Heroes VII: Frakce a hrdinové

. Posted in Heroes 7 Zobrazeno: 2657

Základní hra přináší stejné složení i počet národů, za které jste mohli hrát v Heroes II: Azyl, Akademie, Nekropole, Tvrz, Sylvanští elfové (dříve Hvozd) a Kobka. V datadisku pak přibyla ještě Pevnost. Opět máte na výběr mezi sílou a magií, ale zmizela reputace (krev a slzy) a namísto toho si již přímo na začátku hru vybíráte z 6 tříd hrdinů (3 pro sílu a 3 pro magii). Frakční dovednosti se přesunuly k ostatním dovednostem a celkem je k dispozici 23 druhů dovedností (včetně 6 frakčních), přičemž každá třída hrdiny má přístup k jiným dovednostem (celkem 10) a různým úrovním: novic, expert, mistr, velmistr.

Atributy hrdinů jsou beze změn až na magickou znalost, která nyní řídí to, jaká kouzla (úrovně) se váš hrdina může naučit (pro zobrazení popisku najeďte myší na název atributu).


SílaSíla hrdiny se přidá k útočné síle všech jednotek v hrdinově armádě a zvyšuje hrdinovu účinnost.

ObranaHrdinova obrana se přidá k obranné síle všech jednotek v hrdinově armádě.

ÚčinnostPoškození způsobené při útoku hrdiny. Zvyšuje se s dosažením každé nové úrovně hrdiny.

MagieMagie zvyšuje účinnost většiny kouzel, které hrdina sesílá.

DuchDuch zvyšuje hrdinovu manu a regeneraci many. +10 maximální many za bod ducha. +2 many za bod ducha denně.

Magická znalostMagická znalost umožňuje hrdinovi naučit se silnější kouzla. Kouzla 2. úrovně vyžadují 2. úroveň magické znalosti. Kouzla 3. úrovně vyžadují 5. úroveň magické znalosti. Kouzla 4. úrovně vyžadují 8. úroveň magické znalosti. Úroveň magické znalosti zvýšíte pomocí magických dovedností.

VůdcovstvíVůdcovství hrdiny se přidá k morálce všech jednotek v hrdinově armádě.

OsudOsud hrdiny se přidá ke štěstí všech jednotek v hrdinově armádě.

PohyblivostPohyb v těžkém terénu je o 40 % pomalejší, přičemž pohyb po cestách je o 50 % rychlejší. Sbírání surovin a přístup k cizím budovám stojí 2 body pohyblivosti.

Níže naleznete přehled všech frakcí a tříd jednotlivých hrdinů:

Frakce  Afinita  Třída Frakční
dovednost
Hrdinové
útok neutrální obrana

Azyl

Síla

Zastánce
  
Rytíř

Paladin

Spravedlivost
  
Edric
(zastánce)
  
Serguei
(zastánce)
  
Melisande
(rytíř)
  
Tyris
(paladin)
  
Ymoril
(paladin)

Francis
(zastánce)

Magie

 Inkvizitor 

Kněz

 Zpovědník 

Kryzstoff
(inkvizitor)

Wilhelm
(inkvizitor)

Amílcar
(kněz)

Ella
(kněz)

Orna
(zpovědník)

Sandalphon
(zpovědník)

Síla
- - -
Stefan
(zastánce)

Ivan
(rytíř)

Konrád
(zastánce)

Nolwenn
(paladin)

Tomáš
(rytíř)

Christian
(rytíř)

Magie
- - -
Murazel
(kněz)

Seamus
(inkvizitor)

Alesia
(zpovědník)
- - -

 

Frakce  Afinita  Třída Frakční
dovednost
Hrdinové
útok neutrální obrana

Akademie

Síla

 Čepelový mág 

 Alchymista 

Šerif
  
Metamagie
  
Asad
(čepelový mág)
  
Gloria
(čepelový mág)
 
Aali
(alchymista)
  
Masfar
(alchymista)
  
Saabira
(šerif)

Magie

Bojový mág

Čaroděj

 Zaklínač 

Johari
(bojový mág)

 Theodorus
(bojový mág) 

Minasli
(čaroděj)

Yasir
(čaroděj)

Mirym
(zaklínač)

Síla
- - -
Ajit
(šerif)
- - - -

Magie
-
Pán džinů
-
Rashka
(pán džinů)

Solmyr
(pán džinů)

Fahada
(čaroděj)

Khalida
(zaklínač)

Hisham
(čaroděj)

Magie
- - -
Maahir
(bojový mág)

Qasim
(bojový mág)

Nur
(zaklínač)
- -

 

Frakce  Afinita  Třída Frakční
dovednost
Hrdinové
útok neutrální obrana

Nekropole

Síla

 Ebenový rytíř 

Rytíř smrti

 Kostlivá garda 

Nekromancie
  
Ludmila
(ebenový rytíř)
  
Merikh
(ebenový rytíř)
  
Charna
(rytíř smrti)
  
Kaspar
(rytíř smrti)
  
Giovanni
(kostlivá garda)

Magie

Nekromant

Balzamovač

Archón

Moander
(nekromant)

Zoltan
(nekromant)

Naadir
(nekromant)

Luna
(balzamovač)

Lyla
(archón)

Síla
- - -
Vein
(ebenový rytíř)

Lucretia
(kostlivá garda)

Zakera
(balzamovač)
- -

Magie
- - -
Anastásie
(balzamovač)

