Azyl je město Chaosu, ve kterém najdete roztodivné kreatury, které sama příroda zavrhla, a tak našli své útočiště právě v tomto chaotickém uspořádání. Hrdinové se dělí na Zloděje (síla) a Čaroděje (magie). Spřátelenými městy jsou Rezervace a Nekropole, jejichž kouzla se můžete naučit v místním cechu magie.
Na nejnižší úrovni lze naverbovat Bandity, kteří se dokáží ukrýt do stínů před svými nepřáteli a Skřety, střelecké jednotky, které mají sice krátký dosah, ale zato na dálku i na blízko způsobují stejné zranění.
Na druhé úrovni si budete muset vybrat mezi Medúzou, jejíž pohled dokáže proměnit živou bytost v kámen či Minotaurem, silnou ofenzivní jednotkou s šancí vyblokovat nepřátelské útoky. Nezapomeňte, že jakmile postavíte jednu budovu této úrovně, druhá v daném městě již postavit nepůjde.
Třetí úroveň nabídne Efríty, kteří jsou chránění ohněm a sami těmito plameny spalují své nepřátele a Nočními Můramy, hřebci tak strašlivými, že své protivníky dokáží doslova zmrazit hrůzou. Nezapomeňte, že jakmile postavíte jednu budovu této úrovně, druhá v daném městě již postavit nepůjde.
Čtvrtá úroveň pak ukrývá bažinné Hydry, jež díky svým několika hlavám zasáhnou všechny kolem sebe a obávané Černé Draky, které nezasáhne žádné kouzlo a dokáží spálit na popel i několik jednotek za sebou. Nezapomeňte, že jakmile postavíte jednu budovu této úrovně, druhá v daném městě již postavit nepůjde.
Magie tohoto města se zaměřuje především na oheň, přímé zranění a posílení útoku svých jednotek.
Každé město začíná vystavěnou Vesnickou rezidencí (Village Hall). Aby bylo možné stavět jakékoliv líhně (budovy sloužící k najímání bojových jednotek města), musí být ve městě vystavěna Pevnost (Fort). Novinkou oproti předchozím dílům jsou líhně II. - IV. úrovně, ze kterých si vždy musíte vybrat jen jednu možnost a druhá bude v daném městě zapovězena. Toto omezení neplatí na líhně I. úrovně, ty můžete postavit oboje.
Stavba | Cena | Požadavky | Popis | ||||||
Cech Čarodějů I |
2 |
2 |
- | - | - | 1 |
1000 |
Vesnická rezidence | Hrdina se může naučit 3 kouzla I. úrovně Magie Chaosu. Návštěva doplní 35% magických bodů (celý den pak všechny). |
Cech Čarodějů II |
- | - | - | - | - | 1 |
1000 |
Cech Čarodějů I | Hrdina se může naučit 3 kouzla II. úrovně Magie Chaosu. Návštěva doplní 50% magických bodů (celý den pak všechny). |
Cech Čarodějů III |
- | - | - | - | - | 1 |
1000 |
Cech Čarodějů II | Hrdina se může naučit 2 kouzla III. úrovně Magie Chaosu. Návštěva doplní 65% magických bodů (celý den pak všechny). |
Cech Čarodějů IV |
- | - | - | - | - | 1 |
1000 |
Cech Čarodějů III | Hrdina se může naučit 2 kouzla IV. úrovně Magie Chaosu. Návštěva doplní 80% magických bodů (celý den pak všechny). |
Cech Čarodějů V |
- | - | - | - | - | 1 |
1000 |
Cech Čarodějů IV | Hrdina se může naučit 1 kouzlo V. úrovně Magie Chaosu. Návštěva doplní 100% magických bodů. |
Městská rezidence |
10 |
10 |
- | - | - | - | 2500 |
Vesnická rezidence | +750 denně. |
Velkoměstská rezidence |
10 |
10 |
5 |
- | 5 |
- | 2500 |
Městská rezidence | +1000 denně. |
Pevnost |
20 |
20 |
- | - | - | - | 5000 |
Vesnická rezidence | Poskytne městské hradby I. úrovně. |
Citadela |
10 |
10 |
- | - | - | - | 7500 |
Pevnost | Poskytne městské hradby II. úrovně. Kolem hradeb se vytvoří vodní příkop. |
Hrad |
10 |
10 |
- | - | - | - | 7500 |
Citadela | Poskytne městské hradby III. úrovně. Jednotky získají 3 věže pro větší efektivitu střelby. |
Bitevní Akademie |
5 |
5 |
- | - | - | - | 2000 |
Pevnost | +1000 zkušeností každému hrdinovi, který navštíví město (jednorázově). |
Karavana |
10 |
- | - | - | - | - | 4000 |
