Heroes III: Neutrální jednotky

. Publikováno v Heroes 3. Zobrazení: 8480

Tyto jednotky si nekoupíte v žádném z hradů, ale najdete je ve speciálních budovách/předmětech na mapě dobrodružství. Za mírný žold se přidají k jakémukoliv hrdinovi a přijdou vhod jako doplnění nekompletní armády či pro hrdinu průzkumníka.

Většina neutrálních jednotek má nějakou speciální schopnost či vlastnost, kterou je dobré znát. Ovšem tak, jak ji vy můžete využít v boji, může tyto znalosti nepřítel použít proti vám (například náchylnost elementů na určitá kouzla).

Budovy pro najímání neutrálních jednotek jsou stejně jako jednotky samotné - neutrální. Může si je tedy zakoupit kdokoliv, kdo na to má a to většinou s týdenním intervalem (tak jako v hradech). Nezapomeňte však, že příliš rozdílných jednotek v jedné armádě může mít negativní vliv na jejich morálku.

V datadisku Armageddon's Blade se z elementálů staly jednotky hradu Soutok (Conflux) a tím pádem je zde nenajdete jako neutrální. Další specialitou jsou dvě jednotky: Zaříkávač (Enchanter) a Ostrostřelec (Sharpshooter), neboť k jejich získání potřebujete dva speciální hrdiny (Dracon, Gelu), kteří vám vylepší standardní jednotky na tyto nové:

Mnich, Fanatik, Mág, Arcimág >> Zaříkávač
Střelec, Elitní Střelec, Lesní Elf, Velký Elf >> Ostrostřelec

Níže je pro vás připravena tabulka s detailním popisem všech neutrálních jednotek:

Jednotka  Útok   Obrana   Poškození   Životy   Rychlost   Přírůstek  Cena Pozn.

Sedlák
(Peasant)
1 1 1 1 3 hexy 25
10
-

Půlčík
(Halfling)
4 2 1-3 4 5 hexů 15
40
24 střel
Vždy kladná hodnota Štěstí.

Lotr
(Rogue)
8 3 2-4 10 6 hexů 8
100
Dodává informace do Cechu Zlodějů
umístěném v každé Hospodě ve městě.
Funguje jako kouzlo Vize (odhaluje informace
o jednotkách na mapě dobrodružství).

Kanec
(Boar)
6 5 2-3 15 6 hexů 8
150
-

Mumie
(Mummy)
 7 7 3-5 30 5 hexů 7
300
nemrtvý
20% šance seslat kouzlo Prokletí na cíl.

Nomád
(Nomad)
9 8 2-6 30 7 hexů 7
200
Poskytuje hrdinovi schopnost chůze po
poušti bez postihu na pohyb.

Trol
(Troll)
14 7 10-15 40 7 hexů 3
500
Regeneruje si životy.

Zaříkávač
(Enchanter)
17 12 14 30 9 hexů 2
750
32 střel
Jednou za 3 kola sešle hromadné prospěšné
nebo negativní kouzlo.
Žádný postih při boji na blízko.
Lze získat jen díky hrdinovi: Dracon.

Ostrostřelec
(Sharpshooter)
12 10 8-10 15 9 hexů 4
400
32 střel
Žádný postih na dálku (střelba přes překážky
či hradní zdi bude vždy za plné zranění).
Lze získat jen díky hrdinovi: Gelu.

Zlatý Golem
(Gold Golem)
11 12 8-10 50 5 hexů 3
500
Imunní vůči kouzlům ovlivňující mysl.
Imunní vůči kouzlům života a smrti, jedům.
85% rezistence na magii.
Neutrální morálka.

Diamantový Golem
(Diamond Golem)
13 12 10-14 60 5 hexů 2
750
Imunní vůči kouzlům ovlivňující mysl.
Imunní vůči kouzlům života a smrti, jedům.
95% rezistence na magii.
Neutrální morálka.

Vílí Drak
(Faerie Dragon)
20 20 20-30 500 15 hexů
letec
1
10.000

8
Kouzlí na nepřátele útočná kouzla.
Magické Zrcadlo - odráží zpět na nepřátele
seslaná útočná kouzla.

Rezavý Drak
(Rust Dragon)
30 30 50 750 17 hexů
letec
1
15.000

14
Jedovatým dechem oslabuje obranu cíle
a otráví jej.
Útočí na 2 jednotky za sebou.

Krystalový Drak
(Crystal Dragon)
40 40 60-75 800 16 hexů 1
20.000

10
20% magická rezistence.
Produkuje 3  týdně.

Azurový Drak
(Azure Dragon)
50 50 70-80 1000 19 hexů
letec
1
30.0000

20

Aura strachu - nepřítel ztratí možnost jednat
na jedno kolo.
Útočí na 2 jednotky za sebou.
Immuní vůči kouzlům I.-III. úrovně.
Immuní vůči jedům, zkamenění, strachu,
oslabení a nemocím.

Tags: Heroes III