Adar-Malik
(archón)

Zenda
(nekromant)
- -

 

Frakce  Afinita  Třída Frakční
dovednost
Hrdinové
útok neutrální obrana

Tvrz

Síla

 Válečný štváč 

Barbar

Náčelník

Krvavé šílenství
  
Bilashi
(válečný štváč)
  
Shani
(válečný štváč)
  
Reem
(barbar)
  
Yog
(barbar)
  
Drakon
(náčelník)

Magie

Mrakoplaš

Šaman

 Tvůrce země 

Amari
(mrakoplaš)

Anga
(mrakoplaš)

Gird
(šaman)

Kibwe
(šaman)

Ishi
(tvůrce země)

Síla
- - -
Kente
(barbar)

Andras
(náčelník)

Imani
(náčelník)

Jengo
(válečný štváč)

Malathua
(náčelník)

Magie
- - -
Kengi
(tvůrce země)
- - - -

Síla
- - -
Ann
(náčelník)
- - - -

 

Frakce  Afinita  Třída Frakční
dovednost
Hrdinové
útok neutrální obrana

Sylvanští elfové

Síla

Mstitel

Hraničář

Ochránce

Pomsta přírody
  
Ossir
(mstitel)
  
Sailin
(mstitel)
  
Ciele
(hraničář)
  
Lasir
(hraničář)
  
Jenova
(ochránce)

Magie

 Rozsévač trnů 

Mystik

 Zpěvák hvězd 

Agathin
(rozsévač trnů)

Sylrael
(rozsévač trnů)

Tieru
(mystik)

Dirael
(zpěvák hvězd)

Sinithala
(zpěvák hvězd)

Síla
- - -
Wysloth
(ochránce)

Ivor
(ochránce)
- - -

Magie
- - -
Danan
(mystik)

Gem
(mystik)
- - -

 

Frakce  Afinita  Třída Frakční
dovednosti
Hrdinové
útok neutrální obrana

Kobka

Síla

 Zabiják ze stínů 

 Temný meč 

Šejdíř

Malassino zahalení
  
Sylsai
(zabiják ze stínů)
  
Yrris
(zabiják ze stínů)
  
Yeshtar
(temný meč)
  
Ashbeth
(šejdíř)
  
Lethos
(šejdíř)

Magie

Temný prorok

Kouzelník

 Splétač stínů 

Darkstorm
(temný prorok)

Eruina
(temný prorok)

Yrbeth
(kouzelník)

Sinitar
(kouzelník)

Sorshan
(splétač stínů)

Síla
- - -
Jorgen
(šejdíř)

Salvin
(temný meč)

Vayaron
(temný meč)
- -

Magie
- - -
Malwen
(temný prorok)

Menan
(splétač stínů)

Sepinroth
(splétač stínů)
- -

Frakce  Afinita  Třída Frakční
dovednost
Hrdinové
útok neutrální obrana

Pevnost

Síla

Vojevůdce
  
Jarl

Thén

Runová magie
  
Ebba
(vojevůdce)
  
Haegir
(vojevůdce)
  
Frederik
(jarl)
  
Vilma
(jarl)
  
Hedwig
(thén)

Tolghar
(thén)

Magie

Buřič

Runový lord

Rytec

Hangvul
(buřič)

Svea
(buřič)

Bart Brimstone
(runový lord)

Brigid
(runový lord)

Erling
(rytec)

Gerdi
(rytec)

Síla
- - -
Áslaug
(vojevůdce)

Hathor
(vojevůdce)

Fasolt
(thén)
- - -

Magie
- - -
Geisli
(rytec)

Kari
(rytec)

Kari (Einherjar)
(rytec)
- - -

 

  • Zastánce
    • je čistokrevný válečník a nejvíce orientovaný na útok ze všech ostatních hrdinů Azylu. K vítězství v bitvách se spoléhají čistě jen na surovou sílu svých mečů. Jsou dobrými vojevůdci, přičemž používají různé válečné pokřiky, aby posílili morálku a bojového ducha svých vojáků. Jsou i celkem dobrými průzkumníky a neztratí se ani v magickém umění, především pak v Magii Světla. A žádá-li si to situace, nezdráhají se občas použít ohnivé koule k pročištění bojiště.
    • velmistrovské dovednosti: Spravedlivost, OfenzivaVálečné pokřiky
    • mistrovské dovednosti: Vůdcovství, Válečnictví, Osud
    • expertní dovednosti: Průzkum, Magie ohně, Magie světla, Základní magie
    • hrdinové: Edric, Serguei, Francis, Stefan, Konrád
    • základní atributy: 4 , 2 , 22-22 , 1 , 1 , 0 , 7 , 3 , 22 
  • Rytíř
    • je nejtypičtějším hrdinou Azylu s vyváženými dovednostmi. Rytíři jsou mistři v umění vedení vojska a už jen samotná jejich přítomnost zvedá bojovníkům morálku a chuť do boje. Jako budoucí vládci a lordové, jsou velmi dobře obeznámeni s uměním diplomacie a vyjednávání, přičemž jim není cizí zabezpečení bezproblémového chodu království. Ale ani při výuce etikety nezapomněli na základní magické vzdělání, převážně v Magii Světla.
    • velmistrovské dovednosti: Spravedlivost, VůdcovstvíEkonomie
    • mistrovské dovednosti: Průzkum, Válečné pokřiky, Válečnictví
    • expertní dovednosti: Diplomacie, Ochránce, Magie světla, Základní magie
    • hrdinové: Melisande, Christian, Ivan, Tomáš
    • základní atributy:, 3 , 22-22 , 0 , 2 , 0 , 7 , 3 , 22 
  • Paladin
    • je osvíceným bojovníkem, jenž na svých cestách následuje svaté Elrathovo světlo. Paladinové jsou mistři obrany a diplomacie, přičemž jsou velmi dobře obeznámeni s Magií Světla. Jejich hlavním cílem je ochrana vlastních bojovníků a lidu, který na ně spoléhá. Chybu však dělá každý, kdo je podceňuje v umění války a to mu také dokáží dát najevo při střetu na bojišti.
    • velmistrovské dovednosti: Spravedlivost, Diplomacie, Obrana
    • mistrovské dovednosti: Vůdcovství, Válečnictví, Magie světla
    • expertní dovednosti: Válečné pokřiky, Osud, Ochránce, Základní magie
    • hrdinové: Tyris, Ymoril, Nolwenn
    • základní atributy:, 4 , 22-22 , 1 , 1 , 0 , 5 , 5 , 22 

