Heroes IV: Eden (Haven)

. Publikováno v Heroes 4. Zobrazení: 8211



    

Eden je město života, ve kterém najdete převážně lidské jednotky, doplněné stroji a andělskými pomocníky bohů. Hrdinové se dělí na Rytíře (síla) a Kněze (magie). Spřátelenými městy jsou Akademie a Rezervace, jejichž kouzla se můžete naučit v místním cechu magie.

Na nejnižší úrovni lze naverbovat Panoše a Kušníky. První využijete v boji na blízko, kde jim jejich schopnost omráčení dává výhodu nad nepřítelem. Střelci se pak výborně hodí jak do bránění hradu (ideálně na věže), tak i na ostřelování nepřátelských jednotek s tím, že je ochrání pomalejší jednotky.

Na druhé úrovni si budete muset vybrat mezi Balistou, která má silnější střelecký útok a je mechanická, nebo Kopiníkem, ideálním obráncem vašich střeleckých jednotek díky jeho dlouhému kopí. Nezapomeňte, že jakmile postavíte jednu budovu této úrovně, druhá v daném městě již postavit nepůjde.

Třetí úroveň nabídne Mnichy, výborné střelce, rezistentní vůči magii Smrti a jednotkám Nekropole a Křižáky, což jsou sice pozemní jednotky, ale dokáží zasáhnout hned dvakrát za kolo a rovněž se těší ochraně před Smrtí. Nezapomeňte, že jakmile postavíte jednu budovu této úrovně, druhá v daném městě již postavit nepůjde.

Čtvrtá úroveň pak ukrývá jezdeckou jednotku Šampión, jejíž schopnost výpadu a prvního útoku z nich dělá velmi silné protivníky. Naopak Andělé vám pomohou s vaší obranou díky schopnosti vzkříšení jednotek a je-li třeba, vyletí do první linie, neboť dokážou zasadit smrtící rány. Nezapomeňte, že jakmile postavíte jednu budovu této úrovně, druhá v daném městě již postavit nepůjde.

Magie tohoto města se zaměřuje především na léčení, požehnání a ochranu vlastních jednotek.

 

Každé město začíná vystavěnou Vesnickou rezidencí (Village Hall). Aby bylo možné stavět jakékoliv líhně (budovy sloužící k najímání bojových jednotek města), musí být ve městě vystavěna Pevnost (Fort). Novinkou oproti předchozím dílům jsou líhně II. - IV. úrovně, ze kterých si vždy musíte vybrat jen jednu možnost a druhá bude v daném městě zapovězena. Toto omezení neplatí na líhně I. úrovně, ty můžete postavit oboje.

Stavba Cena Požadavky Popis
  
Posvátná Katedrála I

3

3
- - - -
1000
Vesnická rezidence Hrdina se může naučit 3 kouzla I. úrovně Magie Života.
Návštěva doplní 35% magických bodů (celý den pak všechny).

Posvátná Katedrála II

1

1
- - -  
1000
Posvátná Katedrála I Hrdina se může naučit 3 kouzla II. úrovně Magie Života.
Návštěva doplní 50% magických bodů (celý den pak všechny).

Posvátná Katedrála III

1

1
- - -  
1000
Posvátná Katedrála II Hrdina se může naučit 2 kouzla III. úrovně Magie Života.
Návštěva doplní 65% magických bodů (celý den pak všechny).

Posvátná Katedrála IV

1

1
- - - -
1000
Posvátná Katedrála III Hrdina se může naučit 2 kouzla IV. úrovně Magie Života.
Návštěva doplní 80% magických bodů (celý den pak všechny).

Posvátná Katedrála V

1

1
- - - -
1000
Posvátná Katedrála IV Hrdina se může naučit 1 kouzlo V. úrovně Magie Života.
Návštěva doplní 100% magických bodů.

Městská rezidence

10

10
- - - -
2500
Vesnická rezidence +750  denně.

Velkoměstská rezidence

10

10

5
-
5
-
2500
Městská rezidence +1000  denně.

Pevnost

20

20
- - - -
5000
Vesnická rezidence Poskytne městské hradby I. úrovně.

Citadela

10 

10 
- - - -
7500 
Pevnost Poskytne městské hradby II. úrovně.
Kolem hradeb se vytvoří vodní příkop.

Hrad

10

10
- - - -
7500
Citadela Poskytne městské hradby III. úrovně.
Jednotky získají 3 věže pro větší efektivitu střelby.

Opatství

4

4
- - - -
1000
Pevnost +2 k morálce do příští bitvy.

Karavana

10
- - - - -
4000
Pevnost Umožní přesun hrdinů a jednotek na velké vzdálenosti (denně až 30 kroků).

