Soutok zastupuje Sférochodec a Elementalista. Stavba tohoto města nebude příliš náročná na zlato, zato ale spotřebuje dost vzácných surovin a nejvíce pak rtuť, která je ve velkém množství potřeba i na nejsilnější jednotku. Naštěstí vám pomůže zásobárna surovin, která produkuje jednu rtuť denně.
Co se týče jednotek, má toto město jednu výhodu a jednu nevýhodu oproti ostatním. Ta výhoda spočívá v tom, že jednotky nižších úrovní, hlavně pak druhé a třetí, jsou silnější, než ostatní. Je to dáno tím, že tento hrad de facto vznikl spojením čtyřech neutrálních jednotek (elementálů) a doplněním třech dalších jednotek. Využijte toho a vytvořte hned ze začátku tlak na blízké nepřátele. Jinak se totiž dostaví ona nevýhoda - poměrně slabé jednotky na vyšších úrovních. Budete mít sice tři letce a dva střelce, což bude dobré při dobývání hradu, ale nesmíte zapomínat na náchylnost elementálů na některá kouzla. Nečekejte tedy, než nepřítel zaklepe na bránu vašeho hradu a udělejte to naopak vy.
Pokud začínáte pouze s městem, můžete stavět ostatní městské budovy (změna oproti předchozím dílům), ale pro stavění líhní, které produkují jednotky už musíte vystavět hrad (či nižší stupeň opevnění).
Město |
20 |
20 |
5000 |
Hrad |
Jakmile máte postavený hrad, můžete se vrhnout na stavění jednotlivých líhní. Níže máte seznam všeho, co je možné postavit, cenu a požadavky na stavbu a také krátký popis účelu. Každé kolo (herní den) smíte postavit pouze jednu stavbu. Tato tabulka obsahuje obecné budovy, které neprodukují jednotky.
Stavba | Cena | Požadavky | Popis | ||||||
Cech Magie I (Magic Guild I) |
5 |
5 |
- | - | - | - | 2000 |
Vesnická rezidence | Hrdina se může naučit kouzla I úrovně (5 kouzel). |
Cech Magie II (Magic Guild II) |
5 |
5 |
4 |
4 |
4 |
4 |
1000 |
Cech Magie I | Hrdina se může naučit kouzla II úrovně (4 kouzla). |
Cech Magie III (Magic Guild III) |
5 |
5 |
6 |
6 |
6 |
6 |
1000 |
Cech Magie II | Hrdina se může naučit kouzla III úrovně (3 kouzla). |
Cech Magie IV (Magic Guild IV) |
5 |
5 |
8 |
8 |
8 |
8 |
1000 |
Cech Magie III | Hrdina se může naučit kouzla IV úrovně (2 kouzla). |
Cech Magie V (Magic Guild V) |
5 |
5 |
10 |
10 |
10 |
10 |
1000 |
Cech Magie IV | Hrdina se může naučit kouzla V úrovně (1 kouzlo). |
Vesnická rezidence (Village Hall) |
- | - | - | - | - | - | - | vždy postavena | +500 denně |
Městská rezidence (Town Hall) |
- | - | - | - | - | - | 2500 |
Vesnická rezidence Hospoda |
+1000 denně |
Velkoměstská rezidence (City Hall) |
- | - | - | - | - | - | 5000 |
Městská rezidence Kovář Cech Magie I Tržiště |
+2000 denně |
Hlavní Město (Capitol) |
- | - | - | - | - | - | 10.000 |
Velkoměstská rezidence Hrad |
+4000 denně |
Pevnost (Fort) |
20 |
20 |
- | - | - | - | 5000 |
Vesnická rezidence | Městské hradby. |
Citadela (Citadel) |
- | 5 |
- | - | - | - | 2500 |
Pevnost | Hradní příkop, hlavní střílna, +50% k přírůstku jednotek. Zranění hradního příkopu: voda (70 poškození). |