  • Inkvizitor
    • je zbraní Elratha a jeho ztělesněnou vůlí na zemi. Nejenže vládnou Magii Světla, aby mohli léčit a ochraňovat své vlastní jednotky, ale mohou doslova rozpoutat peklo na zemi za použití Magie Ohně. Ač jsou méně zběhlí v dovednostech boje, jako jejich bratři ve zbrani - zastánci - stále ovládají alespoň základní válečné umění a nejsou tak pouhými loutkami Elratha.
    • velmistrovské dovednosti: Spravedlivost, Válečnictví, Magie ohně
    • mistrovské dovednosti: Vůdcovství, Ofenziva, Magie světla
    • expertní dovednosti: Průzkum, Osud, Magie vzduchu, Základní magie
    • hrdinové: Kryzstoff, Wilhelm, Seamus
    • základní atributy:, 0 , 22-22 , 3 , 4 , 0 , 10 , 0 , 22 
  • Kněz
    • je nejběžnější třídou hrdiny Azylu mezi zbožnými následovníky Elratha. Mistři Magie Světla, tyčí se jako majáky naděje a spásy v temnotě bojové vřavy. Mimo boj pak představují zkušené diplomaty, správce a cestovatele.
    • velmistrovské dovednosti: Spravedlivost, Magie světla, Základní magie
    • mistrovské dovednosti: Průzkum, Vůdcovství, Ekonomie
    • expertní dovednosti: Diplomacie, Osud, Ochránce, Magie vzduchu
    • hrdinové: Amílcar, Ella, Murazel
    • základní atributy:, 1 , 22-22 , 2 , 5 , 0 , 5 , 5 , 22 
  • Zpovědník
    • je jakýmsi štítem nebes, mistrem obrany a Magie Světla. Jejich největším přínosem na bojišti je schopnost ochránit své jednotky vůči silám temnot a Magií Smrti.
    • velmistrovské dovednosti: Spravedlivost, Magie světlaOchránce
    • mistrovské dovednosti: Obrana, Diplomacie, Základní magie
    • expertní dovednosti: Průzkum, Vůdcovství, Ekonomie, Magie vzduchu
    • hrdinové: Orna, Alesia, Sandalphon
    • základní atributy: , 2 , 22-22 , 3 , 3 , 0 , 5 , 5 , 22 

  • Čepelový mág
    • je válečníkem Akademie. Ačkoliv ovládá magické řemeslo, stále nejvíce spoléhá na sílu svých jednotek v boji. Je mistrem v Základní Magii a dává přednost spíše útočným kouzlům a pod jeho vedením jsou kouzelné pyramidy (nový druh válečného stroje) schopné napáchat velké škody v řadách nepřátel.
    • velmistrovská dovednosti: Metamagie, Základní magieVálečnictví
    • mistrovské dovednosti: Vůdcovství, Ofenziva, Válečné pokřiky
    • expertní dovednosti: Průzkum, Osud, Magie temnoty, Magie ohně
    • hrdinové: Asad, Gloria
    • základní atributy: , 2 , 22-22 , 2 , 3 , 0 , 3 , 2 , 22 
  • Alchymista
    • je nejlepším ekonomem pouště schopen stvořit zlato doslova z písku. Je zároveň nejvzdělanějším učencem Ashanu. V magii se zaměřuje pouze na Základní Magii a Magii Vody, přičemž v boji najde uplatnění jako armádní generál.
    • velmistrovské dovednosti: Metamagie, EkonomieOchránce
    • mistrovské dovednosti: Diplomacie, Válečné pokřiky, Základní magie
    • expertní dovednosti: Průzkum, Vůdcovství, Osud, Magie vody
    • hrdinové: Aali, Masfar
    • základní atributy: , 3 , 22-22 , 1 , 3 , 0 , 3 , 2 , 22 
  • Šerif
    • je zastáncem práva Akademie. Zvláště důležitý byl při justičních procesech Očisty od Nekromantů během let 751-770 YSD. Ačkoli zvládne vést armádu v boji, soustředí se spíše na obranu a je zdatným uživatelem Magie Světla.
    • velmistrovské dovednosti: Metamagie, DiplomacieMagie světla
    • mistrovské dovednosti: Obrana, Válečnictví, Základní magie
    • expertní dovednosti: Vůdcovství, Válečné pokřiky, Magie vzduchu, Magie země
    • hrdinové: Saabira, Ajit
    • základní atributy: , 3 , 22-22 , 2 , 3 , 0 , 2 , 3 , 22 

