Každý hrdina mohl svou primární třídu (určenou dle afinity k síle či magii) rozvíjet dále na pokročilou, a to dvěma směry. První cestou byla cesta krve, vedoucí skrze neustálé válčení a pronásledování slabších protivníků, spolu se sesíláním ničivých kouzel a používání agresivních schopností. Druhou pak byla cesta slz, které vedla skrze vyhýbání se bojům, přes diplomatická řešení a používáním méně agresivních schopností a kouzel.
Bylo celkem 5 schopností: jedna neutrální, vždy přístupná hrdinům. Dvě pro cestu krve a dvě pro cestu slz.
Neutrální měl každý hrdina již od začátku. První schopnost z cesty krve/slz získal po dosažení 250 reputačních bodů a zároveň byl povýšen na pokročilou třídu. Druhou schopnost z cesty krve/slz pak získal až po nashromáždění 1000 reputačních bodů.
Azyl - síla |
Horlivost |
Rytíř |
Všechny přátelské jednotky těží z bonusu +1 k morálce a +3% k poškození (fyzickému).
|
Počet kol nabíjení: 0 |
0 |
Neutrální |
Bodů reputace: 0 |
Schopnost: pasivní - souboj |
Uhranutí |
Zastánce |
Všechny nepřátelské jednotky budou trpět uhranutím po dobu 4 kol (-X% k poškození, -X k morálce a štěstí, +X% ke zranitelnosti účinky síly a magie). Nelze zrušit. |
Počet kol nabíjení: 3 |
0 |
Krev |
Bodů reputace: 250 |
Schopnost: aktivní - souboj |
Soudný den |
Zastánce |
V aktuálním kole všechny přátelské skupiny způsobí o +X% poškození více proti nepřátelům ovlivněným uhranutím nebo symbolem kacíře.
Použití: 1 |
Počet kol nabíjení: 0 |
0 |
Krev |
Bodů reputace: 1000 |
Schopnost: aktivní - souboj |
Mučedník |
Paladin |
Na konci každého kola získá nejpoškozenější skupina hráče +X% k fyzické odolnosti a zdraví na 1 kolo. |
Počet kol nabíjení: 0 |
0 |
Slzy |
Bodů reputace: 250 |
Schopnost: pasivní - souboj |
Božská spravedlnost |
Paladin |
Cílová skupina obdrží X% celkového poškození, které uštědřila od začátku bitvy (maximální poškození je 3000).
Použití: 1 |
Počet kol nabíjení: 0 |
0 |
Slzy |
Bodů reputace: 1000 |
Schopnost: aktivní - souboj |
Azyl - magie |
Požehnání |
Kněz |
Všechny přátelské skupiny mají o X% zvýšené poškození (magií) a magickou obranu. |
Počet kol nabíjení: 0 |
0 |
Neutrální |
Bodů reputace: 0 |
Schopnost: pasivní - souboj |
Svaté čepele |
Inkvizitor |
Přidává X% poškození (světlem) ke všem útokům přátelských jednotek. |
Počet kol nabíjení: 0 |
0 |
Krev |
Bodů reputace: 250 |
Schopnost: pasivní - souboj |
Slovo světla |
Inkvizitor |
Způsobuje celkem X bodů poškození světlem nepřátelským nemrtvým, démonům a orkům. Všechny živé jednotky v hrdinově armádě jsou vyléčeny o X bodů.
Použití: 1 |
Počet kol nabíjení: 0 |
70 |
Krev |
Bodů reputace: 1000 |
Schopnost: aktivní - souboj |
Vzkříšení |
Zpovědník |
Oživí cílovou skupinu až s X body zdraví. Zaměřit lze pouze mrtvá těla. Oživená jednotka nemůže útočit a nemůže být ani napadena v průběhu 1 kola.
Použití: 1 |
Počet kol nabíjení: 0 |
55 |
Slzy |
Bodů reputace: 250 |
Schopnost: aktivní - souboj |
Božský zásah |
Zpovědník |
Cílové skupině je vyléčeno X bodů zdraví, je zbavena všech negativních efektů a obdrží +20 k iniciativě na dobu 1 kola.
