Heroes VII: Kobka (Dungeon)

. Posted in Heroes 7 Zobrazeno: 2480

Temní elfové jsou uprchlíky z elfských lesů žijící v podzemí, kteří se spojili s tajemnými Zrůdami bez tváře. Na celém podzemním národě smrtících spiklenců je vidět otisk Malassy. Temní elfové jsou nuceni neustále naslouchat šeptání světa a vědí, že hranice mezi příčetností a šílenstvím je tenká jako ostří dýky.

Když se nejvyšší král Arniel rozhodl uzurpovat moc místních elfských králů a učinit svůj nárok na trůn dědičným, královna Tuidhana se odmítla jeho nehorázným požadavkům podřídit. Prohlásila své Tarladské království za nezávislé na nejvyšším králi. Tuidhana se zoufale snažila svůj lid ochránit, a tak se obrátila na několik přeživších Zrůd bez tváře. Byli ochotni jí za správnou cenu pomoci. Výměnou za pomoc se pak její lid musel obrátit k Malasse, dračí bohyni Temnoty. Tuidhana nabídku přijala, a tak se zrodili temní elfové.


Malassino zahalení
Skrze pouto, které je spojuje s Dračí bohyní Temnoty, dokáží Temní elfové
splynout se stíny, a to tak, že jsou téměř neviditelní pro své soupeře a dokáží
procházet skrze jednotky jako nehmotné stíny.

Stínotepci
Temní elfové upřednostňují Temnou magii, jejíž tajemná podstata pochází ze
samotných stínů. Kouzelníci se specializují v umění klamů a lstivosti a ti
nejmocnější z nich dokáží doslova vysávat sílu vůle nepřátel a živit se jí.

Plášť a dýka
Nadevše ostatní si posluhovači Malassy cení důležitých informací o protivnících,
jejich získání, případné manipulace a zkreslování. Jsou to pragmatici, takže
úplatky a dokonce i nájemné vraždy jsou na denním pořádku. Nakonec
vyjdou vždy levněji, než výprava velké armády.

Ocel a stíny
Elitní jednotky Temných elfů jsou oděné jen v lehkém brnění  a vybavené
zahnutými meči a vrhacími dýkami. Nejmocnějšími spojenci jsou obávaní
Černí draci a Jeskynní hydry, dlící v temnotě bezedných propastí.


(klikněte pro plné rozlišení)

Budova Cena Požadavky Popis

Vesnická sněmovna
- - Umožňuje vám stavět další budovy ve městě. Poskytuje 500  denně.

Městský výbor
 2000 Vesnická sněmovna
Úroveň města: 3
Poskytuje dalších 500  denně.

Městská radnice
 5000  5  5
Městský výbor
Úroveň města: 9
Poskytuje dalších 1000  denně.

Kapitol
 10.000  10  10 Městská radnice
Úroveň města: 15
Poskytuje dalších 2000  denně. Můžete mít pouze jeden kapitol.

Opevnění 1. úrovně
 1000  5  10 Úroveň města: 6 Vybaví město hradbami a branami pro obléhací boje a místní gardou
tvořenou Asasíny a Slídily.

Opevnění 2. úrovně
 1000  5  5 Opevnění 1. úrovně
Úrovně města: 9
Zvyšuje zásahové body hradeb a brány v obléhacích bojích.
Přidá do místní gardy Minotaury a Medúzy.
Zvyšuje kapacitu místní gardy a přírůstek jejích jednotek.

Opevnění 3. úrovně
 1000  5  5 Opevnění 2. úrovně
Úroveň města: 15
Zvyšuje zásahové body hradeb a brány v obléhacích bojích.
Rozšíří maximální kapacitu a zvýší přírůstek stávající místní gardy.

Příkop
 500  2 Opevnění 2. úrovně
Úroveň města: 12
Vybaví město příkopem pro obléhací boje.