Hrad (Castle) |
10 |
10 |
- | - | - | - | 5000 |
Citadela | Postranní střílny, vylepšené hradby, +100% k přírůstku jednotek. |
Kovář (Blacksmith) |
5 |
- | - | - | - | - | 1000 |
Vesnická rezidence | Prodává Balistu za 2500 |
Univerzita Magie (Magic University) |
10 |
10 |
- | - | - | - | 5000 |
Cech Magie I | Učí hrdiny všechny magické dovednosti: Magie Vzduchu, Magie Vody, Magie Ohně, Magie Země. |
Hospoda (Tavern) |
5 |
- | - | - | - | - | 500 |
Vesnická rezidence |
Najímání hrdinů, zjišťování informací o nepřátelích. |
Tržiště (Marketplace) |
5 |
- | - | - | - | - | 500 |
Vesnická rezidence | Možnost směny suroviny. Další tržiště vám zlepší směnný kurz. |
Zásobárna Surovin (Resource Silo) |
- | 5 |
- | - | - | - | 5000 |
Tržiště | +1 denně. |
Obchodníci s Artefakty (Artifact Merchants) |
- | - | - | - | - | - | 10.000 |
Tržiště | Prodává různé artefakty. |
Polární Záře (Aurora Borealis) |
- | - | - | - | - | - | - | Grál |
+50% k přírůstku jednotek. +5000 denně. Naučí každého hrdinu, který navštíví město, všechna kouzla. |
V druhé tabulce najdete výčet budov pro najímání jednotek (tzv. líhně):
Stavba | Cena | Požadavky | Popis | ||||||
Kouzelná Lucerna (Magic Lantern) |
5 |
5 |
- | - | - | - | 300 |
Pevnost | Rekrutuje jednotku Skřítek (Pixie) 20/týden |
vylepšená Kouzelná Lucerna (Upgraded Magic Lantern) |
- | - | - | - | - | - | 1000 |
Kouzelná Lucerna | Rekrutuje jednotku Víla (Sprite). 20/týden |
Zahrada Života (Garden of Life) |
- | - | - | - | - | - | 1000 |
Kouzelná Lucerna | +10 k přírůstku |
Oltář Vzduchu (Altar of Air) |
- | 5 |
- | - | - | - | 1500 |
Kouzelná Lucerna | Rekrutuje jednotku Vzdušný Elementál (Air Elemental). 6/týden |
vylepšený Oltář Vzduchu (Upgraded Altar of Air) |
2 |
- | - | - | 2 |
2 |
1500 |
Oltář Vzduchu | Rekrutuje jednotku Bouřný Elementál (Storm Elemental). 6/týden |
Oltář Vody (Altar of Water) |
- | 5 |
- | - | 1500 |
Kouzelná Lucerna | Rekrutuje jednotku Vodní Elementál (Water Elemental). 6/týden |
||
vylepšený Oltář Vody (Upgraded Altar of Water) |
- | 5 |
- | - | - | 5 |
2000 |
Oltář Vody | Rekrutuje jednotku Ledový Elementál (Ice Elemental). 6/týden |
Oltář Ohně (Altar of Fire) |
5 |
5 |
- | - | - | - | 2000 |
Oltář Vzduchu | Rekrutuje jednotku Ohnivý Elementál (Fire Elemental). 5/týden |
vylepšený Oltář Ohně (Upgraded Altar of Fire) |
- | 5 |
- | - | - | 5 |
2000 |
Oltář Ohně | Rekrutuje jednotku Energetický Elementál (Energy Elemental). 5/týden |
Oltář Země (Altar of Earth) |
- | 10 |
- | - | - | - | 2000 |
Oltář Vody | Rekrutuje jednotku Zemský Elementál (Earth Elemental). 4/týden |
vylepšený Oltář Země (Upgraded Altar of Earth) |
- | - | - | 5 |
- | - | 1000 |
Oltář Země | Rekrutuje jednotku Magmatický Elementál (Magma Elemental). 4/týden |
Oltář Myšlenek (Altar of Thought) |
5 |
5 |
2 |
2 |
2 |
|
3000 |
Oltář Země Oltář Ohně |
Rekrutuje jednotku Psychický Elementál (Psychic Elemental). 2/týden |