Použití: 1 |
Počet kol nabíjení: 0 |
70 |
Slzy |
Bodů reputace: 1000 |
Schopnost: aktivní - souboj |
Nekropole - síla |
Tvář smrti |
Ebenový rytíř |
Vždy, když nepřátelská skupina zemře, jsou všichni zbylí nepřátelé konfrontováni s vidinou vlastní smrti. Snižuje poškození o X% a snižuje morálku a štěstí o X a zvyšuje zranitelnost efekty síly a magie o X% na dobu 1 kola. |
Počet kol nabíjení: 0 |
0 |
Neutrální |
Bodů reputace: 0 |
Schopnost: pasivní - souboj |
Upíří sevření |
Rytíř smrti |
Útoky všech přátelských skupin vysají životní sílu z živých cílů. Obnoví jejich zdraví o X% uštědřeného poškození. |
Počet kol nabíjení: 0 |
0 |
Krev |
Bodů reputace: 250 |
Schopnost: pasivní - souboj |
Zkáza |
Rytíř smrti |
Cílová základní nebo elitní jednotka je odsouzena k smrti během X kol, pokud do té doby její strana nevyhraje bitvu.
Použití: 1 |
Počet kol nabíjení: 0 |
0 |
Krev |
Bodů reputace: 1000 |
Schopnost: aktivní - souboj |
Vazal smrti |
Kostlivý strážce |
Přátelské nemrtvé skupiny stojící vedle mrtvol vysají část odcházející životní síly k obnovení X% svého zdraví. |
Počet kol nabíjení: 0 |
0 |
Slzy |
Bodů reputace: 250 |
Schopnost: pasivní - souboj |
Smrtí nic nekončí |
Kostlivý strážce |
Když dojde ke zničení přátelské skupiny nemrtvých, vysaje se X bodů zdraví ze všech blízkých nepřátelských skupin a dojde k okamžitému oživení nemrtvé jednotky (se zdravím rovnajícím se velikosti vysátého zdraví). Každou skupinu je možné oživit pouze jednou za bitvu. |
Počet kol nabíjení: 0 |
0 |
Slzy |
Bodů reputace: 1000 |
Schopnost: pasivní - souboj |
Nekropole - magie |
Asha vládne |
Nekromant |
Váš hrdina získá 6 bodů many za každou skupinu (spojeneckou i nepřátelskou) zničenou během boje. |
Počet kol nabíjení: 0 |
0 |
Neutrální |
Bodů reputace: 0 |
Schopnost: pasivní - souboj |
Symbol nekromanta |
Smrtonoš |
Všechny nepřátelské jednotky budou o X% zranitelnější schopnostmi z cesty krve. |
Počet kol nabíjení: 0 |
0 |
Krev |
Bodů reputace: 250 |
Schopnost: pasivní - souboj |
Prokletí podsvětí |
Smrtonoš |
Způsobí dohromady X bodů poškození temnotou všem živým jednotkám na bojišti. Část tohoto poškození je rovnoměrně rozdělena mezi zdraví všech přítomných nemrtvých.
Použití: 1 |
Počet kol nabíjení: 3 |
70 |
Krev |
Bodů reputace: 1000 |
Schopnost: aktivní - souboj |
Zlo bez spočinutí |
Balzamovač |
Zvyšuje sílu nekromancie o X%. |
Počet kol nabíjení: 0 |
0 |
Slzy |
Bodů reputace: 250 |
Schopnost: pasivní - souboj |
Obětování |
Balzamovač |
Cílová přátelská skupina převezme veškeré poškození udělené přátelským jednotkám. Efekt trvá po dobu 2 kol nebo do zničení obětované skupiny. Utrpěné poškození je sníženo o 33%.
