Heroes VII: Předměty a objekty na mapě

. Posted in Heroes 7 Zobrazeno: 1571

Během svého putování naleznete na mapě dobrodružství mnoho různých předmětů (surovin, pokladů, artefaktů) a objektů (budov k prozkoumání a dolů).

Níže uvedená tabulka vám přehledně ukáže, na co se můžete konkrétně těšit při sebrání daného předmětu či návštěvě objektu na mapě.

Nejprve se podíváme na jednorázové předměty, tedy to, co lze sebrat jen jednou. Do této kategorie spadají i artefakty, jejichž popis najdete na této stránce.

Většinu objektů je třeba opakovaně navštěvovat (zpravidla 1 týdně), abyste získali dané bonusy či jednotky. Výjimku tvoří doly, které stačí zabrat jen jednou. Oproti předchozím dílům stačí v Heroes VII vlastnit město či pevnost, pod jejíž oblast kontroly dané doly spadají a okamžitě budou zabrány ve váš prospěch (pokud je dříve vlastnil nepřítel). Neutrální stačí navštívit jednou. Ovšem pokud jsou v oblasti kontroly nepřítele, pak po opuštění dolu připadnou takovéto doly nepříteli (máte ještě možnost důl sabotovat a přerušit produkci na týden nebo vyrabovat a získat trojnásobek denní produkce).

Přehled je rozdělen do následujících kategorií:

Poklady (suroviny) Získáte

Dřevo
Obsahuje větší množství dřeva.


Ruda
Obsahuje větší množství rudy.


Krystal dračí krve
Obsahuje menší množství krystalu dračí krve.


Dračí ocel
Obsahuje menší množství dračí oceli.


Stínová ocel
Obsahuje menší množství stínové oceli.


Hvězdné stříbro
Obsahuje menší množství hvězdného stříbra.


Zlato
Obsahuje několik set až tisíc zlata.


Táborový oheň
Náhodně přidá suroviny s malou šancí na nalezení artefaktu.

Pokladnice
Nabídne výběr mezi zlatem a zkušenostmi.
Občas zde naleznete i artefakt.

Trosky
Náhodně přidá suroviny s malou šancí na nalezení artefaktu.

Mořská pokladnice
Nabídne výběr mezi zlatem a zkušenostmi.
Občas zde naleznete i artefakt.

Artefakt
Ukrývá artefakt.

Runová bedna
Po otevření může obsahovat různé předměty, jednotky,
zkušenosti či spustí boj. Vše lze nastavit v editoru.

Doly Popis

Pila
+2  denně.

Důl na rudu
+2  denně.

Krystalová jeskyně
+1  denně.

Krvavá kovárna
+1  denně.

Podzemní jáma
+1  denně.

Meteorický kráter
+1  denně.

Zlatý důl
+1000  denně.

Opuštěný důl
Po boji se strážci dolu obnoví produkci surovin.

Objekty na souši Popis

Alchymistova laboratoř
Náhodně poskytne 1-3  nebo  každý týden při návštěvě.

Výběrčí daní
Poskytne 500  při první návštěvě a dále pak 1000  při každé další návštěvě jednou týdně.

Sklad
Náhodně poskytne 3-5  nebo  při návštěvě každý týden.

Magická akademie
Vylepší o jednu úroveň hrdinovu dovednost magie za poplatek (jednorázově).

Poplatek: 5000 

Škola války
Vylepší o jednu úroveň hrdinovu dovednost síly za poplatek (jednorázově).

Poplatek: 5000 

Magický cech
Naučí hrdinu pár náhodných kouzel z každé úrovně (I.-IV.), pokud splňuje požadavky magické znalosti.

Klášter slepých bratrů
Za poplatek naučí hrdinu jednu náhodně vybranou dostupnou schopnost (jednorázově).

Poplatek: 5000 

Magické svatyně
Naučí hrdinu náhodná kouzla I, II, III nebo IV úrovně.

Aréna
Přidá hrdinovi permanentní bonus +2 k útoku nebo +2 k obraně (jednorázově).

Kámen inspirace
Přidá hrdinovi permanentní bonus +2 k magii nebo +2 k duchu (jednorázově).

Kámen osvícení
Přidá hrdinovi +1000 zkušeností (jednorázově).

Kameny osvícení
(nové)
Přidá hrdinovi +10.000 / +50.000 / +100.000 zkušeností (jednorázově).

Svatyně Sedmého draka
Přidá hrdinovi jednu úroveň za poplatek (jednorázově).

Zbrojmistr
Přidá hrdinovi +1 k obraně (jednorázově).

Kovář
Přidá hrdinovi +1 k útoku (jednorázově).

Krystal moci
Přidá hrdinovi +1 k magii (jednorázově).

Krystal ochrany
Přidá hrdinovi +1 k duchu (jednorázově).

Fontána obnovení
Obnoví 4 body pohybu hrdiny.
+5 k vůdcovství do dalších 3 bitev.

Kartograf
Za poplatek odhalí celou mapu.

Poplatek: 1000 

Obchodník
Vykupuje a prodává artefakty.

Maják
Po zabrání přidá vašim hrdinům bonus: +15% rychlejší pohyb po moři.

Oáza
Obnoví 6 bodů pohybu hrdiny.
+15 k vůdcovství do dalších 3 bitev.

Observatoř
Odhalí okolí (v okruhu 30 polí).

Duchovní brána
(jednosměrná)
Přesune hrdinu k východu (nelze se již vrátit zpět).

Duchovní brána
(obousměrná)
Přesune hrdinu k další obousměrné duchovní bráně.