  • Bojový Mág
    • je mistrem ničivé magie. Ač je expertem blesku a ohně, na bojišti se nevyhýbá ani užití Temné Magie. Navíc je dobrým průzkumníkem a vojevůdcem.
    • velmistrovské dovednosti: Metamagie, Magie vzduchuVálečnictví
    • mistrovské dovednosti: Osud, Magie ohně, Záklaní magie
    • expertní dovednosti: Průzkum, Vůdcovství, Ofenziva, Magie temnoty
    • hrdinové: Johari, Theodorus, Maahir, Quasim
    • základní atributy: 0 , 0 , 22-22 , 3 , 6 , 0 , 0 , 5 , 22 
  • Čaroděj
    • je velkým průzkumníkem Stříbrných Měst, učencem a mistrem Základní Magie. Nutno podotknout, že jeho magické znalosti jsou velmi působivé a je jedním z mála mistrů Magie Vody na povrchu Ashanu. Přesto zvládnou celkem obstojně úřad správce či diplomata, je-li zapotřebí.
    • velmistrovské dovednosti: MetamagieZákladní magieOchránce
    • mistrovská dovednosti: Průzkum, Osud, Magie vody
    • expertní dovednosti: Diplomacie, Ekonomie, Magie vzduchu, Magie temnoty
    • hrdinové: Minasli, Yasir, Fahada, Hisham
    • základní atributy: , 0 , 22-22 , 3 , 6 , 0 , 2 , 3 , 22 
  • Zaklínač
    • je ochráncem Stříbrných Měst. Zvládá bravurně Magii Země a velmi dobře i Magii Světla a Základní Magii. Může být také dobrým průzkumníkem, diplomatem či učencem.
    • velmistrovské dovednosti: Metamagie, Základní magieMagie vody
    • mistrovské dovednosti: Obrana, Diplomacie, Magie světla
    • expertní dovednosti: Průzkum, Ekonomie, Ochránce, Magie země
    • hrdinové: Mirym, Tanis, Nur, Khalida
    • základní atributy:, 1 , 22-22 , 2 , 6 , 0 , 0 , 5 , 22 
  • Pán džinů
    • je unikátní třída a z celé Akademie jsou známi jen dva: Solmyr a Rashka. Pán džinů ovládá téměř všechny druhy magie, až na výjimku, kterou tvoří magie země. Samozřejmě si takovéto vyhraněné zaměření vyžádalo svou daň na jeho bojových schopnostech, co se fyzické síly týče. Zvládl se tak alespoň naučit něco málo z průzkumnictví, ochránce a osudu.
    • velmistrovské dovednosti: Metamagie, Základní magieMagie vzduchu
    • mistrovské dovednosti: Magie světla, Magie ohně, Magie vody
    • expertní dovednosti: Průzkum, Ochránce, Magie temnoty, Osud
    • hrdinové: Solmyr, Rashka
    • základní atributy:, 0 , 22-22 /, 2 , 8 , 0 , 0 , 0 , 22 

  • Ebenový Rytíř
    • tak, jako všichni členové Domu Eterna i Ebenový Rytíř je schopen oživovat padlé po každé bitvě, aby doplnil řady svých vojáků. Ovšem jeho plný potenciál se rozvine až s příchodem válečných jednotek, válečných pokřiků, kouzel a vůbec samotného umění boje přímo v bitevní vřavě, kdy posílá své nepřátele jednoho za druhým k Ashe. Jak již bylo řečeno, magie mu není cizí a využívá ji především k oslabení nepřátel.
    • velmistrovské dovednosti: Nekromancie, Ofenziva, Magie temnoty
    • mistrovské dovednosti: Průzkum, Válečné pokřiky, Válečnictví
    • expertní dovednosti: Osud, Ekonomie, Magie vody, Základní magie
    • hrdinové: Ludmila, Merikh, Vein
    • základní atributy:, 2 , 22-22 , 1 , 3 , 0 , 0 , 5 , 22 
  • Rytíř Smrti
    • vede armády nemrtvých, se kterými zajišťuje rozšiřování nekromantského území. Nově dobytá území pak zvládá spravovat a starat se o efektivní chod měst. Ač dobrým správcem, stále je to mistr nekromancie, který zvládne oživit stovky padlých jako kostlivce, aby podpořili jeho tažení.
    • velmistrovské dovednosti: Nekromancie, Válečnictví, Ekonomie
    • mistrovské dovednosti: Ofenziva, Válečné pokřiky, Magie temnoty
    • expertní dovednosti: Diplomacie, Průzkum, Ochránce, Základní magie
    • hrdinové: Charna, Kaspar
    • základní atributy:, 2 , 22-22 , 2 , 3 , 0 , 0 , 5 , 22 
  • Kostlivá garda
    • říká se o něm, že je trpělivý jako sama smrt a bývá nazýván ochráncem Hereshe. Jako mistr nekromancie zvládá oživování stovek padlých, nad nimiž má plnou kontrolu. Avšak díky umění diplomacie někdy i vyjednává s nepřítelem o možnosti vzdání se, namísto zbrklého zabíjení. Nenechte se však zmást, neboť je li souboj na život a na smrt nevyhnutelný, pak dokáže rozpoutat hotové peklo.
    • velmistrovské dovednosti: Nekromancie, Obrana, Diplomacie
    • mistrovské dovednosti: Válečné pokřiky, Válečnictví, Magie temnoty
    • expertní dovednosti: Průzkum, Ekonomie, Magie vody, Základní magie
    • hrdinové: Giovanni, Lucretia, Zakera
    • základní atributy:, 4 , 22-22 , 1 , 2 , 0 , 0 , 5 , 22 