Použití: 1 |
Počet kol nabíjení: 0 |
80 |
Slzy |
Bodů reputace: 1000 |
Schopnost: aktivní - souboj |
Peklo - síla |
Aura pekelného ohně |
Kacíř |
Jednotky pod hrdinovou kontrolou získají 50% šanci na způsobení dalších X% poškození ohněm během útoků a oplácení. |
Počet kol nabíjení: 0 |
0 |
Neutrální |
Bodů reputace: 0 |
Schopnost: pasivní - souboj |
Démonické štěstí |
Lord chaosu |
Poškození způsobené kritickými zásahy se v hrdinově armádě zvýší o X%. |
Počet kol nabíjení: 0 |
0 |
Krev |
Bodů reputace: 250 |
Schopnost: pasivní - souboj |
Symbol chaosu |
Lord chaosu |
Příští útoky na cílovou skupinu automaticky dopadnou kritickým zásahem. Počet takových útoků je X.
Použití: 1 |
Počet kol nabíjení: 0 |
0 |
Krev |
Bodů reputace: 1000 |
Schopnost: aktivní - souboj |
Neodolatelné volání |
Vzyvatel pekla |
Zvyšuje počet jednotek vyvolaných pomocí bran o X%. |
Počet kol nabíjení: 0 |
0 |
Slzy |
Bodů reputace: 250 |
Schopnost: pasivní - souboj |
Pečeť moci |
Vzyvatel pekla |
Přikáže jednotkám v cílové přivolané skupině, aby zůstaly v hrdinově armádě. Jednotky z cílové přivolané skupiny nahradí po bitvě padlé démony v hrdinově armádě až do výše X bodů zdraví. Počet jednotek ve skupinách nemůže stoupnout nad původní maximum.
Použití: 1 |
Počet kol nabíjení: 0 |
0 |
Slzy |
Bodů reputace: 1000 |
Schopnost: aktivní - souboj |
Peklo - magie |
Magie chaosu |
Warlock |
Když magii používají služebníci Urgashe, poskvrní ji, čímž ji učiní méně stabilní a předvídatelnou. Všechna kouzla seslaná hrdinou mají 50% šanci získat slevu z manových nákladů ve výši 20%. |
Počet kol nabíjení: 0 |
0 |
Neutrální |
Bodů reputace: 0 |
Schopnost: pasivní - dobrodružství |
Peklo |
Mistr plamenů |
Cílová nepřátelská jednotka utrpí poškození peklem. Peklo způsobí X bodů poškození ohněm svému cíli a přeskočí na jiný nepřátelský cíl ve vzdálenosti dvou čtverců.
Použití: 1 |
Počet kol nabíjení: 0 |
55 |
Krev |
Bodů reputace: 250 |
Schopnost: aktivní - souboj |
Armagedon |
Mistr plamenů |
Na mapu bojiště se snesou žhnoucí meteority, které poškodí všechny nedémonské jednotky za X bodů poškození (ohněm). Hradbám a překážkám způsobí 2 body strukturálního poškození.
Použití: 1 |
Počet kol nabíjení: 0 |
80 |
Krev |
Bodů reputace: 1000 |
Schopnost: aktivní - souboj |
Spojené brány |
Démonista |
Vytvoří spojení mezi původní a přivolanou skupinou. X% poškození uštědřeného původní skupině bude přeneseno na přivolanou skupinu. |
Počet kol nabití: 0 |
0 |
Slzy |
Bodů reputace: 250 |
Schopnost: pasivní - souboj |
Brána peklená |
Démonista |
Přátelská jednotka, která je právě na tahu, se vrátí do Sheogu a v příštím kole se vrátí posílená. Brána zůstane na mapě boje a je možné ji zničit. Pokud je brána zničena, jednotka se může vrátit až po skončení bitvy. Počet jednotek ve skupině se nemůže zvýšit nad původní maximum.