vylepšený Oltář Myšlenek (Upgraded Altar of Thought) |
- | - | 3 |
3 |
3 |
3 |
3000 |
Oltář Myšlenek | Rekrutuje jednotku Magický Elemental (Magic Elemental). 2/týden |
Hranice (Pyre) |
10 |
10 |
- | - | - | 10 |
10.000 |
Oltář Myšlenek | Rekrutuje jednotku Ohnivák (Firebird). 2/týden |
vylepšená Hranice (Upgraded Pyre) |
10 |
10 |
- | - | - | 20 |
15.000 |
Hranice | Rekrutuje jednotku Fénix (Phoenix). 2/týden |
Jako poslední je pro vás připravena tabulka s detailním popisem všech jednotek:
Jednotka | Útok | Obrana | Poškození | Životy | Rychlost | Přírůstek | Cena | Pozn. |
Skřítek |
2 | 2 | 1-2 | 3 | 7 hexů letec |
20 | 25 |
- |
Víla |
2 | 2 | 1-3 | 3 | 9 hexů letec |
20 | 30 |
Nepřítel neoplácí útok. |
Vzdušný Elementál |
9 | 9 | 2-8 | 25 | 7 hexů | 6 | 250 |
Imunní vůči kouzlům ovlivňující mysl. Imunní vůči kouzlu Sprška Meteorů. Dvojnásobné zranění kouzly Ohnivá Bouře, Blesk a Řetězový Blesk. |
Bouřný Elementál |
9 | 9 | 2-8 | 25 | 8 hexů | 6 | 275 |
24 střel Imunní vůči kouzlům ovlivňující mysl. Imunní vůči kouzlu Sprška Meteorů. Dvojnásobné zranění kouzly Ohnivá Bouře, Blesk a Řetězový Blesk. Umí seslat kouzlo Ochrana proti Vzduchu. |
Vodní Elementál |
8 | 10 | 3-7 | 30 | 5 hexů | 6 | 300 |
Imunní vůči kouzlům ovlivňující mysl. Imunní vůči kouzlům Ledový Paprsek a Ledový Kruh. Dvojnásobné zranění ohnivými kouzly. |
Ledový Elementál |
8 | 10 | 3-7 | 30 | 6 hexů | 6 | 375 |
24 střel Imunní vůči kouzlům ovlivňující mysl. Imunní vůči kouzlům Ledový Paprsek a Ledový Kruh. Dvojnásobné zranění ohnivými kouzly. Umí seslat kouzlo Ochrana proti Vodě. |
Ohnivý Elementál |
10 | 8 | 4-6 | 35 | 6 hexů | 5 | 350 |
Imunní vůči kouzlům ovlivňující mysl. Imunní vůči kouzlům ohně. Dvojnásobné zranění vodními kouzly. |
Energetický Elementál |
12 | 8 | 4-6 | 35 | 8 hexů letec |
5 | 400 |
Imunní vůči kouzlům ovlivňující mysl. Imunní vůči kouzlům ohně. Dvojnásobné zranění vodními kouzly. Umí seslat kouzlo Ochrana proti Ohni. |
Zemský Elementál |
10 | 10 | 4-8 | 40 | 4 hexy | 4 | 400 |
Imunní vůči kouzlům ovlivňující mysl. Imunní vůči kouzlům Ohnivá Bouře, Blesk a Řetězový Blesk. Dvojnásobné zranění Sprškou Meteorů. |
Magmatický Elementál |
11 | 11 | 6-10 | 40 | 6 hexů | 4 | 500 |
Imunní vůči kouzlům ovlivňující mysl. Imunní vůči kouzlům Ohnivá Bouře, Blesk a Řetězový Blesk. Dvojnásobné zranění Sprškou Meteorů. Umí seslat kouzlo Ochrana proti Zemi. |
Psychický Elementál |
15 | 13 | 10-20 | 75 | 7 hexů | 2 | 750 |
Imunní vůči kouzlům ovlivňující mysl. Útočí na všechny nepřátele kolem sebe. Nepřítel neoplácí útok. |
Magický Elementál |
15 | 13 | 15-25 | 80 | 9 hexů | 2 | 800 |
Imunní vůči všem kouzlům. Útočí na všechny nepřátele kolem sebe. Nepřítel neoplácí útok. |
Ohnivák |
18 | 18 | 30-40 | 150 | 15 hexů letec |
2 | 1500 |
Immuní vůči ohnivým kouzlům. Útočí na 2 jednotky za sebou. |
Fénix |
21 | 18 | 30-40 | 200 | 21 hexů letec |
2 | 2000 1 |
Immuní vůči ohnivým kouzlům. |