Heroes VI: Terén a pohyb

. Publikováno v Heroes 6. Zobrazení: 6123

V šestém díle Heroes měl terén stále největší vliv na pohyblivost hrdinů, avšak již ne tak markantní, jako dříve a jednotky nezískávaly bonusy za domácí terén.

Opět rychlost pohybu ovlivňuje nejen terén, ale také naučené schopnosti, nasbírané artefakty a navštívené budovy na mapě dobrodružství. Pokud byl hrdina bez jednotek, pohyboval se ještě o něco rychleji, takže byl vhodný jako rychlý průzkumník. Avšak takový hrdina nemohl projít skrze neutrální jednotky na mapě dobrodružství nebo nepřátelské hrdiny (logicky by bitvu okamžitě prohrál).

Standardní "krok" jednoho hrdiny je roven 100% pro pohyb do kříže (vlevo, vpravo, nahoru, dolu) a 141% pro pohyb diagonální (šikmo).

Níže naleznete přehled terénů, které ovlivňují pohyb hrdinů:

Terén Efekt
Normální
 (tráva, voda, hlína) 
 100% rychlost hrdiny 
Cesta  125% rychlost hrdiny
Obtížný
(pustina)
 75% rychlost hrdiny
Drsný
(poušť, sníh)
 50% rychlost hrdiny
Bažina  75% rychlost hrdiny (neplatí pro Svatyni) 
Láva  75% rychlost hrdiny (neplatí pro Peklo)
Podzemí  75% rychlost hrdiny (neplatí pro Kobku)

Tags: Heroes VI

Komentovat články mohou pouze registrovaní uživatelé. Zaregistrujte se / přihlašte se na stránkách pro odesílání komentářů.