  • Nekromant
    • čarodějové Domu Eterna jsou mocnými kouzelníky používajícími Magii Temnoty, Základní Magii a Magii Země k zastrašení, zranění, zpomalení či doslova zmražení svých nepřátel ještě před tím, než oživí zástupy padlých bojovníků jako nemrtvé jednotky. Nekromant je jedním z nich a krom mocné magie zvládá i vedení jednotek na bojišti včetně těch válečných.
    • velmistrovské dovednosti: Nekromancie, ObranaZákladní magie
    • mistrovské dovednosti: Ochránce, Magie temnoty, Magie ohně
    • expertní dovednosti: Diplomacie, Průzkum, Ekonomie, Magie vzduchu
    • hrdinové: Zoltan, Naadir, Zenda, Moander
    • základní dovednosti:, 2 , 22-22 , 3 , 4 , 0 , 0 , 5 , 22 
  • Balzamovač
    • dohlíží na udržování rovnováhy. Vzdělaný a vášnivý nadšenec všeho mrtvého i živého. Mocný kouzelník, který se specializuje v Magii Temnoty a Základní Magii, však zvládá i ekonomii a diplomacii. Rozhodně jej není moudré podceňovat na bojišti, neboť to, co ztrácí ve vedení, dohání v oživování stovek padlých pod svou kontrolu.
    • velmistrovské dovednosti: Nekromancie, VálečnictvíEkonomie
    • mistrovské dovednosti: Ofenziva, Válečné pokřiky, Magie temnoty
    • expertní dovednosti: Diplomacie, Průzkum, Ochránce, Základní magie
    • hrdinové: Luna, Anastásie
    • základní dovednosti:, 2 , 22-22 , 2 , 3 , 0 , 0 , 5 , 22 
  • Archón
    • mistr času, jenž se naučil umění nekromancie od samotného Belketha, Anděla Smrti. Sice používá Magii Temnoty a Ohně, ale cílem jeho učení je nekonečný cyklus Života a Smrti, bohyně Ashy. Oproti ostatním z Pavoučího Kultu není tolik zapáleným fanatikem a své nepřátele ničí pomalu, ale jistě s neutuchající trpělivostí.
    • velmistrovské dovednosti: Nekromancie, Základní magieEkonomie
    • mistrovské dovednosti: Osud, Ochránce, Magie temnoty
    • expertní dovednosti: Diplomacie, Válečnictví, Magie vzduchu, Magie vody
    • hrdinové: Adar-Malik, Lyla
    • základní atributy:, 1 , 22-22 , 4 , 4 , 0 , 0 , 5 , 22 

  • Válečný štváč
    • touží pouze po boji a krvi. Dnem i nocí se jeho myšlenky upínají k bojišti, k čemuž byl i řádně vycvičen. Své jednotky vede s rychlostí a silou a říká se o něm, že je možná jedním z nejnebezpečnějších hrdinů Ashanu.
    • velmistrovské dovednosti: Krvavé šílenství, Válečné pokřiky, Ofenziva
    • mistrovské dovednosti: Průzkum, Vůdcovství, Válečnictví
    • expertní dovednosti: Obrana, Osud, Magie vzduchu, Magie země
    • hrdinové: Bilashi, Shani, Jengo
    • základní atributy:, 2 , 22-22 , 0 , 1 , 0 , 5 , 0 , 22 
  • Barbar
    • je typickým příkladem skřetích hrdinů i přes fakt, že někteří jsou jiné rasy. Dovednosti má velmi dobře vyvážené i když se přeci jen více zaměřují na boj, kde spoléhají spíše na štěstí oproti ostatním hrdinům Tvrze.
    • velmistrovské dovednosti: Krvavé šílenstvíVálečné pokřiky, Válečnictví
    • mistrovské dovednosti: Průzkum, Vůdcovství, Osud
    • expertní dovednosti: Obrana, Ofenziva, Ochránce, Magie vzduchu
    • hrdinové: Kente, Reem, Yog
    • základní atributy:, 3 , 22-22 , 0 , 1 , 0 , 3 , 2 , 22 
  • Náčelník
    • je temperamentní vůdce, který bývá často zvolen generálem při cestách a vládcem při osidlování nových území. Je to především díky jeho schopnosti vyjednávat s nepřítelem namísto brutálního útoku, což je něco velmi vzácného mezi skřety a rozhodně by neměl být podceňován, jelikož nám to již jednou dokázala historie tohoto národa.
    • velmistrovské dovednosti: Krvavé šílenstvíVálečnictví, Obrana
    • mistrovské dovednosti: Diplomacie, Průzkum, Vůdcovství
    • expertní dovednosti: Válečné pokřiky, Osud, Magie vzduchu, Magie země
    • hrdinové: Drakon, Ann, Andras, Imani, Malathua
    • základní atributy:, , 22-22 , 0 , 1 , 0 , 5 , 0 , 22 

