Stíny nad Ashanem (první komunitní DLC)

. Publikováno v Heroes 7. Zobrazení: 1263

Jsou to už 4 roky, co jsem se rozhodl pustit do ambiciózního projektu Wryn Pendragon: Umbramancer. Po nějakém čase se ke mně přidali ještě dva kolegové a nadšenci do Heroes (Antalyan a Niven) a společně jsme s velkým nadšením mířili do zdárného konce. Bohužel, a říkejte si tomu jak chcete (osud či covid), se vše začalo komplikovat a z původního teamu o 3 lidech jsem opět zbyl sám a tušil, že WPU bude nekončící příběh, který už nikdo nedokončí. Proto jsem se nakonec rozhodl projekt WPU nadobro ukončit, zapečetit a ponechat jako vzpomínku pro budoucí generace.

Tvorba map, kvalitního příběhu, fungujících skriptů a dobrého překladu je mnohem složitější a časově náročnější, než bych si kdy pomyslel. Ovšem když něco končí, něco jiného zase může začít...

A tak bych vám rád představil znovuzrozeného fénixe, který povstal z popela projektu WPU, vzal si to nejlepší a dal vzniknout prvnímu komunitnímu DLC pro Heroes 7!

Stíny nad Ashanem, jak se toto DLC jmenuje, je globální modifikace, což znamená, že jakmile si nakopírujete potřebné soubory do složek, okamžitě se vám ve hře zpřístupní to, co byste jinak měli jen na námi připravených mapách, do kterých byste nemohli nijak zasahovat. DLC je vytvořeno tak, aby nijak nezasahovalo do originální hry - není třeba si nic zálohovat, žádné originální soubory se nepřepisují. Kdykoliv tedy můžete ty 3 soubory zase smazat a hrát dál původní hru!

Pojďme se blíže podívat na to, co nového se vám ve hře objeví a na co se můžete těšit:

  • zcela nové město Xel (prastará mimozemská rasa)
  • 18 nových jednotek Xel
  • 4 nové neutrální jednotky
  • 4 noví hrdinové Xel
  • nová frakční dovednost Mutageneze (Xel)
  • 1 legendární artefakt
  • 3 staronová kouzla: Požehnání, Prokletí, Oživ mrtvé

Hrát za nový národ Xel můžete na jakékoliv mapě střetnutí (skirmish - pro jedno i více hráčů v režimu horké křeslo), která vám dovolí volit si libovolné startovní město a hrdinu. Nové neutrální jednotky se mohou objevit kdekoliv, kde jsou autorem mapy ponechány náhodné volby - třeba i v kampani datadisku, jak se to přihodilo mně :O)

Hrdinové jsou ponecháni takoví, jaké jsme připravovali do kampaní, takže mohou být mírně nevyvážení oproti standardním hrdinům. Legendární artefakt je rovněž z kampaně a získáte jej po vybudování speciální stavby za Ashiu slzu. A nakonec tři nová kouzla, která znáte z původních dílů Heroes, ale v sedmém chyběla. Ta se mohou objevit kdekoliv, kde je možné se naučit magii temnoty, popř. světla.

Tímto tedy uzavírám jednu velkou kapitolu z modování Heroes a předávám štafetu zpět Ubisoftu, nechť nám ukáže (a nebo také ne), co nás čeká a nemine.

Tags: Heroes VII Fanmade DLC

Komentovat články mohou pouze registrovaní uživatelé. Zaregistrujte se / přihlašte se na stránkách pro odesílání komentářů.