Změna jednotky na střelce (univerzita modování)

. Publikováno v Heroes 7. Zobrazení: 881

Vítejte, studenti Heroes!
Pokud vás bavilo studium na škole kartografie, kde jste se seznámili se základy tvorby map, pak vás jistě zaujme i navazující studium na univerzitě, kde se budeme zabývat modifikacemi do Heroes VII.

A abychom neztráceli drahocenný čas, pustíme se rovnou do již deváté modifikace, díky které změníte jednotku na blízko na střeleckou. Nejprve se podívejte na krátké video a pak si vysvětlíme podrobnosti:


Shlédnuto? Tak si pojďme ukázat nejdůležitější body:

  • Nejprve si spusťte editor v standardním režimu, umístěte 2 hrdiny (pro každého hráče 1) na mapu a samozřejmě i jednotku Efreet, kterou budeme upravovat.
  • Uložte si mapu a otevřete Content Browser, kde si vyhledejte následující: A_CreatureEfreet, A_Neutral_Efreet, AS_Efreet, PA_Efreet a SK_Efreet.
  • Vše překopírujte do EfreetSultan do skupiny Unit a přidejte k názvům vždy "Sultan", aby se odlišily.
  • Nyní vyberte jednotku na mapě a pomocí klávesy F4 si vyvolejte okno vlastností.
  • Nahraďte původní vazbu novou (pomocí zelené šipky).
  • Ve vlastnostech A_CreatureEfreetSultan změňte následující: Attack Range - Full Range (100%), Critical Hit Animation, Melee Penalty a nahraďte původní vazbu vizuálu za novou A_Neutral_EfreetSultan.
  • Ve vlastnostech A_Neutral_EfreetSultan nahraďte následující vazby: Skeletal Mesh, Physic Asset a Anim Sets.
  • Nyní se vraťte do vlastností jednotky a najděte si původní ohnivý útok na dálku: A_Ranged_Attack_Fire_Projectile. Tento pak nastavte jako defaultní střelecký útok (Ranged Attack).
  • Ve vlastnostech AS_EfreetSultan nahraďte původní skeletal mesh za SK_EfreetSultan.
  • Přepněte se do záložky Anim, vyberte animaci útoku Attack a exportujte pod názvem AttackRanged (toto děláme proto, že pouhé duplikování a přejmenování animace způsobí pád celého editoru a tímto se mu vyhneme).
  • Na dotaz ohledně exportu meshe odpovězte "No".
  • Nyní importujte tuto animaci a tím získáme dvě totožné, které budou použity pro útok nablízko i na dálku.
  • Ve spodní liště si pod záložkou Anim Sequence prohlédněte, co bude třeba přidat do nově importované animace, aby se shodovala s původní: zvuk + efekt ohně.
  • Klikněte na zelené plus u Notifies a vyberte AnimNotify_AkEvent (pro zvuk) a AnimNotify_PlayParticleEffect (pro efekt ohně). Oba nastavte dle videa.
  • Zkopírujte si název soketu z vlastností jednotky: ProjectileStartPos (Projectile Start Socket). Tento nyní použijeme pro vytvoření místa, odkud bude vyslán projektil.
  • Spusťte Socket Manager a podívejte se, že v pravé ruce už je jeden soket připravený. Nebudeme jej měnit, ale vytvoříme si nový.
  • Klikněte na tlačítko New Socket a vyberte název kosti, na kterou přidáte nový soket: Bip001-R-Hand. Následně vložte zkopírovaný název soketu.
  • Upravte lokaci (X, Y) tak, aby projektil vycházel ze středu ruky (cca jako původní).
  • Celou práci si nezapomeňte uložit!
  • Domácí úkol: zkuste využít "mocnější" animace pro kritický útok a vytvořte aktivní schopnost, která bude omezená 1x za boj a sešle na bojiště Ohnivou kouli! Vše potřebné najdete v předchozích lekcích.

Tags: Heroes VII Mapa Editor

Komentovat články mohou pouze registrovaní uživatelé. Zaregistrujte se / přihlašte se na stránkách pro odesílání komentářů.