Vyhlídková věž
 500  5 Cech zlodějů
Magický cech úrovně 1
Úroveň města: 3
Hrdinové na návštěvě získají do příštích 3 bitev +10 bodů k iniciativě.

Postavením této budovy nebudete moci postavit: Tyglík duchovního jedu.

Temná hlídka
 500  5  2 Sloup očí
Opevnění 2. úrovně
Úroveň města: 9
Vybaví město 2 věžemi pro obléhací boje.

Sál hrdinů
 500  5 Úroveň města: 1 Poskytuje možnost najímat a oživovat poražené hrdiny.

Tržiště
 500 Úroveň města: 1 Poskytuje možnost obchodovat se surovinami.

Černý trh
 500 Tržiště
Úroveň města: 3
Umožňuje nakupovat a prodávat artefakty.

Městská brána
 500  2  2  2 Magický cech úrovně 1
Úroveň města: 3
Poskytuje kouzlo Okamžitého odvolání všem hrdinům navštěvujícím město.
Umožňuje hrdinům s tímto kouzlem teleportovat se do tohoto města, pokud
jim toto město bude nejblíže.

Sloup očí
 1000  2 Úroveň města: 6 Výroba válečných jednotek.
Poskytuje možnost nakupovat Stínové slídily.


Komnata šeptání
 3000

Sál neviděné ruky
Úroveň města: 3

Výroba válečných jednotek.
Poskytuje možnost nakupovat Zrůdy bez tváře.


Cech zlodějů
 500 Úroveň města: 1 Poskytuje možnost nakupovat informace o vašich soupeřích.
 
Magický cech úrovně 1
 1000  5  5 Úroveň města: 1 Poskytuje v tomto městě 5 náhodných kouzel 1. úrovně.
Ta se naučí všichni hrdinové na návštěvě.

Magický cech úrovně 2
 1000  5  1  1  1  1 Magický cech úrovně 1
Úroveň města: 6
Poskytuje v tomto městě 4 náhodná kouzla 2. úrovně.
Ta se naučí všichni hrdinové na návštěvě, kteří splňují požadavky.

Magický cech úrovně 3
 1000  5  3  3  3  3 Magický cech úrovně 2
Úroveň města: 9
Poskytuje v tomto městě 3 náhodná kouzla 3. úrovně.
Ta se naučí všichni hrdinové na návštěvě, kteří splňují požadavky.

Magický cech úrovně 4
 1000  5  5  5  5  5 Magický cech úrovně 3
Úroveň města: 12
Poskytuje v tomto městě 1 náhodné kouzlo 4. úrovně.
To se naučí všichni hrdinové na návštěvě, kteří splňují požadavky.

Rafinérie stínové oceli
 3000  2  2 Černý trh
Úroveň města: 6
Poskytuje 1  denně.

Postavením této budovy nebudete moci postavit: Ložisko podsvětců.

Ložisko podsvětců
 3000  5 Kamenná kolébka
Úroveň města: 6
Poskytuje 2  denně.

Postavením této budovy nebudete moci postavit: Rafinérie stínové oceli.

Cech špehů
 1000  5  2 Komnata šeptání
Vyhlídková věž
/
Tyglík duchovního jedu
Úroveň města: 6
Umožňuje cechu zlodějů vysílat špehy na "plenitelské" mise: Vyplení náhodný
zdroj surovin cílového hráče.

Sál intrik
 1000  2 Cech špehů
Úroveň města: 9
Poskytuje cechu zlodějů možnost vyslat špehy na "sabotážní" misi: Sabotuje
náhodný městský příbytek cílového hráče a vydělí jeho týdenní produkci
v příštím týdnu 2.

Tyglík duchovního jedu
 500  2 Cech zlodějů
Magický cech úrovně 1
Úroveň města: 3
Způsobí 40 bodů poškození zemí nepřátelské jednotce na začátku jejích
příštích 3 kol, a to ve všech bitvách vašich hrdinů v oblasti kontroly tohoto
města.