Použití: 1 |
Počet kol nabíjení: 0 |
0 |
Slzy |
Bodů reputace: 1000 |
Schopnost: aktivní - souboj |
Svatyně - síla |
Klid před bouří |
Samuraj |
Když jednotky svatyně v kole nezaútočí, získají +5 k iniciativě a +28% k poškození (fyzickému) na 1 kolo. |
Počet kol nabíjení: 0 |
0 |
Neutrální |
Bodů reputace: 0 |
Schopnost: pasivní - souboj |
Příprava k úderu |
Válečný mistr |
Všechny útoky na blízko přátelských skupin způsobí o X% poškození více za každý neutracený bod pohyblivosti (ušetřené body pohyblivosti se přičtou k poškození během útoku.) |
Počet kol nabíjení: 0 |
0 |
Krev |
Bodů reputace: 250 |
Schopnost: pasivní - souboj |
Dvojité tesáky |
Válečný mistr |
Cílová přátelská skupina získá na dobu 3 kol útok navíc.
Použití: 1 |
Počet kol nabíjení: 0 |
0 |
Krev |
Bodů reputace: 1000 |
Schopnost: aktivní - souboj |
Osminásobný lotos |
Šógun |
Cílová přátelská jednotka za všech okolností oplácí útok a může jej oplatit neomezeně krát za kolo. |
Počet kol nabíjení: 3 |
0 |
Slzy |
Bodů reputace: 250 |
Schopnost: aktivní - souboj |
Oko bouře |
Šógun |
Cílová přátelská skupina se zcela vyhne příštím útokům. Negovaných útoků je X.
Použití: 1 |
Počet kol nabíjení: 0 |
0 |
Slzy |
Bodů reputace: 1000 |
Schopnost: aktivní - souboj |
Svatyně - magie |
Vnitřní oko |
Mnich |
Když jednotky svatyně v kole nezaútočí, získají pro příští kolo +28% poškození (magického) a +X k magické obraně. |
Počet kol nabíjení: 0 |
0 |
Neutrální |
Bodů reputace: 0 |
Schopnost: pasivní - souboj |
Vodní hrob |
Vzyvatel záplav |
Vyvolá pod cílovou nepřátelskou skupinou gejzír způsobující X poškození (vodou). Oběť bude také promočená. Má vliv pouze na živé jednotky. |
Počet kol nabíjení: 3 |
50 |
Krev |
Bodů reputace: 250 |
Schopnost: aktivní - souboj |
Monzun |
Vzyvatel záplav |
Vyvolá bouřná mračna v cílové oblasti o velikosti 5x5. Všechny jednotky stojící v oblasti účinku budou nejprve promočeny lijákem a poté jim blesky uštědří X bodů poškození vzduchem. |
Počet kol nabíjení: 3 |
70 |
Krev |
Bodů reputace: 1000 |
Schopnost: aktivní - souboj |
Vyrovnanost |
Mistr příboje |
Cílová nepřátelská jednotka je okouzlena a stane se mírumilovnou. Nemůže se pohybovat, útočit ani používat žádné schopnosti po dobu X kol. Vyrovnanost je zrušena, když dojde k napadení jednotky. |
Počet kol nabíjení: 4 |
45 |
Slzy |
Bodů reputace: 250 |
Schopnost: aktivní - souboj |
Tsunami |
Mistr příboje |
Přívalová vlna se začne šířit z rozmisťovací oblasti sesílajícího hrdiny a poté se vyvalí na nepřátelskou stranu. Všechny nepřátelské jednotky budou promočené. Všechny malé nepřátelské jednotky budou posunuty o dva čtverce a po dobu 1 kola budou omráčené.
