Heroes IV: Azyl (Asylum)

. Publikováno v Heroes 4. Zobrazení: 7949

    

Azyl je město Chaosu, ve kterém najdete roztodivné kreatury, které sama příroda zavrhla, a tak našli své útočiště právě v tomto chaotickém uspořádání. Hrdinové se dělí na Zloděje (síla) a Čaroděje (magie). Spřátelenými městy jsou Rezervace a Nekropole, jejichž kouzla se můžete naučit v místním cechu magie.

Na nejnižší úrovni lze naverbovat Bandity, kteří se dokáží ukrýt do stínů před svými nepřáteli a Skřety, střelecké jednotky, které mají sice krátký dosah, ale zato na dálku i na blízko způsobují stejné zranění.

Na druhé úrovni si budete muset vybrat mezi 
Medúzou, jejíž pohled dokáže proměnit živou bytost v kámen či Minotaurem, silnou ofenzivní jednotkou s šancí vyblokovat nepřátelské útoky. Nezapomeňte, že jakmile postavíte jednu budovu této úrovně, druhá v daném městě již postavit nepůjde.

Třetí úroveň nabídne Efríty, kteří jsou chránění ohněm a sami těmito plameny spalují své nepřátele a Nočními Můramy, hřebci tak strašlivými, že své protivníky dokáží doslova zmrazit hrůzou. Nezapomeňte, že jakmile postavíte jednu budovu této úrovně, druhá v daném městě již postavit nepůjde.

Čtvrtá úroveň pak ukrývá bažinné Hydry, jež díky svým několika hlavám zasáhnou všechny kolem sebe a obávané Černé Draky, které nezasáhne žádné kouzlo a dokáží spálit na popel i několik jednotek za sebou. Nezapomeňte, že jakmile postavíte jednu budovu této úrovně, druhá v daném městě již postavit nepůjde.

Magie tohoto města se zaměřuje především na oheň, přímé zranění a posílení útoku svých jednotek.

Každé město začíná vystavěnou Vesnickou rezidencí (Village Hall). Aby bylo možné stavět jakékoliv líhně (budovy sloužící k najímání bojových jednotek města), musí být ve městě vystavěna Pevnost (Fort). Novinkou oproti předchozím dílům jsou líhně II. - IV. úrovně, ze kterých si vždy musíte vybrat jen jednu možnost a druhá bude v daném městě zapovězena. Toto omezení neplatí na líhně I. úrovně, ty můžete postavit oboje.

Stavba Cena Požadavky Popis
  
Cech Čarodějů I

2

2
- - -
1

1000
Vesnická rezidence Hrdina se může naučit 3 kouzla I. úrovně Magie Chaosu.
Návštěva doplní 35% magických bodů (celý den pak všechny).

Cech Čarodějů II
- - - - -  
1

1000
Cech Čarodějů I Hrdina se může naučit 3 kouzla II. úrovně Magie Chaosu.
Návštěva doplní 50% magických bodů (celý den pak všechny).

Cech Čarodějů III
- - - - -
1 

1000
Cech Čarodějů II Hrdina se může naučit 2 kouzla III. úrovně Magie Chaosu.
Návštěva doplní 65% magických bodů (celý den pak všechny).

Cech Čarodějů IV
- - - - -
1

1000
Cech Čarodějů III Hrdina se může naučit 2 kouzla IV. úrovně Magie Chaosu.
Návštěva doplní 80% magických bodů (celý den pak všechny).

Cech Čarodějů V
- - - - -
1

1000
Cech Čarodějů IV Hrdina se může naučit 1 kouzlo V. úrovně Magie Chaosu.
Návštěva doplní 100% magických bodů.

Městská rezidence

10

10
- - - -
2500
Vesnická rezidence +750  denně.

Velkoměstská rezidence

10

10

5
-
5
-
2500
Městská rezidence +1000  denně.

Pevnost

20

20
- - - -
5000
Vesnická rezidence Poskytne městské hradby I. úrovně.

Citadela

10 

10 
- - - -
7500 
Pevnost Poskytne městské hradby II. úrovně.
Kolem hradeb se vytvoří vodní příkop.

Hrad

10

10
- - - -
7500
Citadela Poskytne městské hradby III. úrovně.
Jednotky získají 3 věže pro větší efektivitu střelby.

Bitevní Akademie

5

5
- - - -
2000
Pevnost +1000 zkušeností každému hrdinovi, který navštíví město (jednorázově).

Karavana

10
- - - - -
4000
Pevnost Umožní přesun hrdinů a jednotek na velké vzdálenosti (denně až 30 kroků).