Symbol Malassy
 4000  5  5  5  5  5  5
Ashina slza
Úroveň města: 15
Poskytuje 5000  denně a zvyšuje přírůstky jednotek v tomto městě o 50%.
Zvědové sabotují a vyplení 2 další cíle.

V druhé tabulce najdete výčet budov pro najímání jednotek (tzv. líhně) a speciální budovy pro navýšení přírůstku:

Budova Cena Požadavky Popis

Stínová aréna
 1200  5 Úroveň města: 1 Základní příbytek.
Umožňuje najímat Stopaře s přírůstkem 19 jednotek týdně.


Stínový kruh
 1600
Stínová aréna
Úroveň města: 1
Vylepšení základního příbytku.
Umožňuje vylepšovat Stopaře na Trapery.


Výcvikový tábor
 2100  5

Stínová aréna
Úroveň města: 3

Vylepšení základního příbytku.
Zvyšuje přírůstek Stopařů a Traperů o 19.

 

Postavením této budovy nebudete moci postavit: Cech asasínů.

Sály neviděné ruky
 1100  5
Úroveň města: 1 Základní příbytek.
Umožňuje najímat Asasíny s přírůstkem 20 jednotek týdně.


Sály Černého srdce
 1500  2 Sály neviděné ruky
Úroveň města: 1
Vylepšení základního příbytku.
Umožňuje vylepšovat Asasíny na Stíny.


Cech asasínů
 2000  5 Sály neviděné ruky
Úroveň města: 3
Vylepšení základního příbytku.
Zvyšuje přírůstek Asasínů a Stínů o 20 týdně.

 

Postavením této budovy nebudete moci postavit: Výcvikový tábor.

Kamenná kolébka
 1400  5  5
Úroveň města: 3 Základní příbytek.
Umožňuje najímat Troglodyty s přírůstkem 9 jednotek týdně.


Propast podsvětců
 2200  5
Kamenná kolébka
Úroveň města: 3
Vylepšení základního příbytku.
Umožňuje vylepšovat Troglodyty na Podsvětce.


Záhadné jeskyně
 2200  5  5
Kamenná kolébka
Úroveň města: 6
Vylepšení základního příbytku.
Zvyšuje přírůstek Troglodytů a Podsvětců o 9 týdně.

 

Jezero umlčených hlasů
 2700  10
Magický cech úrovně 2
Úroveň města: 9
Elitní příbytek.
Umožňuje najímat Medúzy s přírůstkem 6 jednotek týdně.


Zamrzlé sochy
 3400  5
Jezero umlčených hlasů
Úroveň města: 9
Vylepšení elitního příbytku.
Umožňuje vylepšovat Medúzy na Medúzí kouzelnice.


Hadí věž
 3400  10
Jezero umlčených hlasů
Úroveň města: 12
Vylepšení elitního příbytku.
Zvyšuje přírůstek Medúz a Medúzích kouzelnic o 6 týdně.

 

Postavením této budovy nebudete moci postavit: Jezírko stínové oceli.

Kovárna chodců
 2500  10  5
Rafinérie stínové oceli
/
Ložisko podsvětců
Úroveň města: 9
Elitní příbytek.
Umožňuje najímat Chodce s přírůstkem 5 jednotek týdně.


Kovárna bezduchých
 3700  5  5  5
Kovárna chodců
Úroveň města: 9
Vylepšení elitního příbytku.
Umožňuje vylepšovat Chodce na Bezduché.


Jezírko stínové oceli
 3700  10  5
Kovárna chodců
Úroveň města: 12
Vylepšení elitního příbytku.
Zvyšuje přírůstek Chodců a Bezduchých o 5 týdně.

 

Postavením této budovy nebudete moci postavit: Hadí věž.

Bludiště
 5000  20
Úroveň města: 12 Elitní příbytek.
Umožňuje najímat Minotaury s přírůstkem 2 jednotek týdně.


Labyrint
 7500  5  5
Bludiště
Úroveň města: 12
Vylepšení elitního příbytku.
Umožňuje vylepšovat Minotaury na Minotauří gardy.