Pevnost | Umožní přesun hrdinů a jednotek na velké vzdálenosti (denně až 30 kroků). |
Čarodějnická Síň |
2 |
2 |
2 |
- | - | - | 2500 |
Cech Čarodějů I | Poskytne kouzla Magie Přírody v závislosti na úrovni Cechu Čarodějů. I., II., III. úroveň - 2 kouzla, IV., V. úroveň - 1 kouzlo. |
Síň Mrtvých |
2 |
2 |
- | 2 |
- | - | 2500 |
Cech Čarodějů I | Poskytne kouzla Magie Smrti v závislosti na úrovni Cechu Čarodějů. I., II., III. úroveň - 2 kouzla, IV., V. úroveň - 1 kouzlo. |
Překupnický Cech |
4 |
10 |
- | - | - | - | 3000 |
Vesnická rezidence | Prodává obouruční meče, kuše a lektvary. |
Ulička Zlodějů |
- | 6 |
- | - | - | - | 1000 |
Pevnost | Každému hrdinovi přidá +3 k útoku na blízko a +2 k útoku na dálku (jednorázově). |
Loděnice |
20 |
- | - | - | - | - | 2000 |
Pevnost | Staví lodě za 1000 + 10 Umožňuje karavaně putovat i po vodě. |
Hospoda |
2 |
- | - | - | - | - | 500 |
Vesnická rezidence | Umožňuje najímat spřátelené hrdiny. |
Doupě Zlodějů (líheň I. úrovně) |
- | - | - | - | - | - | 1500 |
Pevnost | Rekrutuje jednotku Bandita (Bandit). Přírůstek: 26 |
Skřetí Věže (líheň I. úrovně) |
- | - | - | - | - | - | 1500 |
Pevnost | Rekrutuje jednotku Skřet (Orc). Přírůstek: 16 |
Zahrada Soch (líheň II. úrovně) |
- | 6 |
- | - | - | - | 3000 |
Cech Čarodějů I Líheň I. úrovně |
Rekrutuje jednotku Medúza (Medusa). Přírůstek: 6 |
Labyrint (líheň II. úrovně) |
- | - | - | - | 3 |
- | 3000 |
Ulička Zlodějů Líheň I. úrovně |
Rekrutuje jednotku Minotaurus (Minotaur). Přírůstek: 6 |
Vulkanický Průduch (líheň III. úrovně) |
- | 14 |
- | 5 |
- | - | 6250 |
Překupnický Cech Líheň II. úrovně |
Rekrutuje jednotku Efrít (Efreet). Přírůstek: 4 |
Černý Les (líheň III. úrovně) |
14 |
- | - | - | - | 5 |
6250 |
Karavana Líheň II. úrovně |
Rekrutuje jednotku Noční Můra (Nightmare). Přírůstek: 4 |
Jezírko Hyder (líheň IV. úrovně) |
16 |
- | 4 |
6 |
- | 20 |
14.000 |
Čarodějnická Síň Líheň III. úrovně |
Rekrutuje jednotku Hydra. Přírůstek: 2 |
Dračí Jeskyně (líheň IV. úrovně) |
6 |
6 |
- | 30 |
- | - | 14.000 |
Síň Mrtvých Líheň III. úrovně |
Rekrutuje jednotku Černý Drak (Black Dragon). Přírůstek: 1 |
Vězení |
- | - | - | - | - | - | - | - | Je postaveno od začátku a v případě, že na vás zaútočí nepřítel a prohraje, budou jeho hrdinové uvězněni až do doby, kdy je neosvobodí. |
Oko Chaosu |
- | - | - | - | - | - | - | Grál |
+3000 denně +50% k síle kouzel Magie Chaosu. |
Jednotka | Útok | Obrana | Rychlost | Pohyb | Zdraví | Zranění | Magické body |
Střely | Cena | Schopnosti | |||||||
Na blízko | Na dálku | Na blízko | Na dálku | Zlato | Sur. I | Sur. II | I. | II. | III. | IV. | |||||||
Bandita (Bandit) |
9 |
0 |
9 |
9 |
7 |
27 |
10 |
1-3 |
0 |
0 |
20 |
- | - | Kradmost |
- | - | - |
Skřet (Orc) |
11 |
11 |
9 |
9 |
4 |
18 |
12 |
1-3 |
0 |
6 |
34 |
- | - | Střelec |
Bez postihu na blízko |
Krátký dostřel |
- |
Medúza (Medusa) |
19 |
19 |
17 |
17 |
5 |
18 |
24 |
3-6 |
0 |
∞ |
220 |
- | - | Střelec |
Bez postihu na blízko |
Neomezeně střel |
Kamenný pohled |
Minotaurus (Minotaur) |
16 |
0 |
15 |
15 |
6 |
18 |
38 |
5-10 |
0 |
0 |
230 |
- | - | Blok |
- | - | - |
Efrít (Efreet) |
25 |
0 |
23 |
23 |
6 |
40 |
80 |
10-20 |
24 |
0 |
850 |
- | - | Letec |
Ohnivý štít |
Ohnivý útok |
Rezistence na oheň |
Noční Můra (Nightmare) |
23 |
0 |
20 |
20 |
6 |
27 |
110 |
12-26 |
0 |
0 |
800 |
- | - | Hrůza |
- | - | - |
Hydra |
30 |
0 |
26 |
26 |
6 |
22 |
250 |
28-60 |
0 |
0 |
4000 |
2 |
- | Bez odplaty |
Hromadný útok |
- | - |
Černý Drak (Black Dragon) |
40 |
0 |
40 |
40 |
7 |
45 |
400 |
55-110 |
0 |
0 |
8000 |
4 |
- | Letec |
Imunita na magii |
Dračí dech |
- |