  • Mrakoplaš
    • je uctívač Otce nebes, který je schopen nejen podnítit bojovou zuřivost ve svých jednotkách, ale i seslat hněv Otce nebes v podobě blesku a zasáhnout jím nepřátele na bojišti a způsobit tak devastující škody.
    • velmistrovské dovednosti: Krvavé šílenstvíVálečnictvíMagie vzduchu
    • mistrovské dovednosti: Vůdcovství, Ofenziva, Magie země
    • expertní dovednosti: Průzkum, Osud, Ochránce, Magie vody
    • hrdinové: Amari, Anga
    • základní atributy:, , 22-22 , 3 , 3 , 0 , 5 , 0 , 22 
  • Šaman
    • je jakýmsi mudrcem skřetů, schopným uvažovat i přes hněv, který je jejich darem i prokletím. Je vzdělaný a velmi dobře mluví cizími jazyky. V boji využívají Magii vzduchu i země.
    • velmistrovské dovednosti: Krvavé šílenstvíPrůzkum, Ochránce
    • mistrovské dovednosti: Diplomacie, Vůdcovství, Magie vzduchu
    • expertní dovednosti: Válečnictví, Ekonomie, Magie země, Magie vody
    • hrdinové: Gird, Kibwe
    • základní atributy:, , 22-22 , 2 , 4 , 0 , 3 , 2 , 22 
  • Tvůrce země
    • je následovníkem Matky země a jako její dítě je i ochráncem svého lidu. Je překvapivě chytrý, díky čemuž se věnuje vzdělávání a pomoci ostatním. Buďte však na pozoru, neboť i tito na první pohled "mírumilovní" hrdinové dokáží škrábat a kousat jako pouštní lvice a jen těžko zapomenete na údernou sílu a moc Magie země, jakmile se s ní setkáte na bojišti.
    • velmistrovské dovednosti: Krvavé šílenství, Obrana, Magie země
    • mistrovské dovednosti: Průzkum, Ekonomie, Ochránce
    • expertní dovednosti: Vůdcovství, Válečnictví, Magie vzduchu, Magie vody
    • hrdinové: Ishi, Kengi
    • základní atributy:, , 22-22 , 3 , 3 , 0 , 5 , 0 , 22 

  • Mstitel
    • je mistrem války elfů. Své jednotky vede do boje s přirozenou autoritou a jedná vždy efektivně, využívajíc obou aspektů Magie země - pro obranu i útok. Při cestování spoléhá na své vědomosti a znalosti terénu, díky čemuž je schopen urazit i velké vzdálenosti za krátký čas.
    • velmistrovské dovednosti: Pomsta přírody, Válečné pokřiky, Ofenziva
    • mistrovské dovednosti: Průzkum, Ochránce, Magie země
    • expertní dovednosti: Obrana, Válečnictví, Osud, Magie vody
    • hrdinové: Ossir, Sailin
    • základní atributy:, 1 , 22-22 , 1 , 3 , 0 , 7 , 3 , 22 
  • Hraničář
    • je typickým hrdinou elfů, jenž se dokáže rychle adaptovat na jakoukoliv situaci, žádající si jeho rozmanité dovednosti. Je zběhlý v Magii země a válečnictví, což jej činí dobrým vůdcem a diplomatem.
    • velmistrovské dovednosti: Pomsta přírody, Průzkum, Osud
    • mistrovské dovednosti: Válečné pokřiky, Válečnictví, Ochránce
    • expertní dovednosti: Diplomacie, Vůdcovství, Magie země, Magie vzduchu
    • hrdinové: Ciele
    • základní atributy:, , 22-22 /, 0 , 3 , 0 , 5 , 5 , 22 
  • Ochránce
    • je neochvějným strážcem lesů. Tak jako mohutné duby hrdě čelí silným bouřím, i on díky plnému využití obraných a vůdcovských dovedností zvládá nápor nepřátel v bitevní vřavě. Je-li však třeba, mohou se spolehnout na své průzkumnické znalosti terénu a nepohrdnou ani magickým uměním.
    • velmistrovské dovednosti: Pomsta přírodyVůdcovství, Obrana
    • mistrovské dovednosti: Průzkum, Válečné pokřiky, Ochránce
    • expertní dovednosti: Ofenziva, Válečnictví, Magie vzduchu, Magie země
    • hrdinové: Jenova, Ivor, Wysloth
    • základní atributy:, , 22-22 , 0 , 3 , 0 , 10 , 0 , 22 