Oltář rozbitých řetězů
 8000  10
Bludiště
Úroveň hrdiny: 15
Vylepšení elitního příbytku.
Zvyšuje přírůstek Minotaurů a Minotauří gardy o 2 týdně.

 

Syčící chrám
 12.000  10  10  5
Hadí věž
/
Jezírko stínové oceli
Magický cech úrovně 3
Úroveň města: 15
Šampiónský příbytek.
Umožňuje najímat Jeskynní hydry s přírůstkem 1 týdně.



Postavením této budovy nebudete moci postavit: Dračí věž.

Chrastící chrám
 15.000  10  5  10
Syčící chrám
Úroveň města: 15
Vylepšení šampiónského příbytku.
Umožňuje vylepšovat Jeskynní hydry na Temné hydry.


Dračí věž
 12.000  20  10
Hadí věž
/
Jezírko stínové oceli
Magický cech úrovně 3
Úroveň města: 15
Šampiónský příbytek.
Umožňuje najímat Stínové draky s přírůstkem 1 jednotky týdně.



Postavením této budovy nebudete moci postavit: Syčící chrám.

Dračí vrcholek
 15.000  10  10
Dračí věž
Úroveň města: 15
Vylepšení šampionského příbytku.
Umožňuje vylepšovat Stínové draky na Černé draky.




Stopař

Traper
 
1-2 1-2
4 4
0 1
12 14
5 5
18 20
0 0
5 5
50% 50%
48 62
Stopař je typický temný elf, jehož slova jsou jemná jako hedvábí s lehkým
odérem jedu. Stopaři jsou nelítostní a nebojácní a nejsou zrovna známi
dlouhými proslovy, spíše rychlou akcí. V prvních desetiletích Války pod
horami byli stopaři známi tím, že si do boje nosili čakramy. Nyní ale spíše
preferují kuše, protože párkrát mohli velice bolestivě na vlastní kůži okusit,
jak dokáže být tato zbraň ve zkušených rukách trpaslíků efektivní.
základní
jednotka
vylepšená
základní
jednotka
Temní elfové asasíny vždy respektovali, ale zvláštní úctu chovají k těm
zabijákům, kteří jsou mistry nenápadného pohybu a dokáží své oběti zcela
překvapit. Nejlepšími zástupci tohoto umění jsou slídiči. Dokáží se vyhýbat
pastem, mečům i kouzlům svých nepřátel a proklouznout bez povšimnutí přes
jakéhokoli strážného. Svému cíli pak uštědří smrtící ránu.
          Průraznost zbroje: Dálkový útok jednotky ignoruje obranu cílové jednotky.




Asasín

Stín
 
2-3 2-3
3 3
1 1
10 11
5 5
24 28
0 0
5 5
- -
45 59
Asasín z řad temných elfů je jako stín Malassy. Asasíni se pohybují mezi
stíny a jsou mistry umění ve vrážení nože do zad cíle. Obvykle na sobě
mají černé oblečení a jako oblíbenou zbraň používají pár ostrých zubatých
dýk.
základní
jednotka
vylepšená
základní
jednotka
Stín je asasín, který ovládl temné umění jedů. Jeho dýky jsou zakaleny
tajemným druhem duchovního jedu, který pomalu pohlcuje život oběti.
Rána do zad: Účinnost útoku zcela ze zálohy je zvýšena o 50%.         Rána do zad: Účinnost útoku zcela ze zálohy je zvýšena o 50%. Otrávené čepele: Zasažené jednotky utrpí na začátku svého kola další poškození. Účinnost začíná na 2 poškození temnotou za každý Stín a zvyšuje se v každém kole o 2 za každý Stín. Trvá po dobu 3 kol.




