Univerzita modování - 8. díl (nový hrdina)

. Publikováno v Heroes 7. Zobrazení: 88

Vítejte, studenti Heroes!
Pokud vás bavilo studium na škole kartografie, kde jste se seznámili se základy tvorby map, pak vás jistě zaujme i navazující studium na univerzitě, kde se budeme zabývat modifikacemi do Heroes VII.

A abychom neztráceli drahocenný čas, pustíme se rovnou do již osmé modifikace, díky které si přidáte do základní hry vlastního hrdinu. Nejprve se podívejte na krátké video a pak si vysvětlíme podrobnosti:


Shlédnuto? Tak si pojďme ukázat nejdůležitější body:

  • Nejprve si spusťte editor v pokročilém režimu (Unreal mode) a nahrajte si mapu, kterou jsme společně již vytvářeli (mapu, na které je nová třída hrdiny): Univerzita modování - 4. díl (třída hrdiny).
  • Nejprve bude třeba odemknout balíček s jednotlivými hrdiny, abychom později mohli přidat našeho nového. Nahrajte tedy vše, co se nachází v balíčku H7Heroes (pravý klik a Fully Load).
  • Klikněte na skupinu Academy, vyberte první položku a s držením klávesy Shift klikněte i na poslední, čímž se vám označí vše.
  • Klikněte pravým myšítkem a vyberte Create a Copy... pro zkopírování všech položek.
  • Nazvěte nový balíček H7Heroes_NEW a potvrďte OK To All.
  • Vytvoří se vám nový balíček. Než budete pokračovat, je třeba tento uložit a znova nahrát. Klikněte tedy na nově vytvořený balíček H7Heroes_NEW a přes pravý klik vyberte Uložit (Ctrl + S).
  • Uložený balíček zmizí z nabídky a vy jej musíte znovu nahrát pomocí ikony složky: Open an external package.
  • Nyní pokračujte v kopírování i zbylých hradů: Dungeon, Haven, Necropolis, Stronghold, Sylvan a také skupiny Progress.
  • Nezapomeňte ještě na jednu položku, která není ve skupinách, ale v kmenovém balíčku H7Heroes_NEW: randomHero.
  • Nyní je čas překopírovat našeho nového hrdinu z balíčku Shadowpriest vyberte vše ze skupiny Hero a stejným způsobem překopírujte. Nezapomeňte ale vytvořit unikátní jména, aby nedošlo ke konfliktu s původním hrdinou Amilcarem, ze kterého jsme Sherlena vytvářeli. A také jej nakopírujte do původní složky Haven, ze které pochází.
  • Neřešte rozdělení textur a schopností hrdiny, zde to není třeba. V ideálním případě by bylo pro přehlednost dobré i tyto rozdělit, ale bylo by to velmi náročné, neboť by se muselo otevřít více balíčků, kam byste překopírovali zvlášť textury (ikony, portréty), zvlášť schopnosti a buffy.
  • Dalším krokem je změna všech vazeb, které odkazují na původní balíček. Je třeba "navazbit" vše, co se odkazuje na původní umístění, jinak by při ukládání editor hlásil mnoho chyb.
  • Uložte celý balíček H7Heroes_NEW a zavřete editor. Nyní změňte jméno souboru tak, aby se shodovalo s oficiální verzí, tedy: H7Heroes.upk a nahraďte ji (nejprve si však někam uložte kopii originálu).
  • Spusťte znova editor, který nahraje již upravený balíček H7Heroes. Jelikož váš nový hrdina zatím není ve hře používaný (není na něj žádná vazba), nebude vidět. Nahrajte tedy celý obsah skupiny Haven (Fully Load).
  • To samé proveďte u balíčku H7Config a zkopírujte celý obsah do nového balíčku H7Config_NEW.
  • Nezapomeňte uložit a znovu nahrát.
  • Otevřete si H7GameData a přidejte jednu volnou pozici (ikona zcela vpravo) k hrdinům hradu Haven v sekci Hero pool for Hall of Heroes and Strat Hero.
  • Následně vyberte hrdinu A_Sherlen a zelenou šipkou vytvořte vazbu.
  • Uložte balíček H7Config_NEW, zavřete editor a přejmenujte jej na H7Config.upk.
  • Překopírujte soubor do složky, kde se nachází původní a přepište jej (opět před tím vytvořte zálohu originálu).
  • Nyní můžete spustit hru klasicky a na jakékoliv mapě, kde bude k volbě hrad Haven a volitelný hrdina by se měl objevit nový, vámi vytvořený Sherlen.
  • Tímto způsobem lze do originální hry přidat téměř cokoliv, co zvládnete vložit do originálních balíčků a zase zpět uložit. Vždy ale pamatujte na zálohy originálních souborů, abyste se mohli vrátit, kdyby se cokoliv pokazilo.

Tags: Heroes VII Editor

Komentovat články mohou pouze registrovaní uživatelé. Zaregistrujte se / přihlašte se na stránkách pro odesílání komentářů.