  • Rozsévač trnů
    • je zahradníkem samotné Sylanny, obhospodařující zemi Draka země. Je velmistrem Magie země, díky čemuž je pro něj hračkou proměnit obyčejný les ve smrtící zbraň či vojsko.
    • velmistrovské dovednosti: Pomsta přírodyVálečnictvíMagie země
    • mistrovské dovednosti: Ofenziva, Magie vody, Základní magie
    • expertní dovednosti: Obrana, Průzkum, Vůdcovství, Ochránce
    • hrdinové: Agathyn, Sylrael
    • základní atributy:, , 22-22 , 2 , 3 , 0 , 5 , 5 , 22 
  • Mystik
    • je ztělesněním dokonalé rovnováhy, jakou představuje Sylanna. Mistrovství v Magii země mu poodhaluje mnoho skrytých cest, ačkoliv cestování nepatří zrovna mezi jeho silné stránky. Všichni elfové se na něj obrací s radou, aby naslouchali jeho moudrým slovům a získali jeho ochranu. Díky tomu někdy přebírá roli diplomata či vůdce.
    • velmistrovské dovednosti: Pomsta přírodyOchránce, Magie země
    • mistrovské dovednosti: Průzkum, Vůdcovství, Základní magie
    • expertní dovednosti: Válečnictví, Ekonomie, Magie vzduchu, Magie vody
    • hrdinové: Tieru, Gem, Danan
    • základní atributy:, , 22-22 , 2 , 5 , 0 , 7 , 3 , 22 
  • Zpěvák hvězd
    • je volen mezi samotnými Druidy, aby spíše hojil rány lesa nežli se za ně mstil. Díky mistrovství v Magii země má nejsilnější léčivá a ochranná kouzla v celém Irollanu. Je také jedním z nejlepších diplomatů, neboť dobře vědí, že je lepší zraněním předcházet, než je pak složitě léčit.
    • velmistrovské dovednosti: Pomsta přírody, Obrana, Magie země
    • mistrovské dovednosti: Diplomacie, Magie vzduchu, Základní magie
    • expertní dovednosti: Průzkum, Vůdcovství, Osud, Ochránce
    • hrdinové: Dirael, Sinithala, Lasir
    • základní atributy:, , 22-22 , 2 , 3 , 0 , 5 , 5 , 22 

  • Zabiják ze stínů
    • je vojenským vůdcem Ygg-Challu. Je schopen rychlého cestování na vzdálená místa, aniž by byla jeho armáda spatřena, je jedním z nejlepších velitelů a mistrů umění boje mezi Temnými elfy.
    • velmistrovské dovednosti: Malassino zahalení, Válečné pokřiky, Ofenziva
    • mistrovské dovednosti: Průzkum, Válečnictví, Magie temnoty
    • expertní dovednosti: Vůdcovství, Osud, Magie země, Základní magie
    • hrdinové: Sylsai, Yrris
    • základní atributy:, 1 , 22-22 , 2 , 2 , 0 , 5 , 5 , 22 
  • Temný meč
    • zná všechny tajné průchody a tunely vedoucí podzemím Ashanu. Vyučen v umění války, je zkušeným diplomatem a zvládá i základy magie. Avšak jeho hlavním úkolem je zakládání hlídkovacích stanovišť přímo pod nohama samotného nepřítele, aniž by cokoliv tušil.
    • velmistrovské dovednosti: Malassino zahaleníPrůzkum, Válečnictví
    • mistrovské dovednosti: Vůdcovství, Válečné pokřiky, Magie temnoty
    • expertní dovednosti: Diplomacie, Ekonomie, Magie země, Základní magie
    • hrdinové: Yeshtar, Salvin, Vayaron
    • základní atributy:, , 22-22 , 1 , 3 , 0 , 3 , 7 , 22 
  • Šejdíř
    • je již dle svého jména pánem klamu a podvodů, vždy připraven s novým plánem, jak přelstít nepřítele. Armáda pod jeho vedením se na bojišti pohybuje tiše a neviděně jako temné stíny.
    • velmistrovské dovednosti: Malassino zahaleníOchránce, Obrana
    • mistrovské dovednosti: Průzkum, Válečné pokřiky, Magie temnoty
    • expertní dovednosti: Válečnictví, Osud, Magie země, Základní magie
    • hrdinové: Asbeth, Lethos, Jorgen
    • základní atributy:, , 22-22 , 2 , 2 , 0 , 3 , 7 , 22 

  • Temný prorok
    • je výborným generálem, kterému Temní elfové důvěřují, aby je vedl k vítězství. Vpřed jej žene touha dobývat nová území nepřátel, ať už na povrchu či pod ním. Je mistrem v Magii temnoty a země, díky čemuž snadno obelstí či vážně zraní svého nepřítele.
    • velmistrovské dovednosti: Malassino zahalení, OfenzivaMagie temnoty
    • mistrovské dovednosti: Průzkum, Magie země, Základní magie
    • expertní dovednosti: Válečnictví, Osdu, Ochránce, Magie ohně
    • hrdinové: Darkstorm, Eruina, Malwen
    • základní atributy:, , 22-22 , 4 , 4 , 0 , 5 , 5 , 22 
  • Kouzelník
    • je oblíbencem Malassy a typickým učencem Temných elfů. Je vzdělaný, pilný a jelikož jeho touha po získání nových znalostí nezná mezí, často zachází až na okraj známého, aby poodhalil roušku tajemství Ashanu ukrytého ve stínech.
    • velmistrovské dovednosti: Malassino zahalení, Základní magie, Magie temnoty
    • mistrovské dovednosti: Osud, Ochránce, Magie ohně
    • expertní dovednosti: Diplomacie, Vůdcovství, Ekonomie, Magie země
    • hrdinové: Yrbeth, Sinitar
    • základní atributy:, 0 , 22-22 , 3 , 5 , 0 , 3 , 7 , 22 
  • Splétač stínů
    • je knězem samotné Malassy. Zcela oddán Dračici temnoty, chrání všemi silami podzemní království Temných elfů ve jménu této bohyně.
    • velmistrovské dovednosti: Malassino zahalení, Obrana, Magie temnoty
    • mistrovské dovednosti: Diplomacie, Magie země, Základní magie
    • expertní dovednosti: Vůdcovství, Osud, Ekonomie, Magie vzduchu
    • hrdinové: Sorshan, Menan
    • základní atributy:, , 22-22 , 3 , 4 , 0 , 3 , 7 , 22 