Troglodyt

Podsvětec
 
3-5 4-5
3 6
4 4
25 35
5 5
17 25
0 0
5 5
- -
123 159
Troglodyti jsou menšími duchy země, kteří byli připoutáni k materiální sféře
již před řadou tisíciletí. Od té doby živoří v nejhlubších podzemních útrobách
Ashanu. Jsou to neúnavní kopáči a zakopávači. Neustále hloubí nové jeskyně
a tunely, jako by se řídili nějakými neznámými plány. Jsou slepí a disponují
pouze základní inteligencí, ale pokud je něco vyruší, dokáží být neuvěřitelně
agresivní.
základní
jednotka
vylepšená
základní
jednotka
Po desetiletích kopání tunelů pod povrchem Ashanu začínají někteří troglodyté
vykazovat znaky skal a minerálů, které tak dlouho vykopávají. Tato proměna
je činí odolnější vůči všem formám fyzických zranění. Říká se jim podsvěťané.
Tunel: Jednotka se zakope pod zem, kde si vytvoří tunel, pomocí kterého se přesouvá. Tím se může vyhnout nepřátelským jednotkám i překážkám. Slepota: Jednotka je přirozeně slepá, a proto je imunní vůči efektům oslepení. Imunita vůči zemi: Jednotka se nemůže stát terčem negativních kouzel nebo efektů magie země. Poškození nepřátelskými útoky zemí je poloviční.         Tunel: Jednotka se zakope pod zem, kde si vytvoří tunel, pomocí kterého se přesouvá. Tím se může vyhnout nepřátelským jednotkám i překážkám. Slepota: Jednotka je přirozeně slepá, a proto je imunní vůči efektům oslepení. Imunita vůči zemi: Jednotka se nemůže stát terčem negativních kouzel nebo efektů magie země. Poškození nepřátelskými útoky zemí je poloviční.




Medúza

Medúzí kouzelnice
 
6-9 7-10
4 6
2 3
34 39
4 5
28 33
0 0
10 10
50% 50%
334 434
Dračí bozi mají spoustu tváří a ne všechny z nich jsou přívětivé. Nagské
kněžky, které podlehnou šílenství hlubin, jsou vyhnány z Lotosové říše
a stanou se z nich medúzy. Většina medúz uctívá Ničitelku, destruktivní
aspekt dračí bohyně vody, ale ty, které přebývají v Ygg-Challu, to také
dost dobře umí s magií temnoty.
elitní
jednotka
vylepšená
elitní
jednotka
Temní elfové při své snaze získat nazpět knihovnu zrůd bez tváře z Sheoghu
a učinit ji středem nového království narazili na novou frakci odpadlých nagů,
které vedl daimjó Oshiro Prokletý. Po své porážce se Oshirův lid stal součástí
království temných elfů. Medúzy čarodějky neměly s hledáním svého místa
v Ygg-Challu žádné potíže.
Okouzlení: Kriticky zasažené jednotky jsou znehybněny až do konce svého příštího kola nebo do chvíle kdy jsou napadeny.         Okouzlení: Kriticky zasažené jednotky jsou znehybněny až do konce svého příštího kola nebo do chvíle kdy jsou napadeny. Mobilní střelec: Jednotka se může buď pohnout a pak střílet nebo nejdříve střílet a pak se pohybovat.