Použití: 1 |
Počet kol nabíjení: 0 |
70 |
Slzy |
Bodů reputace: 1000 |
Schopnost: aktivní - souboj |
Tvrz - síla |
První krev |
Barbar |
Zvyšuje poškození o 10% a pohyblivost o 1 pro všechny jednotky tvrze v hrdinově armádě ve chvíli, kdy je prolita první krev (tzn. když je první přátelská jednotka v daném boji zraněna). Trvá po dobu 2 kol. |
Počet kol nabíjení: 0 |
0 |
Neutrální |
Bodů reputace: 0 |
Schopnost: pasivní - souboj |
Krvavý chtíč |
Štváč |
Zvětšuje zuřivost přátelské skupiny tvrze o 2 úrovně a prodlužuje dobu trvání o 2 další kola. |
Počet kol nabíjení: 4 |
0 |
Krev |
Bodů reputace: 250 |
Schopnost: aktivní - souboj |
Síla hordy |
Štváč |
Hrdina zaútočí na cílovou nepřátelskou skupinu se zvýšeným poškozením odvíjejícím se podle velikosti aktuální armády. Uštědří X-Y bodů poškození (fyzického). |
Počet kol nabíjení: 3 |
0 |
Krev |
Bodů reputace: 1000 |
Schopnost: aktivní - souboj |
Nespoutanost |
Náčelník |
Zruší všechny negativní efekty ovlivňující pohyblivost, iniciativu, morálku a fyzickou sílu všech přátelských jednotek. |
Počet kol nabíjení: 3 |
0 |
Slzy |
Bodů reputace: 250 |
Schopnost: aktivní - souboj |
Síla nad magií |
Náčelník |
Snižuje veškeré poškození (magické) uštědřené přátelským jednotkám v závislosti na hrdinově síle po dobu 2 kol.
Použití: 1 |
Počet kol nabíjení: 0 |
0 |
Slzy |
Bodů reputace: 1000 |
Schopnost: aktivní - souboj |
Tvrz - magie |
Země a nebe |
Šaman |
V prvním kole bitev budou mít všechny přátelské skupiny +5 k iniciativě a +1 k pohyblivosti a všechny nepřátelské nelétající jednotky budou mít -5 k iniciativě a -1 k pohyblivosti. |
Počet kol nabíjení: 0 |
0 |
Neutrální |
Bodů reputace: 0 |
Schopnost: pasivní - souboj |
Modla bouří |
Vzyvatel bouře |
Vytvoří na cílovém místě modlu o velikosti 1x1, která znemožní veškerý pohyb a vydrží po dobu 3 kol. Všechny přátelské jednotky do dvou čtverců od modly budou mít bonus +10 k iniciativě. Modla na začátku každého kola sešle řetězový blesk, který způsobí X bodů poškození vzduchem náhodné nepřátelské jednotce v dosahu dvou čtverců. Řetězový blesk zasáhne až tři další cíle, přičemž se poškození u každého skoku dělí dvěma. Modla také poskytuje krytí před útoky z dálky. |
Počet kol nabíjení: 1 |
45 |
Krev |
Bodů reputace: 250 |
Schopnost: aktivní - souboj |
Zloba otce nebes |
Vzyvatel bouře |
Na nepřátelskou rozmisťovací oblast udeří vítr o síle hurikánu. Všechny jednotky obdrží X bodů poškození (vzduchem) a budou omámené.
Použití: 1 |
Počet kol nabíjení: 0 |
80 |
Krev |
Bodů reputace: 1000 |
Schopnost: aktivní - souboj |
Modla země |
Zemětřes |
Vytvoří na cílovém místě modlu o velikosti 1x1, která znemožní veškerý pohyb. Všechny přátelské jednotky v dosahu dvou čtverců od modly budou mít X% odolnost vůči poškození. Modla také poskytuje krytí před útoky z dálky. |
Počet kol nabíjení: 1 |
0 |
Slzy |
Bodů reputace: 250 |
Schopnost: aktivní - souboj |
Požehnání matky země |
Zemětřes |
Zvyšuje množství všech přátelských skupin Tvrze o X% na dobu 1 kola. Když efekt skončí, ve skupinách se obnoví původní množství jednotek. Veškeré ztráty se mezitím promítnou nejprve do bonusových jednotek. |
Počet kol nabíjení: 5 |
0 |
Slzy |
Bodů reputace: 1000 |