  • Vojevůdce
    • je velitelem bojových oddílů, útočící na nepřátelské pozice v čele trpasličích armád. Mistrovství válečnictví a runové magie je rozhodujícím prvkem v jeho strategii, neboť může sesílat oheň a síru na své nepřátele ještě před tím, než se pustí do bojové vřavy. Je všemi uznávaný jako velký vůdce a průzkumník, ale stejně dobře si vede i v porozumění magie země.
    • velmistrovské dovednosti: Runová magie, Ofenziva, Válečnictví
    • mistrovské dovednosti: Průzkum, Vůdcovství, Magie ohně
    • expertní dovednosti: Válečné pokřiky, Ekonomie, Ochránce, Magie země
    • hrdinové: Ebba, Haegir, Áslaug, Hathor
    • základní atributy: 4 , 2 , 22-22 , 0 , 2 , 0 , 7 , 3 , 22 
  • Jarl
    • patří mezi nejrespektovanější hrdiny. Je moudrý a silný, zároveň i mistrem ekonomie a jen zřídka města pod jeho vedením nevykazují prosperitu. Mistr runové magie a učenec magie ohně, zvládá být stejnou měrou dobrým bojovníkem i zkušeným diplomatem.
    • velmistrovské dovednosti: Runová magie, Ekonomie, Ochránce
    • mistrovské dovednosti: Válečné pokřiky, Osud, Magie ohně
    • expertní dovednosti: Obrana, Diplomacie, Průzkum, Válečnictví
    • hrdinové: Frederik, Vilma
    • základní atributy:, , 22-22 , 1 , 2 , 0 , 5 , 5 , 22 
  • Thén
    • je doslova štítem pro svůj klan. Umí si poradit v každé situaci a zachová rozvahu a klid i při několikanásobné přesile v obležení. Krom své statečnosti využívá i obranné schopnosti a sílu ohnivé a runové magie. Je zároveň i expertem ekonomie a válečných pokřiků, zkušeným průzkumníkem, diplomatem a učencem magie vzduchu.
    • velmistrovské dovednosti: Runová magie, Obrana, Magie ohně
    • mistrovské dovednosti: Válečné pokřiky, Osud, Ekonomie
    • expertní dovednosti: Diplomacie, Průzkum, Válečnictví, Magie vzduchu
    • hrdinové: Hedwig, Tolghar, Fasolt
    • základní atributy: 1 , , 22-22 , 0 , 3 , 0 , 5 , 5 , 22 

  • Buřič
    • je skutečným pánem ohně, který dovedl mistrovství runové a ohnivé magie k naprosté dokonalosti. Díky mistrovství válečného umění může během okamžiku proměnit bojiště v jedno velké ohnivé peklo. Je rovněž expertem magie země a vzduchu a do jisté míry ovládá i základní magii.
    • velmistrovské dovednosti: Runová magie, Válečnictví, Magie ohně
    • mistrovské dovednosti: Průzkum, Magie vzduchu, Magie země
    • expertní dovednosti: Ofenziva, Osud, Ochránce, Základní magie
    • hrdinové: Hangwul, Svea
    • základní atributy: 1 , , 22-22 , 3 , 3 , 0 , 0 , 10 , 22 
  • Runový lord
    • je největším a nejzkušenějším učencem mezi trpaslíky. Mistr runové a ohnivé magie, rovněž vyniká i v magii země a v základní magii, přičemž magii vzduchu zvládne alespoň na nižší úrovni. Díky dalším dovednostem je z něj i dobrý správce a ani na bojišti nezůstává pozadu díky průzkumu a válečnictví.
    • velmistrovské dovednosti: Runová magie, Ochránce, Magie ohně
    • mistrovské dovednosti: Ekonomie, Magie země, Základní magie
    • expertní dovednosti: Diplomacie, Průzkum, Válečnictví, Magie vzduchu
    • hrdinové: Bart Brimstone, Brigid
    • základní atributy: 1 , 1 , 22-22 , 2 , 4 , 0 , 3 , 7 , 22 
  • Rytec
    • je duchovním strážcem posvátných míst trpaslíků. Mistr runové a ohnivé magie, který zvládá i základní magii a magii vzduchu, se díky znalostem v tajuplných vědách nemusí ukrývat za vysoké zdi, neboť jeho víra a umění magie je jeho vlastní pevností. Díky tomu je také expertem obrané strategie, se schopností vlákat nepřátele na dostřel, zatímco se jeho jednotky připravují ke zdrcující odvetě.
    • velmistrovské dovednosti: Runová magie, Magie země, Magie ohně
    • mistrovské dovednosti: Osud, Magie vzduchu, Obrana
    • expertní dovednosti: Průzkum, Válečnictví, Ochránce, Základní magie
    • hrdinové: Erling, Gerdi, Geisli, Kari
    • základní atributy:, , 22-22 , 3 , 3 , 0 , 5 , 5 , 22 

Tags: Heroes VII

Komentovat články mohou pouze registrovaní uživatelé. Zaregistrujte se / přihlašte se na stránkách pro odesílání komentářů.