Chodec

Bezduchý
 
12-26 12-26
9 11
8 8
50 60
5 6
27 32
0 0
0 0
- -
400 520
Zrůdy bez tváře jsou sice lepšími zaklínači, ale nedisponují fyzickou silou
a bojovou zběhlostí svých arcinepřátel, andělů. Protože lsti a úskoky nelze
používat vždy, zrůdy bez tváře ke své ochraně stvořili chodce. Tyto
“živé štíty” tvořené stínovou ocelí nejsou v principu příliš odlišné
od konstruktů čarodějů, jako jsou golemové nebo chrliči.
elitní
jednotka
vylepšená
elitní
jednotka
Bezduší jsou ovládáni esencí loutkaře z řad zrůd bez tváře, který je řídí ze
stínů. V boji se sice dokáží bránit, ale jejich hlavní úlohou je narušovat
a negovat nepřátelskou magii.
Konstrukt: Tato jednotka je imunní vůči otravě, slepotě, ovlivnění mysli a efektům morálky. Nelze ji vyléčit ani oživit. Imunita vůči temnotě: Jednotka se nemůže stát terčem negativních kouzel nebo efektů temnoty. Poškození nepřátelskými útoky temnotou je poloviční.         Konstrukt: Tato jednotka je imunní vůči otravě, slepotě, ovlivnění mysli a efektům morálky. Nelze ji vyléčit ani oživit. Imunita vůči temnotě: Jednotka se nemůže stát terčem negativních kouzel nebo efektů temnoty. Poškození nepřátelskými útoky temnotou je poloviční. Srdce temnoty: Jednotka a sousedící přátelské jednotky jsou odolné vůči světlu a sousedící nepřátelské jednotky jsou zranitelné temnotou.




Minotaur

Minotauří garda
 
20-29 20-29
17 17
10 13
140 160
4 5
21 24
0 0
0 0
- -
1300 1690
Minotauři jsou stejně jako harpyje a kentauři zvířecími lidmi stvořenými
čaroději ze Sedmi měst. Minotaur je napůl člověkem a napůl býkem, jež
sloužil jako pěšák vedle kentauří kavalerie. Karmínoví čarodějové
z Al-Rubitu darovali temným elfům tisíc věrných minotaurů jako
diplomatické gesto, které rozčílilo řadu sousedů ve Stříbrných městech.
V krátké době minotauři odpřisáhli věrnost temným elfům a Malasse.
elitní
jednotka
vylepšená
elitní
jednotka
Úlohou minotaurů bylo tvořit ochranu čarodějných mistrů. Nebyl pro ně velký
problém plnit stejnou úlohu i pro temné elfy. Ve společnosti, kde je vražda
způsobem života (a dost možná i smrti), je najmutí několika minotauřích
strážců obvykle moudrým tahem.
Preventivní úder: Jednotka oplácí dříve, než je zasažena.         Preventivní úder: Jednotka oplácí dříve, než je zasažena. Žádné oplácení: Nepřátelské jednotky nemohou oplácet útok této jednotky.




Jeskynní hydra

Temná hydra
 
58-73 58-79
21 21
21 21
400 450
5 5
25 25
0 0
0 0
- -
5500 7150
1 2
- 1
Hydry patří mezi nejobávanější magické bytosti, které se pohybují po
zemích Ashanu. Tito obří hadi zmutovaní čirou magií vyzářenou během
Mýtického věku mají několik hlav, a tak mohou napadnout několik
nepřátel najednou. Temní elfové se naučili, jakým způsobem se jeskynní
hydry sídlící v nejhlubších propastech dají zkrotit.
šampiónská
jednotka
vylepšená
šampiónská
jednotka
Druhů hyder je skoro tolik jako dračích bohů. Někteří z nich vypadají jako
hadi, jiní mají plazí nohy a přesný počet hlav se mezi jednotlivými druhy
také liší. Temné hydry jsou naladěné na síly temnoty a vysátím životní síly
obětí mohou nechat své usekané části znovu vyrůst.
Šest hlav: Jednotka zasáhne všechny sousedící nepřátelské jednotky v širokém úhlu kolem cílové jednotky.         Šest hlav: Jednotka zasáhne všechny sousedící nepřátelské jednotky v širokém úhlu kolem cílové jednotky. Vysátí života: Zásah jednotky obnoví zdraví v hodnotě poloviny uštědřeného poškození. Toto vyléčení také oživí padlé jednotky.