Schopnost: aktivní - souboj |
Kobka - síla |
Stínová smlouva |
Temná čepel |
Pokud se na bojové mapě nachází alespoň jedna přátelská neviditelná skupina, budou mít všechny přátelské skupiny Kobky o X% zvýšené poškození. |
Počet kol nabíjení: 0 |
0 |
Neutrální |
Bodů reputace: 0 |
Schopnost: pasivní - souboj |
Nalezení slabiny |
Stínový zabiják |
Všechny nepřátelské skupiny napadené přátelskou neviditelnou skupinou utrpí postihem -X k fyzické obraně po dobu 2 kol. |
Počet kol nabíjení: 0 |
0 |
Krev |
Bodů reputace: 250 |
Schopnost: pasivní - souboj |
Duchovní cejch |
Stínový zabiják |
Na X kol označí nepřátelskou skupinu. Ocejchované skupině budou všechny přátelské jednotky způsobovat 50% poškození temnotou navíc. |
Počet kol nabíjení: 4 |
0 |
Krev |
Bodů reputace: 1000 |
Schopnost: aktivní - souboj |
Fingovaná smrt |
Šejdíř |
Označí jednu cílovou přátelskou skupinu. Pokud bude tato skupina napadena, vyhne se poškození, předstírá smrt a nemůže se stát cílem útoků nepřátelských jednotek. Jakmile skupina vstane, těží v příštím kole z bonusu +10 k iniciativě a +2 k pohyblivosti. |
Počet kol nabíjení: 4 |
0 |
Slzy |
Bodů reputace: 250 |
Schopnost: aktivní - souboj |
Lest |
Šejdíř |
Na cílovém místě vytvoří návnadu o velikosti 1x1 (obelisk ze stínové oceli s okem na vrcholu). Všechny nepřátelské jednotky do vzdálenosti jednoho pole od návnady ztratí sebekontrolu a na návnadu zaútočí. Návnada vydrží po dobu 1 kola. |
Počet kol nabíjení: 4 |
0 |
Slzy |
Bodů reputace: 1000 |
Schopnost: aktivní - souboj |
Kobka - magie |
Požehnání stínu |
Čaroděj |
Dokud bude na bojišti alespoň jedna neviditelná přátelská jednotka, bude hrdina těžit z bonusu k magické síle ve výši +X%. |
Počet kol nabíjení: 0 |
0 |
Neutrální |
Bodů reputace: 0 |
Schopnost: pasivní - souboj |
Stínová imploze |
Temný prorok |
Cílová nepřátelská jednotka okamžitě obdrží X% z celého zbývajícího objemu průběžného poškození, které tím bude zároveň zrušeno. |
Počet kol nabíjení: 4 |
0 |
Krev |
Bodů reputace: 250 |
Schopnost: aktivní - souboj |
Temný přenos |
Temný prorok |
Obětuje aktuální tah přátelské skupiny, aby místo ní mohla jednat jiná cílová přátelská skupina. Temný přenos lze použít pouze na skupinu, která v daném kole již jednala. |
Počet kol nabíjení: 4 |
0 |
Krev |
Bodů reputace: 1000 |
Schopnost: aktivní - souboj |
Závoj stínu |
Splétač stínů |
Vytvoří temnou mlhu o velikosti 3x3. Všechny přátelské jednotky stojící v mlze budou těžit ze snížení účinnosti nepřátelských střelců o X% a nepřátelských útočníků zblízka o X%. Mlha vydrží po dobu 2 kol. |
Počet kol nabíjení: 4 |
0 |
Slzy |
Bodů reputace: 250 |
Schopnost: aktivní - souboj |
Stínový odraz |
Splétač stínů |
Vytvoří kopii cílové přátelské skupiny vedle původní jednotky. Takto vytvořená iluze může jednat jako normální skupina, ale má pouze X% jejího zdraví a nemůže působit poškození ani používat schopnosti. Nepřátelská jednotka stojící v sousedství iluze nemůže používat schopnosti a její poškození je sníženo o X%. Iluze zmizí, pokud je zničena, nebo pokud zemře původní skupina. |
Počet kol nabíjení: 4 |
0 |
Slzy |
Bodů reputace: 1000 |
Schopnost: aktivní - souboj |
Sdílejte článek s přáteli: