Na letošní E3 bylo oznámeno mnoho her a jako vždy, Ubisoft nezklamal a neoznámil nic z univerza Might and Magic (ke kterému stále vlastní práva a asi se jich jen tak nevzdá). O to víc vás můžeme potěšit, že pomyslné žezlo krále tahových strategií už brzy (na začátku roku 2022) převezme nový korunní princ: Songs of Conquest. A jelikož obraz, zvláště pak ten pohyblivý, vydá za tisíce slov, podívejte se rovnou na nový trailer, kde se už konečně ukázal i boj!
Pro ty z vás, kteří nezachytili žádné informace o této pixelartové lahůdce nebo nečetli předešlý článek, přinášíme krátké shrnutí toho, co vlastně tato hra nabídne:
- hra je inspirována především sérií Heroes, ale přebírá prvky i z Warhammeru, konkrétně jde o budování měst přímo na mapě dobrodružství (žádné obrazovky měst)
- krom zlata, dřeva a kamene budete sbírat i další vzácné suroviny: rudu, zářící nitě a prastarý jantar
- před samotným bojem budete moci rozmístit vaše jednotky (obdoba taktiky u Heroes) - bude hrát roli terén a výškové rozdíly
- v boji se hrdinové nebudou objevovat mezi jednotkami, ale zpovzdálí budou sesílat kouzla a rozdávat příkazy
- dle složení jednotek v hrdinově armádě se bude určovat i síla kouzel a jejich samotné zastoupení (každá jednotka vám dá některou z esencí - což je jakási barevná mana)
- počet slotů na jednotky bude omezen a navýšení bude vázáno zřejmě na vylepšování schopnosti hrdiny (max 9 slotů)
- hned z počátku bude hra obsahovat editor map
- hrát budete za jednu ze čtyř ras: Arleon (lidé), Rana (obyvatelé bažin), Doneria Barya (milovníci zlata, střelného prachu a strojů) a Barony of Loth (nekromanti a nemrtví)
- k dispozici bude hra pro jednoho a kampaň, lokální (hot seat) i online multiplayer
- vydání hry je plánováno na začátek roku 2022
Na oficiálních stránkách si můžete prohlédnout nejnovější obrázky ze hry (aktuálně ve fázi alfa) a zařadit se do dlouhé fronty o klíče pro testování hry: https://www.songsofconquest.com/
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |