katedrála II Hrdina se může naučit 2 kouzla III. úrovně Magie Smrti.
Návštěva doplní 65% magických bodů (celý den pak všechny).

Věž Temnoty IV
- - -
1
- -
1000
Posvátná Katedrála III Hrdina se může naučit 2 kouzla IV. úrovně Magie Smrti.
Návštěva doplní 80% magických bodů (celý den pak všechny).

Věž Temnoty V
- - -
1
- -
1000
Posvátná Katedrála IV Hrdina se může naučit 1 kouzlo V. úrovně Magie Smrti.
Návštěva doplní 100% magických bodů.

Městská rezidence

10

10
- - - -
2500
Vesnická rezidence +750  denně.

Velkoměstská rezidence

10

10

5
-
5
-
2500
Městská rezidence +1000  denně.

Pevnost

20

20
- - - -
5000
Vesnická rezidence Poskytne městské hradby I. úrovně.

Citadela

10 

10 
- - - -
7500 
Pevnost Poskytne městské hradby II. úrovně.
Kolem hradeb se vytvoří vodní příkop.

Hrad

10

10
- - - -
7500
Citadela Poskytne městské hradby III. úrovně.
Jednotky získají 3 věže pro větší efektivitu střelby.

Zesilovač Nekromancie
-
6
-
3
-
3

1000
Pevnost
Věž Temnoty I
+10% k dovednosti Nekromancie.

Karavana

10
- - - - -
4000
Pevnost Umožní přesun hrdinů a jednotek na velké vzdálenosti (denně až 30 kroků).

Přístavek Kouzel

2

2
- -
2
-
2500
Věž Temnoty I Poskytne kouzla Magie Řádu v závislosti na úrovni Věže Temnoty.
I., II., III. úroveň - 2 kouzla,
IV., V. úroveň - 1 kouzlo.

Přístavek Chaosu

2

2
- - -
2

2500
Věž Temnoty I Poskytne kouzla Magie Chaosu v závislosti na úrovni Věže Temnoty.
I., II., III. úroveň - 2 kouzla,
IV., V. úroveň - 1 kouzlo.

Zbrojírna

4

10
- - - -
3000
Vesnická rezidence Prodává kroužkové brnění, meče, štíty a lektvary.

Transformátor Nemrtvých
-
10
- - -
5

2500
Hřbitov Jakékoliv jiné jednotky jsou přeměněné na nemrtvé:
I. a II. úroveň: Kostlivec
III. úroveň: Duch
IV. úroveň: Upír

Loděnice

20
- - - - -
2000
Pevnost Staví lodě za 1000  + 10 
Umožňuje karavaně putovat i po vodě.

Hospoda

2
- - - - -
500
Vesnická rezidence Umožňuje najímat spřátelené hrdiny.

Hřbitov
(líheň I. úrovně)
- - - - - -
1500
Pevnost Rekrutuje jednotku Kostlivec (Skeleton).
Přírůstek: 25

Mučírna
(líheň I. úrovně)
- - - - - -
1500
Pevnost Rekrutuje jednotku Imp.
Přírůstek: 18

Kotce
(líheň II. úrovně)

4
- -
1
- -
3000
Mučírna Rekrutuje jednotku Kerberos (Cerberus).
Přírůstek: 7

Mohyla
(líheň II. úrovně)
- -
3
- - -
3250
Transf. Nemrtvých
Líheň I. úrovně
Rekrutuje jednotku Duch (Ghost).
Přírůstek: 9

Sídlo
(líheň III. úrovně)

8
-
8
- - -
6250
Hospoda
Líheň II. úrovně
Rekrutuje jednotku Upír (Vampire).
Přírůstek: 3

Jáma Zrození
(líheň III. úrovně)
-
8
- - -
8

6250
Věž Temnoty I
Líheň II. úrovně
Rekrutuje jednotku Zplozenec Jedu (Venom Spawn).
Přírůstek: 3

Dračí Hřbitov
(líheň IV. úrovně)

12

14

6

6

6

6

14.000
Věž Temnoty I
Líheň III. úrovně
Rekrutuje jednotku Kostěný Drak (Bone Dragon).
Přírůstek: 2

Chrám Prokletých
(líheň IV. úrovně)

6

8
-
20

10
-
14.000
Přístavek Chaosu
Líheň III. úrovně
Rekrutuje jednotku Ďábel (Devil).
Přírůstek: 2

Vězení
- - - - - - - - Je postaveno od začátku a v případě, že na vás zaútočí nepřítel a prohraje,
budou jeho hrdinové uvězněni až do doby, kdy je neosvobodí.

Pekelná Modla
- - - - - - -
Grál
+3000  denně
+50% k síle kouzel Magie Smrti.
+10% k dovednosti Nekromancie.
+50% k maximu oživených jednotek pomocí Nekromancie.

Jednotka Útok Obrana  Rychlost   Pohyb   Zdraví   Zranění   Magické 
body
 Střely   Cena  Schopnosti
 Na blízko   Na dálku   Na blízko   Na dálku  Zlato  Sur. I   Sur. II  I. II. III. IV.

Kostlivec
(Skeleton)

12

0

12

12

4

18

8

1-2

0

0

22
- -
Nemrtvý

Kostěný
- -

Imp

10

0

10

10

6

38

7

1-2

0

0

18
- -
Letec

Vysávání many
- -

Kerberus
(Cerberos)

16

0

16

16

6

22

24

4-6

0

0

190
- -
Bez odplaty

Trojhlavý útok
- -

Duch
(Ghost)

15

0

15

15

6

38

15

2-4

0

0

140
- -
Nemrtvý

Letec

Stárnutí

Nehmotný

Upír
(Vampire)

30

0

30

30

8

38

75

12-18

0

0

1100
- -
Nemrtvý

Letec

Bez odplaty

Vysávání života

Zplozenec Jedu
(Venom Spawn)

13

26

26

26

6

18

100

16-24

0

15

1100
- -
Střelec

Jed
- -

Kostěný Drak
(Bone Dragon)

30

0

30

30

5

38

275

45-65

0

0

4000

2
-
Nemrtvý

Letec

Kostěný

Strach

Ďábel
(Devil)

33

0

33

33

7

150

210

34-50

8

0

4000

2
-
Teleportace

Vyvolání démona

Ochrana před Životem
-

 

Tags: Heroes IV

Komentovat články mohou pouze registrovaní uživatelé. Zaregistrujte se / přihlašte se na stránkách pro odesílání komentářů.