Přístřešek
Ukrytý hrdina nemůže být napaden nepřítelem.

Dračí žíla
Jednou týdně plně obnoví manu hrdiny.

Dračí uzel
Jednou týdně plně obnoví a zdvojnásobí manu hrdiny.

Stáje
+5 k pohyblivosti hrdiny do konce týdne.

Loděnice
Za poplatek lze koupit loď.

Poplatek: 10  + 1000 

Prapor
Obnoví 6 bodů pohybu hrdiny.
+10 k vůdcovství a osudu do dalších 3 bitev.

Slepá panna
Obnoví 6 bodů pohybu hrdiny.
+10 k osudu do dalších 3 bitev.

Tajemná krypta
Hrdina zde najde náhodný artefakt, ale bude proklet.
Prokletí: -20 k morálce všech jeho jednotek do další bitvy.

Věstec
Předpoví a odhalí, jaký bude následující týden (bonus).

Úkryt a hlídková věž
Černého tesáku
Po navštívení úkrytu odhalí okolí hlídkových věží.

Ovladač
Slouží k ovládání stavby/zničení mostů a dalších skriptovaných událostí.

Doupě zlodějů
Jednou týdně za poplatek odhalí okamžitě jednu informaci o vašem soupeři.

Poplatek: 100 

Posádka
Brání průchod nepříteli místní posádkou.

Obelisk
Po navštívení naučí hrdinu kouzlu Odhalení pokladu a odkryje část tajné mapy.

Pečetě a oltáře draků
Po navštívení oltáře konkrétního draka mohou vaši hrdinové prolomit pečeť stejného draka.

Rozcestník
Informuje hrdinu (pouze textový výstup).

Tržiště
Umožní směnu surovin.

Cvičiště
Umožní vylepšit základní jednotky za poplatek.

Vstup a výstup
do/z podzemí
Přesune hrdinu do podzemí (na povrch).

Vězení
Pokud porazíte stráže a/nebo splníte požadavky, hrdina z vězení se k vám připojí.

Runová brána
Abyste mohli projít, musí hrdina splnit alespoň jeden požadavek.

Runová kovárna
Vyrábí nové artefakty z existujících sad artefaktů.

Runová stéla
Vyvolá 6 runových pastí na začátku dalších 3 bitev. Také doplní +4 body pohyblivosti hrdiny.

 

Objekty na moři Popis

Loď
Umožňuje hrdinům pohyb po moři.

Bójka
Informuje hrdinu (textový výstup).

Slepá panna
Obnoví 6 bodů pohybu hrdiny.
+10 k osudu do dalších 3 bitev.

Prapor
Obnoví 6 bodů pohybu hrdiny.
+10 k vůdcovství a osudu do dalších 3 bitev.

Vír
Přesune loď hrdiny k dalšímu víru.

Místa bojů Popis Strážci
 
Komturství křižáků
Hrdina se musí utkat se strážci, aby získal jejich poklad.

Posádka: lidé

50-99

50-99

50-99

50-99

20-49

10-19
 -

Nebezpečná jeskyně
Hrdina se musí utkat se strážci, aby získal jejich poklad.

Posádka: orkové.

10-19

1-4

1-4
 -  -  -

Dračí utopie
Hrdina se musí utkat se strážci, aby získal jejich poklad.

Posádka: draci.

5-9

1-4

1-4

1-4
 -  -  -

Živelná kovárna
Hrdina se musí utkat se strážci, aby získal jejich poklad.

Posádka: elementálové.

5-9

5-9

5-9

5-9
 -  -

Prokleté trosky
Hrdina se musí utkat se strážci, aby získal jejich poklad.

Posádka: nemrtví.

100-249

100-249

100-249

100-249

100-249

100-249

10-19

Shantirské trosky
Hrdina se musí utkat se strážci, aby získal jejich poklad.

Posádka: shantiriové.

100-249

100-249

100-249

100-249

1-4

1-4

100-249

Opuštěná loď
Hrdina se musí utkat se strážci, aby získal jejich poklad.

Posádka: nemrtví.

1-4

5-9

5-9

20-49

20-49

50-99

50-99

Trosky lodí
Hrdina se musí utkat se strážci, aby získal jejich poklad.

Posádka: piráti, elementálové.

50-99

50-99

1-4

1-4
 -

Trpasličí poklad
Hrdina se musí utkat se strážci, aby získal jejich poklad.

Posádka: trpaslíci, elementálové.

20-49

20-49

1-4

1-4

1-4

1-4
-

 

Líhně Rekrutuje
Základní Elitní Šampiónské

Pirátská zátoka

+30
- -
+5
- -
+2
 

Magický zvěřinec

+10

+10

+8

+5

+2
-
+1

+1

Živelný soutok

+2

+2

+2

+2
- - - -

Příbytky Azylu

+7

+7

+4

+2

+2

+1

+1

+1

Příbytky Akademie

+6

+5

+3

+2

+2

+1

+1

+1

Příbytky Nekropole

+8

+6

+4

+2

+2

+1

+1

+1

Příbytky Tvrze

+8

+7

+4

+3

+2

+1

+1

+1

Příbytky Sylvanských elfů

+7

+7

+4

+2

+2

+1

+1

+1

Příbytky Kobky

+7

+7

+3

+2

+2

+1

+1

+1

Příbytky Pevnosti

+8

+7

+2

+2

+1

+2


+1


+1

Tags: Heroes VII

Komentovat články mohou pouze registrovaní uživatelé. Zaregistrujte se / přihlašte se na stránkách pro odesílání komentářů.