Dnes nám byl doslova odhalen "osud" našich hrdinů :)
Jedná se o další část kola dovedností v Heroes VII, tentokráte přístupnou pro všechny hrdiny (ať už síly či magie) a to rovnou na mistrovskou úroveň.
Připomeňme si na začátek základní atributy všech hrdinů:
- Síla (posiluje útok jednotek)
- Obrana (posiluje obranu jednotek)
- Magie (zesiluje účinky kouzel)
- Duch (navyšuje množství many)
- Vůdcovství (navyšuje morálku jednotek)
- Osud (navyšuje štěstí jednotek)
- Poškození (míra poškození, které hrdina v boji způsobí)
Pokaždé, když váš hrdina získá novou úroveň, tyto atributy se navýší, ale Osud a potažmo i štěstí můžete ještě dále "rozvíjet" a posilovat právě díky kolu dovedností, na které se podíváme nyní.
Překlad:
- Blessed Ground - Požehnaná půda (Guvernér: všichni spřátelení hrdinové v oblasti kontroly města získají +X k Osudu pro boj).
- Treasure Finder - Hledač pokladů (Truhly s pokladem, které hrdina během putování otevře mu přinesou o 25% více zlata než obvykle).
- Traveller's Luck - Štěstí cestovatele (Na začátku každého týdne obdrží hrdina náhodné posílení, které je dočasné a platné na mapě dobrodružství).
- Deadly Strike - Smrtící úder (Pokud budou mít přátelské jednotky štěstí v boji, zranění se zvýší o 75% namísto standardních 50%).
- Perfect Strike - Dokonalý úder (Pokud budou mít přátelské jednotky štěstí v boji, jejich útoky nemohou být opětované protiúderem nepřátele).
- Chaos Magic - Magie chaosu (Kdykoliv hrdina sešle kouzlo způsobující škody, je šance, že výsledné poškození kouzla bude o 50%/75% vyšší. Šance závisí na hodnotě Osudu hrdiny. Sčítá se se Smrtícím úderem).
- Fickle Magic - Nestálá magie (Kdykoliv je vaše jednotka cílem nepřátelského kouzla, je 50% šance, že kouzlo nebude mít účinek).