Čarodějnická Síň

2

2

2
- - -
2500
Cech Čarodějů I Poskytne kouzla Magie Přírody v závislosti na úrovni Cechu Čarodějů.
I., II., III. úroveň - 2 kouzla,
IV., V. úroveň - 1 kouzlo.

Síň Mrtvých

2

2
-
2
- -
2500
Cech Čarodějů I Poskytne kouzla Magie Smrti v závislosti na úrovni Cechu Čarodějů.
I., II., III. úroveň - 2 kouzla,
IV., V. úroveň - 1 kouzlo.

Překupnický Cech

4

10
- - - -
3000
Vesnická rezidence Prodává obouruční meče, kuše a lektvary.

Ulička Zlodějů
-
6
- - - -
1000
Pevnost Každému hrdinovi přidá +3 k útoku na blízko a +2 k útoku na dálku (jednorázově).

Loděnice

20
- - - - -
2000
Pevnost Staví lodě za 1000  + 10 
Umožňuje karavaně putovat i po vodě.

Hospoda

2
- - - - -
500
Vesnická rezidence Umožňuje najímat spřátelené hrdiny.

Doupě Zlodějů
(líheň I. úrovně)
- - - - - -
1500
Pevnost Rekrutuje jednotku Bandita (Bandit).
Přírůstek: 26

Skřetí Věže
(líheň I. úrovně)
- - - - - -
1500
Pevnost Rekrutuje jednotku Skřet (Orc).
Přírůstek: 16

Zahrada Soch
(líheň II. úrovně)
-
6
- - - -
3000
Cech Čarodějů I
Líheň I. úrovně
Rekrutuje jednotku Medúza (Medusa).
Přírůstek: 6

Labyrint
(líheň II. úrovně)
- - - -
3
-
3000
Ulička Zlodějů
Líheň I. úrovně
Rekrutuje jednotku Minotaurus (Minotaur).
Přírůstek: 6

Vulkanický Průduch
(líheň III. úrovně)
-
14
-
5
- -
6250
Překupnický Cech
Líheň II. úrovně
Rekrutuje jednotku Efrít (Efreet).
Přírůstek: 4

Černý Les
(líheň III. úrovně)

14
- - - -
5

6250
Karavana
Líheň II. úrovně
Rekrutuje jednotku Noční Můra (Nightmare).
Přírůstek: 4

Jezírko Hyder
(líheň IV. úrovně)

16
-
4

6
-
20

14.000
Čarodějnická Síň
Líheň III. úrovně
Rekrutuje jednotku Hydra.
Přírůstek: 2

Dračí Jeskyně
(líheň IV. úrovně)

6

6
-
30
- -
14.000
Síň Mrtvých
Líheň III. úrovně
Rekrutuje jednotku Černý Drak (Black Dragon).
Přírůstek: 1

Vězení
- - - - - - - - Je postaveno od začátku a v případě, že na vás zaútočí nepřítel a prohraje,
budou jeho hrdinové uvězněni až do doby, kdy je neosvobodí.

Oko Chaosu
- - - - - - -
Grál
+3000  denně
+50% k síle kouzel Magie Chaosu.

Jednotka Útok Obrana  Rychlost   Pohyb   Zdraví   Zranění   Magické 
body
 Střely   Cena  Schopnosti
 Na blízko   Na dálku   Na blízko   Na dálku  Zlato  Sur. I   Sur. II  I. II. III. IV.

Bandita
(Bandit)

9

0

9

9

7

27

10

1-3

0

0

20
- -
Kradmost
- - -

Skřet
(Orc)

11

11

9

9

4

18

12

1-3

0

6

34
- -
Střelec

Bez postihu
na blízko

Krátký dostřel
-

Medúza
(Medusa)

19

19

17

17

5

18

24

3-6

0


220
- -
Střelec

Bez postihu
na blízko

Neomezeně střel

Kamenný pohled

Minotaurus
(Minotaur)

16

0

15

15

6

18

38

5-10

0

0

230
- -
Blok
- - -

Efrít
(Efreet)

25

0

23

23

6

40

80

10-20

24

0

850
- -
Letec

Ohnivý štít

Ohnivý útok

Rezistence na oheň

Noční Můra
(Nightmare)

23

0

20

20

6

27

110

12-26

0

0

800
- -
Hrůza
- - -

Hydra

30

0

26

26

6

22

250

28-60

0

0

4000

2
-
Bez odplaty

Hromadný útok
- -

Černý Drak
(Black Dragon)

40

0

40

40

7

45

400

55-110

0

0

8000

4
-
Letec

Imunita na magii

Dračí dech
-

 

Tags: Heroes IV

Komentovat články mohou pouze registrovaní uživatelé. Zaregistrujte se / přihlašte se na stránkách pro odesílání komentářů.