Řád Očarování

2

2
- -
2
-
2500
Posvátná Katedrála I Poskytne kouzla Magie Řádu v závislosti na úrovni Posvátné Katedrály.
I., II., III. úroveň - 2 kouzla,
IV., V. úroveň - 1 kouzlo.

Řád Přírody

2

2

2
- - -
2500
Posvátná Katedrála I Poskytne kouzla Magie Přírody v závislosti na úrovni Posvátné Katedrály.
I., II., III. úroveň - 2 kouzla,
IV., V. úroveň - 1 kouzlo.

Řád Paladinů
-
14
- - - -
3000
Vesnická rezidence Prodává plátové brnění, meče a lektvary.

Seminář

5

5

2
-
2
-
5750
Opatství Nabídne 4 náhodné dovednosti k naučení (základní úroveň) z těchto sekundárních dovedností:
Taktika, Boj, Magie Života, Magie Řádu, Magie Přírody.

Cena za jednu dovednost: 2000 

Loděnice

20
- - - - -
2000
Pevnost Staví lodě za 1000  + 10 
Umožňuje karavaně putovat i po vodě.

Stáje

10
- - - - -
2750
Vesnická rezidence +5 k pohybu po souši na týden.

Hospoda

2
- - - - -
500
Vesnická rezidence Umožňuje najímat spřátelené hrdiny.

Panošský Cech
(líheň I. úrovně)
- - - - - -
1500
Pevnost Rekrutuje jednotku Panoš (Squire).
Přírůstek: 21

Střelnice
(líheň I. úrovně)
- - - - - -
1500
Pevnost Rekrutuje jednotku Kušník (Crossbowman).
Přírůstek: 16

Dílna
(líheň II. úrovně)

6
- - - - -
3000
Střelnice Rekrutuje jednotku Balista (Ballista).
Přírůstek: 7

Strážnice
(líheň II. úrovně)

3

30
- - - -
3000
Hospoda
Líheň I. úrovně
Rekrutuje jednotku Kopiník (Pikeman).
Přírůstek: 9

Klášter
(líheň III. úrovně)

4

4

8
- - -
6250
Opatství
Líheň II. úrovně
Rekrutuje jednotku Mnich (Monk).
Přírůstek: 6

Kasárna
(líheň III. úrovně)

12

12
- - - -
6250
Řád Paladinů
Líheň II. úrovně
Rekrutuje jednotku Křižák (Crusader).
Přírůstek: 5

Oltář Světla
(líheň IV. úrovně)

12

10

15
-
12
-
14.000
Seminář
Líheň III. úrovně
Rekrutuje jednotku Anděl (Angel).
Přírůstek: 2

Rytířská Kapitula
(líheň IV. úrovně)

40

32
- - - -
14.000
Stáje
Řád Paladinů
Líheň III. úrovně
Rekrutuje jednotku Šampión (Champion).
Přírůstek: 4

Vězení
- - - - - - - - Je postaveno od začátku a v případě, že na vás zaútočí nepřítel a prohraje,
budou jeho hrdinové uvězněni až do doby, kdy je neosvobodí.

Svatostánek
- - - - - - -
Grál
+3000  denně
+50% k síle kouzel Magie Života.

Jednotka Útok Obrana  Rychlost   Pohyb   Zdraví   Zranění   Magické 
body
 Střely   Cena  Schopnosti
 Na blízko   Na dálku   Na blízko   Na dálku  Zlato  Sur. I   Sur. II  I. II. III. IV.

Panoš
(Squire)

9

0

11

11

5

18

10

2-3

0

0

26
- -
Omráčení
- - -

Kušník
(Crossbowman)

4

9

11

11

2

18

10

2-3

0

10

32
- -
Střelec

Daleký dostřel
- -

Balista
(Ballista)

8

15

16

16

0

8

28

5-7

0

20

190
- -
Střelec

Daleký dostřel

Mechanická

Bez postihu

Kopiník
(Pikeman)

12

0

14

14

4

18

30

6-8

0

0

150
- -
Dlouhá zbraň

Neguje první úder
- -

Mnich
(Monk)

10

20

22

22

5

18

55

10-15

0

12

550
- -
Střelec

Ochrana před Smrtí
- -

Křižák
(Crusader)

22

0

23

23

7

18

65

10-16

0

0

650
- -
Dva útoky

Ochrana před Smrtí
- -

Anděl
(Angel)

30

0

34

34

10

45

230

40-65

20

0

4000

2
-
Letec

Vzkříšení
- -

Šampión
(Champion)

25

0

25

25

6

30

150

24-36

0

0

2000

2

2

První úder

Výpad
- -

 

Tags: Heroes IV

Komentovat články mohou pouze registrovaní uživatelé. Zaregistrujte se / přihlašte se na stránkách pro odesílání komentářů.