Stínový drak

Černý drak
 
42-53 46-61
20 22
20 22
400 420
5 6
28 29
0 0
0 0
- -
5500 7150
1 2
- 1
Stínový drak je avatarem Malassy, dračí bohyně temnoty. Má podobu
onyxového draka s fialovými kruhy na křídlech. To jsou oči Malassy,
které prohlédnou každý stín, metaforicky i doslova. Z těchto kruhů se
pak údajně rodí stínoví predátoři.
šampiónská
jednotka
vylepšená
šampiónská
jednotka
Poslední evolucí stínového draka je legendární černý drak. Na jeho křídlech
jsou oči Malassy nahrazeny za složité světelné vzory, které se neustále
rozpíjejí jako galaxie pohlcované nekonečnou temnotou vesmíru.
Sžírající dech: Jednotka dýchá na nepřátelské jednotky kužel temné magie. Zasažené jednotky utrpí polovinu poškození útokem na začátku svého příštího kola a 25% v kole dalším. Imunita vůči temnotě: Jednotka se nemůže stát terčem negativních kouzel nebo efektů temnoty. Poškození nepřátelskými útoky temnotou je poloviční.         Sžírající dech: Jednotka dýchá na nepřátelské jednotky kužel temné magie. Zasažené jednotky utrpí polovinu poškození útokem na začátku svého příštího kola a 25% v kole dalším. Magická imunita: Jednotka se nemůže stát cílem negativních kouzel nebo efektů jakékoli magické školy. Veškeré magické poškození nepřátelskými útoky je poloviční.


Zrůda bez tváře
 
0
0
5
300
0
35
0
0
-
500
podpůrná
válečná
jednotka
Zrůdy bez tváře patří mezi nejtajemnější a nejméně známé ze všech
následovníků dračích bohů. To málo, co se o nich dá říct, je pokryto
stíny a tajemstvím. Pokud se dají vůbec zahlédnout, pak jen koutkem
oka jako podivný okamžik déjà vu, jako pocit, že vás někdo sleduje.
Bitev se příliš často neúčastní, spíše se věnují poskytování podpory
ze stínů.
    Smrtící plášť: Zahalí cílovou přátelskou jednotku do smrtícího pláště. Až bude tato jednotka příště napadena zblízka, smrtící plášť způsobí 30 poškození temnotou útočníkovi. Dokonalé válečnictví odemyká: Smrtící plášť na konci bojového kola exploduje. Síla poškození: 1. úroveň = 30 životů, 2. úroveň = 45 životů, 3. úroveň = 60 životů, 4. úroveň = 90 životů a 5. úroveň = 120 životů.


Stínový slídil
 
14-22
10
5
250
0
25
0
0
100%
1000
útočná
válečná
jednotka
Stínový slídil je menším duchem temnoty v podobě létající stínové koule
s jediným fialovým zářícím okem uprostřed. Z koule dále vyčnívají stopky,
na jejichž koncích jsou pak menší oči.
    Síla poškození: 1. úroveň = 14-22, 2. úroveň = 25-38, 3. úroveň = 32-49,
4. úroveň = 36-54 a 5. úroveň = 50-75.
Trýznivá vize: Vystřelí na cílovou nepřátelskou jednotku a způsobí jí poškození temnotou. Jednotka bude znovu trpět poškozením za 9 životů po dobu 2 kol (poškození se zvyšuje spolu s úrovní této jednotky).


Jeskynní wyvern
 
70-110
0
10
3000
0
100
0
0
100%
-
obléhací
válečná
jednotka
Jeskynní wyverny z Ygg-Challu mají velká netopýří křídla a jejich
tělo připomíná dračí hlavu na pružině. Jejich kočičí tělo je pokryto
plazími šupinami. Mají kyselinové sliny, které sice nepůsobí na kůži
a maso, ale zase dokáží rozpustit dřevo a kámen. Proto se docela
hodí jako “obléhací stroje”.
    Síla poškození: 1. úroveň = 70-110, 2. úroveň = 90-140, 3. úroveň = 120-180,
4. úroveň = 160-220 a 5. úroveň = 220-260.

Tags: Heroes VII

Komentovat články mohou pouze registrovaní uživatelé. Zaregistrujte se / přihlašte se na stránkách pro odesílání komentářů.